17 Ağustos 2012

Turkiye



Uzuuuun bir aradan sonra merhaba. Nerelerdeydin derseniz Turkiye'deydim. Cok uzun bir aradan sonra tahmin edersiniz gayet duygusal, ani dolu bir gezi oldu. Guzel hatiralarla eve donduk.

Herseyi herkesi ne kadar ozledigimi farkettim. Istanbul'u, ailemi, eski arkadaslarimi, simidi, vapuru, mantiyi, kebabi...

Bir yandan da ara cok uzadigindan bir nevi turist gibi kaldigimi farkettim. Cogu seyi unuttumusum, degisik geldi, yadirgadim, sasirdim.




Sizler nasilsiniz? Yaz tatili nasil geciyor? Hepinizi ozledim blog arkadaslarim...

Didem

24 yorum:

Zeugma dedi ki...

Hoşgeldin Didemciğim :)

Nerelerdeydin demeyeceğim, çünkü Türkiye'de yaz tatilinde olduğunuzu adım gibi biliyordum.
Umarım hasret gidermişsinizdir ve sizin için iyi bir dinlence olmuştur.
Gerçi çocukların gülen yüzlerinden ve mutluluklarından çok belli bu :)

Sen de yokluğunun hissedildiğini ve çok özlendiğini bil arkadaşım.
Görüşmek üzere...
Sevgiler...

Defne Soysal dedi ki...

Bu kadarcık mı? Hadi duygularını yaz.

Nihan dedi ki...

Hoşgeldin Didemcim. İnanır mısın birkaç gün önce aklımdan geçtin. Didem uzun zamandır yazmıyor diye düşündüm.:) TRye geldiğini bilsem iyi olurdu. Benim taraflara gelsen görüşme imkanımız olurdu. çok sevgiler sana ve çocuklara.

Profösör dedi ki...

Ne mutlu size sılayı rahim etmişsiniz. ben ed köyüme gittim ve tam iki ay inzivaya çekildim. İyi bir terapi oldu benim için. Bütün hücrelerim yenilendi sanki.

Hakikat yolunda olursak her gün, her an.
Bize bayramdır, hergün, her an bayram..

MAVİANNE dedi ki...

canımmm hoşgeldin.
türkiye anılarını bekliyoruz. çocuklar çok mutlu görünüyor
selamlar

Ayla dedi ki...

Hoşgeldin Didem'cim eminim çok güzel anılar biriktirmişsindir çocuklarınla birlikte.yüzlerindeki ifadeden belli ne kadar mutlu oldukları..

oyumben dedi ki...

Hala yaşıyoruz. Her şeye rağmen. :)

Deli Anne dedi ki...

Hoşgitmişsiniz ve hoşgelmişsiniz Didemim canım.. :)

Gul/İnn dedi ki...

tatilin güzel geçmesine sevindim,iyi bayramlar..

hasret senfonileri dedi ki...

Bir alo deseydin şu topal bacağımla koşar gelir seni alıp evime getirirdim sevgili Didem.. tohumlarının nasıl boy verdiğini görmen için!!!
Özledim seni..

didem dedi ki...

Zeugma'cim bak bak bak nasil da bilmis Turkiye'de oldugumu:)
Ben de seni cok ozledim. Senin yaz tatilin nasildi arkadasim.? Eveeet cocuklar herseyi ile Tr 'ye bayildi.

didem dedi ki...

Defne'cim bu sadece giris idi. Duygularim, izlenimleri geliyor. Bir tane geldi bile:) Oku bakalim begenecek misin?

didem dedi ki...

Nihan'cim akillarda kalmak ne guzel. Unutsan uzulurdum. Keske gorusebilseydik ama inan aileye bile zaman yetmedi:(

didem dedi ki...

Profosor inzavaya cekilmek ara sira sart. Ne guzel yapmissiniz. Cok sevindim. Biz de bir guzel hasret giderdik. Herseyi herkesi ozlemisim.

didem dedi ki...

Mavianne'cim hosbulduuukk! Anilar geliyor. Hatta bir tane geldi bile:)

didem dedi ki...

Ayla cocuklar gordukleri herseye bayildi. Cogu sey ilginc geldi. Anilarla dolduk...
Burada "Hypo"nun bloguna giremiyorum. Kendisine yazarsan sevinirim.
Davetli degilsiniz mesaji geliyor.

didem dedi ki...

Oyumben yikilmadik ayaktayiz diyorsun. Super!!!

didem dedi ki...

Deli anne hosbulduk! Kurkcu dukkanina donduk...

didem dedi ki...

Gul/inn cok tesekkurler. Sana ve ailene de iyi bayramlar.

didem dedi ki...

Hasret senfonileri ne guzel olurdu. Inanin aileye bile zaman tam manasi ile yetismedi. Bes yil sonra biraraya gelince gunler birbirini kovaladi. Nasil gecti ben bile anlamadim.
Bir daha bu kadar uzatmayi dusunmuyorum. Cok isterim sizi gormek.
Ayyy tohumlara nasil sevindim. Baska turlerden gondereyim mi?
Sevgiler

Syhn dedi ki...

ne güzellll hoş geldinn!!!

Nehir İda dedi ki...

Didemciğim yakında olup kıymet bilmemek ne kötü. Uzaklığın bu duyguları hatırlattı. Özlemek güzel kavuşmak güzel.
Hoşgelmiş ve hatta gitmişsin:)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Hoşgeldin Türkiye'ye umarım bol bol eğlenirsin:))

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Ne güzel bir tatil olmuş Didemciğim , bol bol hasret gidermişsindir inşallah...
Özlemiştim seni , hoş geldin evine :)