19 Ağustos 2012

Neleri ozlemisim



Bes yildir ilk kez annemi goruyorum. Hani bastirmak istediginiz duygular aciga cikmasin diye kendinizi gorunmez bir zirhin arkasina gizlersiniz, ben hep o zirhin korumasinda kendi kendime iyiyim sahaneyim diye dusunurken anne sicakligini ne kadar ozledigimi, aslinda ne kadar yalniz kaldigimi farkettim.


Cocuklar annemin bahcesine bayildi. Ilk kez sokakta serbest bir halde gezinen kedi goruyorlar. Ilginc tabi onlar icin. Hangisine yemek verelim, hangisi ile oynayalim sasirdilar.
Annem ayni. Eli cabuk, durdugu yerde duramayan, hizli hizli konusan annem. Yaslanmamis hic. Buraya gelirken en cok  korktugum sey o idi. Herkesi yaslanmis bulmak...Herkes ayni.


Derhal odamiza yerlestik. Neredeyse butun cekmecleri, dolabin askilarini, komidinleri tika basa doldurduk. Yine esya ve giysi olayini fazlaca abartmisim. Tasinir gibi tatile gidilmez ki... Onca ayakkabiyi nereye gideyecegim, iki tane bikini yetmez mi, zaten yazin hep sort giyilir, pantolonlar niye? Beni hep en son gun bavullari ozenle hazirladigim halde panik ve yetismez heyecani ile sonradan alip alip tikistirdigim seyler mahvetti.
Bu gelenler ustelik. Kimbilir nelerle donecegim...



Didem

21 yorum:

Ayla dedi ki...

5 Yıl özlenmez mi? kimbilir bu tatile ne hasretler,sohbetler sığdırdınız...

Profösör dedi ki...

Anne özlemi, vatan özlemi ve dostluklar bir arada ne güzeldir. Bu arada bayramınızı kutluyorum. Huzur ve mutluluk içinde olmanızı diliyorum..

New York Turca dedi ki...

5 yil ne kadar uzun bir zaman :( ne guzel olmustur kavusmaniz ve tabi herşey ne kadar farkli gelmistir. iyi tatiller ve bol bol hasret gidermeler diliyorum :)

nesrin dedi ki...

Cok sevindim sizin icin. Hem ailenize kavusmak hem memlekette bayram havasini yasamak. Cok güzel olmali.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Türkiyeye geldiniz öylemi, ne güzel hoşgeldiniz.
Ailenizle sevdiklerinizle doyumsuz güzel bir bayram diliyorum..

Çileksuyu Sibel dedi ki...

cok sevidnidm sizin icin,cok duygulandim.Allah bir daha bu kadar uzun ayriliklar vermesin,tadini cikarin her saniyenin.

Deli Anne dedi ki...

Ne güzel, ne mutlu.. Daim olsun huzurunuz ve mutluluğunuz güzel arkadaşım:)

didem dedi ki...

Ayla hem de nasil...Doyamadim

didem dedi ki...

Profosor cok tesekkurler. Size de ailenizle beraber cok guzel bir bayram diliyorum.

didem dedi ki...

New York Turca bir daha arayi bu kadar uzatmayacagim. Turist gibi kaldim resmen:)Sen de gittiginde oyle hissediyor musun?

didem dedi ki...

Nesrin coook guzeldi. Kimseye doyamadim. Harika bir tatildi. Tesekkurler.

didem dedi ki...

Mavi Tutku evet uzun bir aradan sonra ulkeme geldim. Ozlemisim...

didem dedi ki...

Cileksuyu Sibel cok sagol. Zaten arayi artik bu kadar acmam:)

didem dedi ki...

Deli anne cok tesekkur. Duygusallik had safhada:)

Duygu Senyurek dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim
üyenim
benim de stil blogum var
beklerim sevgiler
=)

Syhn dedi ki...

ahhh 5 yıl!!
şükür kavuşturanaa..

hasret senfonileri dedi ki...

YORUMLARIM NEDEN YAYINLANMIYOR DİDEM MERAK ETTİM??

Zeugma dedi ki...

5 yıl ayrı kalmak kolay değil.
İnsan tabii ki doyamaz...
Bundan sonra daha sık aralıklarla bir arada olursunuz dilerim...

Giysiler konusunda ise 1 haftalığına gidilen yerde bile her seferinde abartıyor ve en az yarısını giymeden geri getirip hamallık yapmış oluyoruz. Bu hiç değişmiyor maalesef Didemciğim...

Not: Bu yazını okumuştum ama yorum yazmamışım. Şaşırdım.
Demek ki çok duygulanmış ve yazdığımı zannetmişim..

oyumben dedi ki...

Hayat bazen insanı ayrılıklarla terbiye eder.

Saadet dedi ki...

5 yıl çoooook uzun.. Ben dayanamazdım :(

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİMM BLOGDAN UZAK KALDIM VE YAZILARINI YENİŞ GÖRÜYORUM.TR.E GELMİŞSİN. VE UMARIM HALA BURADASINDIR VE GÖRÜŞME İMKANI YARATABİLİRİZ.NEDEN BEŞ YIL??? NASIL BU KADAR UZAK KALDINIZ BİRBİRİNİZDEN??? DİDEMCİĞİM HAYAT O KADAR HIZLI İLERLİYOR VE ÖLÜM DİYE BİR GERÇEK VARKEN BU KADAR UZAK KALMAYA DEĞER Mİ DİYE DÜŞÜNMEDEN YAPAMIYOR İNSAN.

UMARIM GÖRÜŞEBİLİRİZ.SEVGİLER!