25 Ağustos 2012

Dogruca manticiya




Aile es dost arkadas bir yere kadar ama mantici beklemez! Benim Sayla'm hala duruyor. Istanbul'a adimimi attigim gibi derhal Sayla'dayim. Eski Kadikoy'luler bilir. Burasi cok eski bir aile isletmesi.  Ben kucuklugumden beri giderim. Babam ne zaman Istanbul'a gelse hep onunla giderdik. Calisirken
ogle tatillerde arkadaslarimla gittim.Ne derseniz diyin mantisiz olmaz.

Annemi de alip cumbur cemaat gittik. Adet onden bir porsiyon cig borek ustune de manti soyluyorsunuz. Her zamanki gibi nefis. Cocuklar da bayildi.



Yarin ve ondan sonraki gunlerde yeniden gelecegime adim gibi emin ayriliyorum...


 
 


Didem

16 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

Çok enteresan şu yaşam biliyor musun Didem.. 12 yıldır Kadıköyde yaşarım.. en sevdiğimiz yemek Mantı... daha önceleri yapardım artık hazıra dadandım... VEEEEE bu söyleyip anlattığın yerden haberim yoktu.. hemen tıklayıp inceledim..Gittiğimde bunu arada da anlatacağım..Yani adresi Amerika'da yaşayan bir hayranlarından öğrendiğimi.. Ben ufak yemeklik poşetler içinde buzlukta saklıyorum.. ve donuk olarak kaymnar suya atıp pişiriyorum.. tazeliği hiç bozulmuyor. Bildiğine eminim :)))
Arayı uzatma!!

Ayla dedi ki...

Afiyet olsun:) canım çekti benimde

Profösör dedi ki...

İstanbulu artık rüyalarında görürsünüzzz..

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Afiyet olsuun, harika görünüyor, İskender yemeyi ihmal etmeyin, sevgilerr

Deli Anne dedi ki...

hii çiğ börek, çok severim:)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Yerim o güzel gülüşünü , Eceee çok güzelsin ama sen :)

Zeugma dedi ki...

Nefis görünüyor...
Mantısız olmaz tabii..
Çiğ börek üstüne yersen süper olur. İyi de bir spor gerekir üstüne...
Olsun değer :))

Aslısın dedi ki...

işte yapılması gerekeni bilen ve uygulayan bir blogger, afiyet bal şeker olsuun:)

didem dedi ki...

Ayla cekmeyecek gibi degil valla. Ben fotolara bakarken bile bir fena oluyorum:)

didem dedi ki...

Profosor ruyalar, hayaller....

didem dedi ki...

Bir Icmimarin Mabedi yemez miyim. Iskender'e bayilirim. Ona ayri bir gun ayirdim:)

didem dedi ki...

Deli anne ben deeee. Evde de yapiyorum, restaurat gibi olmuyor ama cocuklar bayiliyor.

didem dedi ki...

Duslerimden Inciler mantiyi goren gulucuk sacmaya basliyor bizim evde:))

didem dedi ki...

Zeugma bunca yemekten sonra zaten yurumemem hep kosmam gerekecek. Ye ye nereye kadar bir daha gelmem ben Turkiye'ye!:)))

didem dedi ki...

Aslisin yemekten odun vermeyeceksin. Kaliteden ver yemketen verme:)

oyumben dedi ki...

Çiğ Börek bir sanattır. :)