11 Haziran 2012

Yesil



Hayatin kosusmacasindan bazen durup etrafa bakmaya firsat bulamiyoruz. Halbuki sukredecegimiz ve farkedebilecegimiz oyle guzellikler var ki. Ben dogaya hayran bir insanim. Acikhavada yurumek, yagmurda cimenlerin mis gibi kokusunu icime cekmek, ucsuz bucaksiz yesillikte kaybolmak  en sevdigim seyler.



Iste hararetli birgun ve yine oradan oraya kosusurken durup da hayranlikla seyrettigim icimi acan yesil tonlari.  Cagla yesili, acik yesil, koyu yesil, cimen yesili...










Etrafinizdaki guzellikleri es gecmeyin. Doganin guzelliginin farkina varip, keyfini surmeniz dilegi ile.

Didem

13 yorum:

Nehir İda dedi ki...

Didemciğim yaşadığınız yerler harika canım. Ve sen de kıymet biliyorsun zaten.Öpüyorum

Deli Anne dedi ki...

Evet NEbru'nun dediği gibi göz görmeyince cennette de yaşasan nafile.. Ne mutlu ki farkındasın.. öpüyorum canım:)

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

tek kelime ile muhtesem!..

Nehir İda dedi ki...

Deli Annecimm sen de artık oralardasın gördüm dün yazamadım

hasret senfonileri dedi ki...

Seni sevmemin nedenlerinden biri de bu zaten.. doğayı sevmen! Ihlamur, beyaz akasya ve iğde ağacı ile narenciyenin hepsi, parfümeriye koku sunan ağaçlardır..
Kıymetini bildiğin sürece mutlu eder seni..

ahestebeste dedi ki...

Ne mutlu sana Didemciğim, bakan ve gören gözlerle yaşıyorsun.Her şey güzel kalbine göre olsun, sevgilerimle.

didem dedi ki...

Ebru'cum cok sagol. Insan bazen durup etrafa bakmayi unutuveriyor...

didem dedi ki...

Deli anne kucucuk gibi gozuken seyler ama insanin icini nasil bir anda huzurla kapliyor degil mi?

didem dedi ki...

Seyhan yesil inanilmaz icimi aciyor.

didem dedi ki...

Gulsen hocam cok tesekkurler guzel sozlerinize. Guzellikler sizin gibi guzel arkadaslarimla paylasinca iki kati guzel. Sevgilerimle

didem dedi ki...

Ahestebeste umarim daha iyisin. Nasil oldun? Seni merak ediyordum uzun sure yazmayinca.
Cok tesekkur!

oyumben dedi ki...

Ruha yapılan masaj gibi. :)

Zeugma dedi ki...

Doğa yürüyüşleri yapmak benim de en sevdiğim şeydir. Detayları asla es geçmem ve fotoğraflamaya çalışırım..

Kesinlikle haklısın Didemcim.. O güzellikler bizim görmemiz için. Detayları incelerken mistik bir yolculuğa çıkıyor insan.
Bizler de doğanın bir parçası değil miyiz zaten?