3 Haziran 2012

Kutuda Cin yemegi



Hani filmlerde hep goruruz cubuklarla kutudan cin yemegi yerler agizlarini sapirdatarak, inanir misiniz hep merak etmeme ragmen hic yememistim. Sonunda bizde aldik o kutudaki cin yemeginden.



Bir kutuda noodle (spagettiden daha ince makarna) icinde de et veya tavuk ne istedi iseniz, biz tavuklusundan aldik, diger kutuda karisik sebze ve yagli badem, bir digerinde de benim en sevdigim roll'lardan vardi.



Roll ayni bizim sigara boregi gibi sadece icinde sebze oluyor peynir yerine. Veggie roll deniyor.
Hepsinin ayri sosu var.


Tabi cin olup da onlarin meshur kurabiyelerinden yemeden olur mu, hani kirinca icinden bir yazi cikar.



Yemegin ustune onu da kirdik icindeki yaziyi okuduk tam oldu! Artik olsem de gam yemem. Basimiz goge erdi.

Sizin nasil araniz yabanci mutfaklarla?
Didem

15 yorum:

hypo dedi ki...

tebrik ederiz.
sayende biz de ne olduğnu öğrendik.

cerenmus dedi ki...

Afiyet olsun :) Çin yemeği sevmiyorum çünkü susam yağıyla aram yok ama bu şans kurabiyelerine bayılıyorum ben de.. Hatta birkeresinde 20-30 kurabiyeyi paketlenmiş satıyorlardı, alıp hergün birini yemiş ve okumuştum. Çok keyifli!

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Ben bayılırım çin yemeklerine, veggie roll dediğin burada çin böreği diye geliyor ama daha yassı, sanırım aynılar, içi sebzeli çünkü bir de soslarıyla daha lezzetlilre, afiyet olsun size..

Syhn dedi ki...

hep merak ettiğim şeyleri yemişsin o kurabiye dahil!! :)

Zeugma dedi ki...

Büyük şehirlere gittiğimizde ilk aklımdan geçendir Çin yemeği.
Ama henüz cesaret edemedim...

Evde kendi yaptığım bir tarif var, jülyen kesilmiş biber, tavuk soya sosu ve sarmısakla..O çok güzel:)
Aslında türk mutfağının yerini hiçbir mutfak tutamaz.
Aslaa!!! :)

Meyra dedi ki...

ahh Didemcim benim aram hiç iyi değil yabancı mutfaklarla.Genelde bildiğim şeyleri yerim o ülkeye özgü tadlarada bakarım ama genelde yiyemem:( hele uzak doğu mutfağı hiç bana göre değil denedim yutamadım:) sanırım ben tipik önyargılı Türklerdenim:)

didem dedi ki...

Hypo size soylemeden hicbirsey yapmiyorum gordugun gibi:)

didem dedi ki...

Cerenmus yagi biraz agir, bizim mutfaktan farkli ama yine de hosuma gitti benim. En cok o yagli badem! Kurabiyeleri toptan almak da iyi fikirmis. Afiyet olsun:)

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi demek orada cin boregi diye geciyor. Burada spring roll da deniyor. Hatta cig olan sebzeye sarilmis olanlari da var ama cig nasil olur bilemedim.
Bu kadar borek deyince "cigborek" cekti canim:))

didem dedi ki...

Zeugma'cim ne yaptin oyle senin tarifi okurken agzim sulandi. Nefis! Arada bende benzeri seyler yapiyorum. Soya sosu tavuga cok yakisiyor. Turkiye'de manti yemegi ozledim!!!

didem dedi ki...

Meyra'cim bende cok tutucuyum sadece bildigim seyleri yiyorum ama bu cin mutfaginda cogu sey kizarmis. Hele bu rol'lari cok seviyorum. Denesen bence cok seversin. Ama sushi falan yiyemiyorum hic:((

oyumben dedi ki...

Sırf o yazıyı okumak için yerim o böreği. :)

Aslısın dedi ki...

Ben bayilirim cin yemaana:) kutu olayi da zevkliydi, iki kez yedim oyle:) afiyet bal seker olsuun

Gamze dedi ki...

Dideeemmm, ben simdi gordum bu yaziyi. Birkac gun once Simge aynen bunu merak etmis, eve biz de filmlerdeki gibi Cin yemegi ismarlasak, soyle kutuda chop stick'lerle yesek diye.. Bu kadar olur yani.. :)
Cok guzel, resimler de oyle. Tebrik tebrik!

didem dedi ki...

Valla Simge bence bayilir, ben Bu isi cok begendim Gamze. Mutlaka alin deneyin. Hep sushi ilmaz:)