19 Haziran 2012

Build a bear



Washington'da cocuklarin en sevdigi magazalardan biri Build a bear. Build kurmak, insa etmek, yapmak demek. Turkceye cevirince bir ayicik yarat gibi birsey cikiyor ortaya.



Yaratmak derken gercekten de bastan sonra yaratiyorsunuz. Magazaya boydan boya kutu kutu hayvanciklarla dolu. Ilk adim bir hayvan seciyorsun. Daha sonra icini doldurduklari yer var. Gorevli ayagi ile pompalarak icine pamuk dolduruyor sectiginiz hayvana. Hem de yumusakligi yine siz ayarliyorsunuz yumusak sert veya cok sert.



En onemli seylerden biri de hayvana bir kalp veriyorsunuz hem de ugur opucugu verip. Opucuksuz almiyorlar.



Arkasindan ayiciginizin nasil ses cikarmasini istiyorsaniz ki Happy Birthday'den tutun, nini, I love you, kahkaha aglama v.s. turlu sesler var. Nereye basinca ses cikarsin istiyorsunuz ona gore yerlestiriyorlar koluna bacagina yada karnina.



Arkasindan komple dikiyorlar. En zevkli kisim ustune kiyafet secmek. Takim elbiseden tutun, polis, balerin, karateci, futbolcu her turlu kostum mevcut. Akssesuar deseniz corap ayakkabi gozluk toka sapka ayakkabi zengin secenek.

Ayiciginizi yikayip, giydirip, bilgisayardan kaydini da yaparsaniz bulundugu takdirde gercek hayvan gibi sahibine getirilme sansi var. Zaten bunca islemden kayittan kiyafetten sonra bunun bir oyuncak olduguna inanmak da guclesiyor hali ile.


Didem

17 yorum:

Nehir İda dedi ki...

Çok hoş.Burada insanlar beklemeye tahammülsüz yaptığım işten de biliyorum. Hem herşeyi son dakka yaparız hem beklemeyi sevmeyiz.

Meyra dedi ki...

hayranım şu yaratıcı eğlenceli fikirlere yaaa:)neden bizim ülkemizdede çocuklarımıza böyle yaratıcı şeyler sunulmuyor diye üzülüyorum Didemcim.güzel kızını öperim tabiki annesinide;)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Ben biliyorum burayyı, inanması zor ama Ankara Da 365 avm de en üst katta da var, adı şimdi aklıma gelmedi, hatta ben de yaptım kendime bie adet koala almıştım, kıyafetleri seçmek de ayrı bir eğlenceydi, öpücük burada yok:))

Zeugma dedi ki...

Harika bir şeymiş bu. Kişinin kendi eseri yani. Kalbi bile var.
Her türlü detayı düşünmüşler. Valla tebrik ediyorum :)

O çocuk o oyuncağını unutabilir mi bir daha? Zaten dediğin gibi oyuncak olmaktan çıkmış o.

Bilmediğimiz bir şeyler daha öğrettin. Teşekkürler Didemcim..

didem dedi ki...

Ebru'cum haklisin bizim insanimizin beklemeye tahammulu yok. Tr de zor tutar bu is:)

didem dedi ki...

Meyra'cim inan gercek hayvan almaktan farkli yok:) Bende seni operim

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi ne guzel. Demek Tr'de de var. Koala guzel secim:)

didem dedi ki...

Zeugma'cim biri bulsa gercek hayvan gibi sahibini arayacaklar. Ne enteresan degil mi? Berk'in bir tane kurdu vardi ameliyata dahi onunla girdi! Dogumgunu partisi dahi duzenliyorlar.

Adsız dedi ki...

hakikaten hoş.Yorumlara baktım Türkiye'dede varmış böyle bi'şey. Adımıza sevindim.

Rainbow Gatherer dedi ki...

bu mağaza İstanbul'da da vardı birkaç sene önce ama kapandı :/

Rainbow Gatherer dedi ki...

buarada bende bloguma beklerim:)

ahestebeste dedi ki...

Bayıldım bu fikre.Demek Ankara'da da var ha? Bulduğum ilk fırsatta gitmez miyim ben oraya, giderim elbet.Biri, isterse oğluma ama birisi mutlaka bana:)
Not:Didemciğim, içten ilgine çok teşekkür ederim canım.Yine uzun bir süre olamayacağım.Bu pazar tekrar Adana'ya gidiyorum.Babamın kalp kapasitesi %26'nın altına düşmüş,40'ın altında olması pek iyi değilmiş.Blogda yazamıyorum çünkü kendisi blogumu okuyor.Sana ve ailene güzel, sağlıklı günler diliyorum.Sevgilerimle.

didem dedi ki...

Adsiz arkadas- Merhaba isminizle hitap edemiyorum. Evet Tr de varmis mutlaka gidin derim.

didem dedi ki...

Rainbow Gatherer blogunun ismine bayildim!

didem dedi ki...

Ahestebeste babana uzuldum git gor tabiki. Insallah senin gidisin moral olur, eski sagligina tez zamanda kavusur. Kendine cok iyi bak.

oyumben dedi ki...

Kişiye özel ayıcık harika bir fikir bence. :)

deryagoktas dedi ki...

amerikadan sipariş edilebiliyor türkiyeye.ek posta ücreti 43 dolar.biz denedik şimdi yolda