22 Mayıs 2012

Minik balerinler ve buyuk balerinler

Kizim Ece'nin gittigi bale okulu sene sonlarinda biz velilere yilsonu gosterisi hazirliyorlar. Haftalarca suren provalarin ardindan sonunda gosteri gunu geldi catti ve kizimizi seyretmeye gittik.

Ece hazirlanmak uzere sinif arkadaslarinin yanina gidince ona supriz olarak guzel bir buket alip diger anne babalarin arasina sandalyelere oturduk ve beklemeye basladik.


Once minikler geldi pitir pitir. Yuzlerinde kocaman bir gulucukle, gozleri bizde mini bir dans gosterisi yaptilar. Mini dedigime bakmayin onlara gore Kugu golu'nden farksizdi.

Sirasi ile yedi sekiz yas grubu ve en son profesyonel balerinler gosteri yapti.



Bitiste cicekler verildi opusuldu ve buyuk ablalari ile fotograflarini cektik.
Balerin kizimi seviyorum...

Didem

28 yorum:

hypo dedi ki...

içlerinde en güzel kızın yalnız. maşallah:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok güzel görünüyor. Tebrikler.

Ayla dedi ki...

Harika görünüyor,eminim harika bir duygudur bu,tebrik ederim Eceyi...

Aslısın dedi ki...

ya o güzel gülüşünü, mickey mouse bacaklarını yerim ben onun.

Aslısın dedi ki...

ya o güzel gülüşünü, mickey mouse bacaklarını yerim ben onun.

Nalan dedi ki...

cidden en güzeli senin kız didem :)

K.C.S. dedi ki...

Ne kadar tatlı olmuş. Maşallah.

cerenmus dedi ki...

Çok şeker :)

Meyra dedi ki...

severim ben o güzel küçük balerinini:) başarıları daim olsun seninde duyduğun bu güzel gurur duygusu hiç hayatından eksilmesin Didemcim...

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Melek gibiler...Maşallah, ayrıca kızını da tebrik ediyorum, harika görünüyor.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİM NE MUTLU SİZLERE! KİMBİLİR NE KADAR HEYECANLANMIŞSINIZDIR. TATLI KIZININ BAŞARILARI DAİM OLSUN.YANAKLARINDAN BİR DE BENİM İÇ ÖP :)

didem dedi ki...

Hypo cok tesekkuler!!!

didem dedi ki...

Zeynep tesekkurler. Minik balerini alkislamak guzeldi:)

didem dedi ki...

Ayla harika bir duygu! Cok tesekkurler.

didem dedi ki...

Aslisin Mickey mouse hakikaten:)) Guldurdun beni. Bir buyuklere bak bir bizimkinin durusuna bak:)

didem dedi ki...

Nalan cok tesekkurler!!!

didem dedi ki...

KCS cok tesekkurler. Beyaz beyaz kosustular:)

didem dedi ki...

Cerenmus tesekkurler!!!

didem dedi ki...

Meyra'cim cok tesekkurler. Insallah devam ettirir baleyi benim cok hosuma gidiyor. En cok klasik muzik sevmesi beni memnun ediyor.

didem dedi ki...

Zuhre'cim operim tabi. Haftalardir bir heyecan bir heyecan. Gorsen ogretmeni annenize babaniza kesinlikle soylemeyin demis gosteri ile ilgili, bizimki ser verdi sir vermedi:)) Cok tesekkurler.

Syhn dedi ki...

balerinlerde zarafet kimse de yok yalnız dikkat ettin mi hiç?

Bolat dedi ki...

Bahtı açık ömrü uzun olsun bende de 3.5 yaşında bir velet var :)) Teoman diye:)

E S M İ R dedi ki...

Ne kibar bizim sevimli balerin kızımız öyle:))başarıları daim olsun güzel kızının ve sizlerde nice güzel duyguları o tatlı heyecanları hep yaşayın didemciğim...sevgilerimle..

didem dedi ki...

Seyhan dogru soyluyorsun. Ben seyrederken bile diklestim otururken:)

didem dedi ki...

Bolat Teoman'i operim. Cok sagol. Bizde de Berk var.

didem dedi ki...

Esin'cim cok tesekkurler. Ece cok severek yapiyor insallah devam eder.

Zeugma dedi ki...

Yüzünden tebessümü hiç eksik olmayan o güzel kızını çok çok öpüyorum...

Bale demek zarafet demek her şeyden önce. Ne iyi etmiş de başlatmışsın kızını.
Başarıları daim olsun...

hasret senfonileri dedi ki...

Sen iyi bir annesin.. eğitmensin aynı zamanda.. imkanlar da çevre olarak müsait olunca, buna bir de minik güzelin yeteneği eklenince işte böyle muhteşem başlangıçlara adım atılır..
Kutlarım balerini ve annesini.. :))