9 Mayıs 2012

Cinayetli bir aksam yemegi



Burada degisik konsepte yemekler cok revacta su aralar. Dans sovlu olanlar var, talk show seklinde olanlar var bir de bu bizim gittigimiz "Mystery Murder" tarzi aksam yemekleri var. Hem yemek yiyor hem bir cinayeti cozmeye calisiyorsunuz.

Kucuk bir sahnesi ve oyunculari olan bir yemek. Bu gittigimiz yemekte sekiz dokuz oyuncu vardi. Bizler sanki dugune davetli insanlar gibi yerlestik masalara.

Bir nikaha tanik olduk. Nikah sirasinda damat birden fenalasip dustu ve oldu. Bizim gorevimiz ipuclari toplayarak, oyunculara sorular sorarak katili bulmaya calismak idi.



Oyuncular masalari geziyor, hatta yanimiza oturup sohbet ediyor. Fotograflar cekildik, gulduk eglendik hatta masamiza konan kocaman dolarlarla rusvet verip oyunculari konusturmaya calistik.

 Onden mevsim salatamiz, arkasindan et tavuk ne siparis verdi iseniz o ustune de bir dilim pasta geliyor.



Rezervasyonu yaparken kostum giyebilecegimizi hatta kostum dalinda odul alabilecegimiz yaziyordu. Elvis kiyafeti giymis biri vardi fotografta dikkatli bakarsaniz arkasi donuk oturuyor.



Bizim masadaki kizlari gelinin nedimeleri sectiler ve boynumuza tuylu renkli fularlar taktilar.


Cinayeti cozduk, oyunculari alkisladik, grup fotograflarimizi cekildik. Ilginc bir yemekti...Bu arada Elvis kiyafeti giyen kisi odul aldi. Sahnede odulunu alirken goruyorsunuz...

Didem

20 yorum:

Nehir İda dedi ki...

ne hoş bir fikir keşke burada da olsa böyle şeyler tiyatroya gitmiş gibi bayıla bayıla giderdim.
sayende çok hoş şeyler duyuyor ve okuyorum didemcim.

oyumben dedi ki...

Ülkemde bunun gerçeği oluyor ve genelde cinayeti işleyen bulunamıyor. :)

didem dedi ki...

Ebru'cum hem ye hem cinayet arastir. Insanin istahi da aciliyor heyecandan:)

zeys dedi ki...

ne guzel fıkır bayıldmmm
bu arada yenı kesfettım blogunu :) takıpteyım benımkıne de beklerım:) Sevgılerrr

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

didem dedi ki...

Zeys cok tesekkur. Simdi seninkine bakacagim...

Ayla dedi ki...

Gerçekten çok eğlenceli görünüyor,ben çok sevdim.İnsan arada bir böyle değişiklik arıyor..

cerenmus dedi ki...

Burada da var aynısından ama gidenler asık suratlı yaşlı alman teyze ve amcalar :) Sizinki çok eğlenceli duruyor!

Gulcin dedi ki...

didem bu konseptin bir adi falan var miymis? hemen arastirayim belki burada da vardir :) COk guzelmis gerceketn., bir de kimmis katil? :)))

Gulcin dedi ki...

pardon yeniden okuyunca gordum konseptin adini nasil heyecanla okuduysam ilk sefer :( tesekkurler!

MAVİANNE dedi ki...

ne orjinalmiş
film gibi
çok eğlenmişsinizdir eminim
çocukların 23 nisanı da kutlu olsun
orada memleketten uzakta sanki herşey daha anlamlı
burada kıymetini bilemediklerimiz
sevgiler

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

ÇOk ilginçmiş gerçekten, okurken şaşırdııım:))))

Profösör dedi ki...

Çok ilginç miş. paylaşımın için teşekkürler..

Zeugma dedi ki...

Daha önce hiç duymadığım ve bilmediğim bir şeymiş bu.
Çok enteresan geldi bana.
Ne kadar heyecanlı ama! Kesinlikle orada olmak isterdim , kesinlikle...

Teşekkürler paylaştığın için Didemcim :)

didem dedi ki...

Ayla cok keyifli bir yemekti. Degisiklik sart.

didem dedi ki...

Cerenmus asik suratla pek zevkli olmaz. Cinayet diye mi astilar acaba suratlarini? Bizimki fena degildi. Topluluk canli ve esprili idi.

didem dedi ki...

Gulcin hani fotograflarin arasinda gozluklu sapkali bir adam var ya katil o imis! Masum bir goruntusu vardi ama demek disgoruntuye aldanmayacaksin.

didem dedi ki...

Mavi anne guzeldi. Ilk kez boyle bir yemege gittim. Hem seyrettik hem yedik:)

didem dedi ki...

Bir icmimar'in mabedi neler yapiyorlar degil mi? Akla gelmeyecek bir sey. Belki Tr'de de baslar.

didem dedi ki...

Profosor ben okudugunuz icin tesekkur ederim.

didem dedi ki...

Zeugma'cim insanlarin akillarina neler, ne yenilikler geliyor degil mi? Boyle olunca hem egleniyor hem guzel bir yemek yiyorsun.
Burada olsan beraber giderdik...