5 Nisan 2012

Sanatsal maydanoz



Haftasonu gittigimiz Lake Chelan'daki otel odamizda birbirinden alakasiz tablolar vardi. Bir gemi dumeni, yelkenli posteri...Ama siki durun en ilginci bu maydanoz. Butun gece gulduk. Bir maydanozu sanatsal gorup fotograflayip ustune de cercevelemek cesaret ister, yurek ister.

Bir maydanoz maydanoz oldu olali corbalara girmis, salatalari, zeytinyaglilari suslemistir ama bir otel odasinin duvarini suslememistir.

Bu maydanoz alelade bir yesillik degil, sanatsal acidan anlam yuklu. Hepinizle paylasmak istedim.

Didem

28 yorum:

Sessiz Prenses dedi ki...

Koruma altına almışlar besbelli çok güldürdün beni :):)

Nar-ı Can dedi ki...

gözümün gördüğü, sevdiği canlı/cansız her şeyin bir sanatsal değeri vardır.

Yaradan öyle güzel yaratmış ki, görmeden geçmek günah olur...diyorum.
sevgiler.

Aysun ercan karakaş dedi ki...

herşeye maydonoz bumu acaba?

ahestebeste dedi ki...

Ahaa hahaha, büyük ihtimalle otel sahibinin kendi çektiği bir fotodur:)
Aysun'un yorumu öldürdü beni gülmekten.Sabah neşem oldunuz, sevgiler.

Meyra dedi ki...

sanatsal açıdan bakmak bu sanırım:) Didemcim herşeye rağmen güzel ben severim maydonuzun her halini:))
Allahtan pırasa falan koymamışlar;)

Gul/İnn dedi ki...

ilginçmiş..bol bol çerçeveliyelim o zaman :)

didem dedi ki...

Sessiz prenses hem de ne koruma:)

didem dedi ki...

Nar-i Can ben komik yanini gordum ama sen sanirim manevi yonden yaklasmissin. Tesekkurler...

didem dedi ki...

Aysun Ercan Karakas kesinlikle! Tam ustune bastin. Harika bir tespit:)

didem dedi ki...

Ahestebeste kim cekti ise maydanozu en puslu en gizemli hali ile yakalamis:)

didem dedi ki...

Meyra eger pirasayi zeytinyagli yapip koysalar karsisina gecip seyrederdim:) Bayilirim.

didem dedi ki...

Gul/inn nane dereotu ile basliyalim:)

mamila dedi ki...

Acaba dereotu, nane vs'yi de başka odalarda mı sergiliyorlar.İstanbul'dan çoook sevgiler.

K.C.S. dedi ki...

Fotoğrafa baktım ilginç buldum. Alta doğru kayıp, yorumları teker teker okudukça güldüm istemsiz (:

Zeugma dedi ki...

Çok enteresan gerçekten. Belki bir anısı vardır.

Hayır, maydanoz da yemyeşil değil gördüğüm kadarıyla.

alkım dedi ki...

Bu "sanatsal maydonoz" lafını sevdim ben en çok:)
Güldürdün beni Didem, alemsin!

Syhn dedi ki...

çok sevimli benim de maydanoz çekesim geldi :)

didem dedi ki...

Mamaila alemsin. Olmaz olmaz demiyorum cunku oda isimleri farkli idi. Her odada bir yesillik gayet mantikli.

didem dedi ki...

KCS sizden gelen yorumlar maydanozdan da komik oldu:) Guluyoruz iste ne guzel.

didem dedi ki...

Zeugma'cim maydanoz sararinca sanirim daha sanatsal oluyor. Belki de cercevelemek icin hafif sararmisi makbul:)

didem dedi ki...

Alkim selam,
Valla cercevelerse olacagi buydu. Maydanoza baska bir anlam yuklemisler. Sanatsal maydanoz olmus resmen:)

didem dedi ki...

Syhn hemen buzdolabinda varsa cikar cek derim. Sik da bir cerceve al.

Hande dedi ki...

Didemcim hiç duvarıma bir maydonoz fotoğrafı asmayı düşünmemiştim, gördükten sonrada bu düşüncem değişmedi. nerden akıllarına gelmiş ki :))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Çok hoş , çok güldüm, ben de olsam otel odasında maydanoz görsem çok gülerdim:)))

Zeugma dedi ki...

Ahaha..Kesin öyle :))

didem dedi ki...

Hande hicbir fikrim yok. Kimin aklina gelir ki:))

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi biz hala guluyoruz. Komedi filmi gibi...

didem dedi ki...

Zeugma ben artik evdeki maydanoza farkli gozle bakiyorum biliyor musun?:))