31 Mart 2012

Lake Chelan



Su ara biliyorsunuz badireler atlattik. Berk'in burnu, ameliyati  falan derken gerildik. Gerilen sinirlere iyi gelmesi icin kucuk bir gezi planladik. Gecenlerde bir dergide okuyordum. Buyuk tatiller hem maddi acidan hem tatmin acisindan kisa sureli doyuruyormus, onun yerine yapilan kisa geziler hem cok fazla maddi acidan kulfet olmuyor hem de kisacik da olsa birden modunuzu degistirmeye yetiyor da artiyormus.

Biliyorsunuz biz bu kucuk gezileri elimizden geldigince yapmaya calisiyoruz. Ailece hem moral depoluyor hem de haftasonu tazelenmis olarak eve dondugumuzde gunluk kosusmacalara, heyecana ise guce daha dayanikli hale gelmis oluyoruz. .

Burada genelde kamplara gidiliyor. Hatta esimin isyerinden bir isarkadasi o kadar cilgin ki kar kis hic aldirmadan tamamen doga ile basbasa olma tutkusundan helikopterle  doganin ortasinda bir biryerde,teknolojodiden telefondan herseyden uzak biryerde kucuk bir klubede kalabiliyor yada daha da cilgini cadirda yatabiliyor. En son gezisinde dag bisikleti ile issiz ormanlardan birinden bisikleti ile dag tepe cikarken bir ayi ile burun burune gelmisler. Bunu duymam bana yetti dogrusu ben kamp yapacaksak bile olsam sanirim bir toplulukla kalmayi tercih ederim. Hadi kendimi astim ve kamp kurdum diyelim,  minicik boceklerden korkan ben, ayi gorsem ne hale gelirim bilmem.

Geldigimiz yer Lake Chelan ve daha once bes alti kez daha geldik. Yaz kis keyif alabileceginiz kucucuk bir yer. Kasaba tadinda, yaz kis acik  belli sayidaki otelleri dukkanlari ile kucuk nufuslu bir yer. Gecen gelisimizde kahvaltisini cok begendigimiz bir motel vardi. Hatta begenip iki gun ustuste kahvaltiya gitmistik. Recellerini, ekmeklerini kendileri yapiyorlar. Taze sikilmis portakalsulari enfes. Otelin adi Riverwalk Inn



Dun cocuklari okuldan aldigimiz gibi hemen yola ciktik. Daglardan gecerken kar gorduk hatta biraz serpistiriyordu. Otelimize varinca cantalarimizi birakip daha once gittigimiz yerel bir pizzacilari var oraya gittik.

Otel pek son moda sayilmaz hatta biraz teknolojiden uzak diyebiliriz. Isitici olarak tekerlekli radyatorlerden verdiler bize odaya. Kapi anahtarla aciliyor ve tv sanirim benim cocuklugumdan kalma idi.

Sabah bir uayndik ki cocuklar "kar yagiyor!" diye bagiriyor. Onca sene yagmamis ve bize denk geldi. Gunes gormek hayal oldu artik. Iyiki cizme giymisim.

Didem



17 yorum:

mehtap dedi ki...

Ne güzel,kesinlikle ufak tatil kaçamaklarının yararlı olduğunu düşünüyorum ben de.İyi tatiller.

hypo dedi ki...

kapı hala anahtarla açılıyor yazmışsın ya güldüm.
burada kartla açılan odalar parmakla gösteriliyor:)
biz denize girme hazırlıkları yapıyoruz.
kar ha!
ilginç:)

Nehir İda dedi ki...

Didemciğim ben kaçırdım çok geçmiş olsun.
Bayılıyorum senin pozitifliğine. Küçük büyük herşeyden keyif alıyor ve bunu da yansıtıyorsun.
Öpüyorum çocukları ve seni.

didem dedi ki...

Mehtap kacamak yapmak sart arada. Cok tesekkurler!

didem dedi ki...

Hypo hem de ne kar. On senedir yagmamis bize denk geldi:)

didem dedi ki...

Ebru'cum bir badire atlattik ama geride kaldi cok sukur. Tesekkurler guzel sozlerine arkadasim.

Ayla dedi ki...

Öncelikle çok çok gemiş olsun,şimdi iyi olmanıza sevindim.İyi ki de gitmişsiniz,kısa molalar gerçekten insanın ciğerlerini bol bol hava ile dolduruyor

didem dedi ki...

Ayla cok tesekkurler. Gezi ilac gibi geldi. Tazelendik

MAVİANNE dedi ki...

bu 2 şemsiyeliye bayıldım ben
kısa kaçamaklar gerçekten de çok güzel
şansınıza kar da size yüzünü göstermiş
keyfiniz her daim yerinde olsun canım
öptüm

Zeugma dedi ki...

Olsun...
Son kez kar görmek de varmış. Önlemlerinizi almışsınız en azından :)
Çocuklar mutlu Didemciğim.
Bu her şeye bedel...

ahestebeste dedi ki...

Ben ve ıssız yerde kamp!Mümkün ama na-mümkün:)Aklım çıkar, bir de hiç bir şeyden anlamam, ben anlayana kadar da kurda kuşa yem olurum:)
Boşver, sen en iyisini yapıyorsun, hem o güzelim çocukları mı kollayacaksın, kendini mi, bunalıma girer insan.
Böyle keyifleriniz daim olsun. Sevgiler.

didem dedi ki...

Mavi anne kacamakta yagmur, kar herturlu hava sarti ile karsilastik:) tesekkurler...

didem dedi ki...

Zeugma'cim kar supriz oldu. Oranin yerli halki dahi beklemiyordu. Ama yine de cok iyi geldi, ailecek kaliteli vakit gecirdik. Tesekkurler!

didem dedi ki...

Ahestebeste al benden de o kadar! Ben pek cesur degilim bu konuda. Ama yapana da bravo diyorum.
Bize coluk cocuk en iyisi otelde kalmak:)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Bayılıyorum böyle ufak gezilere, hele de sizinkilere, yeniden geçmiş olsun, bol gezili, eğlenceli günler dilerim:))

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi cok tesekkurler. Bu kucuk geziler olmasa ne yaparik bilmem. Cok iyi geldi:)

Meyra dedi ki...

kısa yapılan kaçamakların tadı bir başkadır bende bayılırım Didemcim.Bu arada oğluşuna geçmiş olsun geride kalıp bittiği için sevindim olumsuzluğun...sağlıkla ve hep böyle neşeyle kalın siz güzel aile:)