26 Mart 2012

Ikinci 10K yarisima hazirlaniyorum



Iki seneden beri kosuyorum ve yarislara katiliyorum. Kucuk de olsa birseyler basarmanin tadi hicbirseyde yok.  Aldigim hazzi anlatamam. Bu kosularin guzelligi hazirlanmasi baska zevkli, heyecani ayri, bitirdigindeki yuzunde beliren gulucuk ayri...

10K 10 kilometre demek. 6 mil yani. Bir mili on dakika gibi bir surede kosuyorum. Dolayisi ile 10 kilometre bir saat onbes dakika gibi birsey tutuyor.

Haftanin bes gunu spor klubune gidiyorum. Once bisikletle isinip, esneme yapip kosu bandinda kosuyorum. Ustune agirlik, her gun farkli iki alet bazen iki bacak, bazen bir bacak bir kol yapip karin hareketlerine geciyorum ve yine esneme ile bitiriyorum.

Bitirdigimde bende bitmis ama  mutluluk hormani salgilar halde oradan ayriliyorum.

Oyle ki spor yapmak bende tiryakilik halini aldi. Gitmedigim zaman huzursuz oluyor durdugum yerde duramiyorum.

En cok sevdigim yani da spor yaptigim saatler benim ozel saatlerim. Kulagimda kulakligim dusuncelerimle basbasa kalabiliyorum, bazen gelecekle ilgili hayaller kuruyor, bazen haftanin planini yapiyorum.

Kosu yaptigimi bilen arkadaslarim arasinda tabi belli espriler kemiklesti artik. Hadi Didem bir kosu gel de kahve icelim....Kos kos nereye kadar?...Kostunda incilerin mi dokuldu? bunlardan birkaci.

Bu kosudan sonraki hedefim yarim maraton. Yavas yavas artiyoruz bakalim...


Didem

23 yorum:

Profösör dedi ki...

Maşallahınız var. Oysa bizim yürüyüş yapmamız lazım. Bir diyabetik hasta olarak. Tebrik ediyoruz sizi..

Hande dedi ki...

Bende 1 yıldır spor yapıyorum ve çok faydasını gördüm. Ama koşamıyorum, küçüklüğümden beri 2 dakkika koşsam nefes alamaz hale geliyorum .)

Nihal M. dedi ki...

hakkaten bravo tatlım ya dur bakalım bende başladım spora beş gün nerde iki gün anca bir saat sabahtan beride gitmemek için hımbıllık ediyorum dur ben de bir koşu gidip geleyim :)) başarılar çok sevindim senin adına

didem dedi ki...

Profosor yuruyusleri ihmal etmeyin. Hava da guzellesiyor artik. Kacirmayin firsatlari derim:)
Cok tesekkurler

didem dedi ki...

Nihal kaytarmak yok. Cantani sende geceden hazirla o zaman kacamazsin:) Hadi goreyim seni. Cok sagol arkadasim

Sessiz Prenses dedi ki...

Çok tatlısınız..:):):) Koşmak iyidir iyi..:):)

K.C.S. dedi ki...

Sen ne zaman koşmak desen yüzüm gülümsemeye başlar benim (:

mamila dedi ki...

Didemcim başarılar bende iki yıldır hergün 1 saat yüzüyorum.Dediğin gibi mutluluk hormonları hat sahfada oluyor..Çok sevgiler.

oyumben dedi ki...

Senelerce koştum. Sonra bir gün aslında hiç acelem olmadığını anladım. :)

didem dedi ki...

Sessiz prenses evet hem de cok iyi.

didem dedi ki...

KCS gul bakalim. Ben kosiyim yorulayim sen gul:)

didem dedi ki...

Mamila bir saat yuzmek harika! Bravo sana

didem dedi ki...

Oyumben olmadi ama simdi:)

Zeugma dedi ki...

Koş Didem koş :)
Başarılar senden yana olsun...

Syhn dedi ki...

maşallah..
ben de hızlı koşarım ama çok kısa bir süreliğine :D
çok imrendim yazdıklarına. gerçekten.
başarılar ;)

ahestebeste dedi ki...

Hakikaten iç disiplini yüksek birisi olmalısın Didemciğim,anlattıklarına bakılırsa ancak böyle olan birinin yapabileceği bir şeyi yapmaktasın.
Şapka çıkarıyor başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.
Sevgilerimle.

didem dedi ki...

Zeugma'cim kosuyorum hic durmadan:)

didem dedi ki...

Syhn sende gizli yetenekler mi goruyorum????

didem dedi ki...

Ahestebeste cok tesekkurler guzel sozlerine. Insanin karar verdi mi yapamayacagi sey yok. Ben yapabiliyorsam herkes yapar

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİM İNAN ÇOK GIPTA EDİYOR VE SENLE GURUR DUYUYORUM! NE MUTLU SANA, SPORU HYATINA KATABİLMENE. DARISI BAŞIMA :)

didem dedi ki...

Zuhre'cim spor bende ihtiyac haline geldi yapmazsam artik yerimde kipir kipir oluyorum o gun. Stresten arinma ilacim:) opuyorum

MAVİANNE dedi ki...

harikasın
koş didem koşşş!!!
bayılıyorum bu yola baş koyanlara
koş yonca koşa da bayılıyorum kelebek yazarı yonca tokbaş
onun sayesinde koşarak neler yapılacağını gördüm
seni de çok takdir ediyorum
oğluşuna tekrar çok geçmiş olsun diyorum

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Başarılar...