17 Mart 2012

Berk uf oldu



Merhaba sevgili arkadaslarim,

Uzun suredir blog dunyasindan ayri kaldim ama bahanem buyuk.

Oglum Berk iki hafta once okulda tenefuste kosarken dusmus. Beni " Berk tenefuste kosarken yuzunun ustune dustu, burnu sisti ve kaniyor, kirilmis olabilir, acil gelmeniz gerekiyor" diye aradilar. Allahtan okulun civarinda idim hemen u donusu yapip okula gittim. Revire bir girdim ki butun ogretmenler mudur dahil Berk'in basinda.

Canim beti benzi atmis aglamamaya calisarak orada oturuyordu, beni gorunce fena oldu ve aglamaya basladi. Morali bozulmasin diye yok canim onemli birseyin dedim ama ben cok fena oldum.

Berk o gun burnunu kirmis. Sisin inmesi burnunun eski halini gormek icin yaklasik iki hafta bekledik. Ondan sonra burnunun sisi inip de eskisi gibi gozukmedigini hafif yamukluk oldugunu gorunce bizi bir uzmana yonlendirdiler. Uc boyutlu rontgen cekilince gorduk ve rontgenin ertesi gunu ameliyata aldilar.


Korkusuzca bize el sallayip ameliyat odasina yururken babasi ile arkasindan gulumsemeye calisarak baktik. Bekleme odasinda cocugunu beklemek ne zor birseymis.

Neyseki ameliyat guzel gecmis. Tam bir saat surdu , bir saat de ayilmasi icin bekledik sonra bizi cagirdilar. Doktor kirilan parcayi eski yerine koyduk, ameliyat cok iyi gecti dedi.

Berk su an iyilesme devresinde. Elimizden geldigince simartip, sevgi gosterip, bagirmiza basiyoruz.
Su an cok fazla kimildayamiyor. Salonda yatiyor ama insallah yakinda kahkahalar attigini, etrafta kosustugunu gorecegiz.

CANIM OGLUM SENI COK SEVIYORUM!!!

Didem 

50 yorum:

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Didem'cim
cok cok coooook gecmis olsun yakisikliya ve tabii sana. Allah beterinden korusun.
bende yaklasik 1 yildir uzaktim blogtan. yazdiklarini icim titreyerek okudum. yavrum ya, sen odadan iceri girince tutamamis kendini o kirik acisiyla nasil dayandi. etrafi kalabalik ogretmnler falan. erkeklige b__ _ surdurmemis o halde bile. aslan be! operim bu yakisikliyi:)
saglicakla...

Nihan dedi ki...

Ah canım benim Didemcim çok çok geçmiş olsun...dilerim çabucak ferahlar içiniz...Allah beterinden korusun..öpüyorum Berkin gözlerinden...

ahestebeste dedi ki...

Geçmiş olsun,Allah hepinizi korusun. Amin.Sevgiler.

hypo dedi ki...

off çok geçmiş olsun.

didem dedi ki...

Seyhan cok tesekkurler. Evet canim tutmus kendini, acisini belli etmemeye calismis o halde.
Bayagi ara vermissin artik yazmayacak misin?

didem dedi ki...

Nihan cok tesekkurler. Pazartesi gunu kontrolumuz var burnundaki tupler cikacak. Sanirim o zaman daha rahat olucak.

didem dedi ki...

Nihan cok tesekkurler. Pazartesi gunu kontrolumuz var burnundaki tupler cikacak. Sanirim o zaman daha rahat olucak.

didem dedi ki...

Ahestebeste cok tesekkurler. Insallah yavas yavas kemik kaynayacak Berk ayaklanacak. Buyuk birsey atlattik.

didem dedi ki...

Hypo cok tesekkur. Bir badire atlattik resmen.

Profösör dedi ki...

Çok geçmiş olsun.. Demek ki Allah bakmış. Çocuklarımız göz nurlarımız. Allah korusun hepsini..

mamila dedi ki...

Didemcim çoook geçmiş olsun.yakışıklım delikanlıma acil şifalar diliyorum ve çok öpüyorum.İnşallah çabucak iyileşir,erkek çocuklarında yaşanan olaylar bunlar.Ben iki tane büyüttüm hemen her hafta okula bir sebeple giderdim.İçini ferah tut çabucak iyileşecektir,çooook sevgiler.

Deja Vu dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun..Amman onlara bişey olmasın.."Hayat" onlar..

hasret senfonileri dedi ki...

Bugün 18 Mart ve ben yıllar önce bugün 20 yaşında bir evlat kaybeden anne olarak seni benden daha iyi anlayabilecek bir annenin olmayacağını düşünüyorum..olmasın da dilerim..
Büyük geçmiş olsun sevgili Didem ve bu kadarla kalsın.

Ashley ★ dedi ki...

Geçmiş olsun Berk .

Selma Er dedi ki...

Kıyamam ben güzel oğluma..Neyse,geçmiş bitmiş.En kısa zamanda tamamen iyileşmesini dileriz.Sevgi,şefkat,öpücük,hediye..Bunlar ona çok iyi gelir.Benim oğlum her zaman cesur,dayanıklı ve yakışıklı.Ece böyle durumlardan pek etkilenmez inşallah.Ona da öpücükler.Bir hediye borcumuz da Ece'ye olsun.

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Geçmiş olsun Didemciğim , allah beterinden korusun...Senin için o bekleyiş ve uyanma aşaması zor geçmiştir..Gelmiş geçmişler olsun canım...
Cesur delikanlıya da aferin :)

Zeugma dedi ki...

Üst üste çıktığınız gezilerden sonra eve döndüğünüzü ve hani bir ara bahsettiğin okulundaki derslere yoğunlaştığını düşünmüştüm ben...

Olacak varmış Didemciğim..
Çok çok geçmiş olsun...
En kısa zamanda eskisinden çok daha sağlıklı olsun inşallah Berk...
Sevgiler

Deli Anne dedi ki...

çok geçmiş olsun Didem'cim canım ya.. gözlerim dolu dolu okudum .. Allah kimsenin evladına zeval vermesin. Bugün selim parkta frizbi oynadı babasıyla ben de kerimle uzaktayım, baktım burnunu tutuyor ve sıkıyor kendini babası başında.. anladım burnuna çarpmış frizbi o birkaç metrelik yol ne uzadı.. gittim kesilmiş burnu inşallah birşey yoktur diyorum çok yamulmadı şükür.

Gul/İnn dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canım,bundan sonra sağlık dolu bir ömür dilerim berkimize :)

kibritci kız dedi ki...

geçmiş olsun .

oğlum okul tuvaletinde suya basıp kayarak yüz üstü düşüp ön dişini kırmıştı . şimdi implant için 18 yaşını bekliyoruz . biz de çok üzülmüştük ama Allah beterinden saklasın .

oğlunuzun tam burnunun ucundan öpüyorum !

didem dedi ki...

Profosor onlara olmasin bize olsun...Cok tesekkurler

didem dedi ki...

Mamila olacagi varmis.Yerde ayagi kaymis. Ne kadar sakinsan oluyor.
Senin iki tane oglun mu var ne guzel.

didem dedi ki...

Deja Vu Berk'e cabuk iyiles oglum deyip duruyorum. Bir kalksa..Cok tesekkurler

didem dedi ki...

Sevgili Hasret senfonileri bilmiyordum. Nasil uzuldum anlatamam. Diyecek birsey bulamadim. Sadece kalbimden sevgilerimi dualarimi gonderiyorum.
Berk icin cok tesekkurler.
Sevgilerimle

didem dedi ki...

Ashley cok tesekkurler. Nasilsin?

didem dedi ki...

Halacim Ece okulda ilk dustugu gunden beri Berk'i anlatiyormus ogretmeni toplanti yaptigimiz gun soyledi. Abisine cok duskun ve merak etmis dedi. Evde Berk'e cok yardim ediyor. Surekli soruyor ne istersin diye. Hayirli kardes...
Berk'in yarin kontrolu var, burnundaki tamponlar cikacak ve rahatlayacak. Cok optum

didem dedi ki...

Duslerimden inciler senin gibi cocugu olanlar beni daha iyi anliyorsunuzdur. Aklima daha zor durumda olan cocuklar ve anneleri geldi hep disarda beklerken...Ne umitsiz hastalar, acil organ bekleyenler v.s var.Allah hepsine yardim etsin.

didem dedi ki...

Zeugma'cim gezilerden donuste finali boyle yaptik. Allah daha kotusunu gostermesin. Gecicek, hergun daha iyi. Yarin kontrol var. Dua et lutfen

didem dedi ki...

Deli anne cok tesekkurler ama simdi Selim'i merak ettim. Birsey olmadi degil mi? Oynarken gulerken pat diye birsey oluyor ya icim gidiyor. Nerde ne zaman ne olacagi belli degil. Hep kenarda kosede otur da diyemezsin ki...Bir buyusunler de hayirlisi ile...
cok optum

didem dedi ki...

Gul/inn cok tesekkurler. Geciyor agrisi sizisi yavas yavas.

didem dedi ki...

Kibritci kiz merhaba,
Ay canim ogluna cok uzuldum. Kac yasindaydi. Yine de yuzune gozune birsey olmamis, ilerde disine care var. Oyle ferah tut kendini.
Insanin akli yerinden gidiyor.
Sevgiler...

defne dedi ki...

çok geçmiş olsun...

E S M İ R dedi ki...

Çok geçmiş olsun Didem'ciğim..Ameliyatın başarılı geçmesine sevindim..Gereğini zaman geçirmedin yapmışsınız ya!..en önemlisi bu!..istemsiz kazalar olabiliyor bu hayatta ne yazık ki!..şimdi çok şükür dinlenmede ve en kısa zamanda iyileşmesini diliyorum..

sağlık,sevgi ve esenlik dileklerimle...

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Çok geçmiş olsun, cok uzuldum umarım her şey bundan sonra yolunda gider.

Syhn dedi ki...

off. canım benim.. çook geçmiş olsun

MAVİANNE dedi ki...

canım benimmm çok geçmiş olsun
çok üzüldüm
maşallah çok mert görünüyor delikanlı
sağlık diliyorum

didem dedi ki...

Defne cok tesekkurler...

didem dedi ki...

Esin'cim bir dusmenin bunlara malolacagi hayatta aklima gelmezdi. Olacagi varmis. Cok tesekkur. Berk hergun daha iyi oluyor.

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi cok tesekkurler. Bugun 5. gundu. Berk iyice ayaklandi:)

didem dedi ki...

Syhn bir badire atlattik resmen. Cok tesekkurler.

Gezi/yorum... dedi ki...

Didem hanım geçmiş olsun.. büyük bir badire atlamışşınız Allah korumuş..

didem dedi ki...

Gezi/yorum neyseki hersey yolunda simdi allaha sukur. Cok tesekkurler

Hande dedi ki...

Ben bu postu görmemişim canım, neolur kusura bakma. Çok geçmiş olsun, ameliyatıda iyi geçmiş çok sevindim. tatlı yanaklarından öperim .)

oyumben dedi ki...

Geçmiş olsun.
Burun kırılınca bir şekilde yeniden kaynar, iyileşir ve eskisinden daha sağlam olur. Yeter ki kalp kırılmasın.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

didemciğim çook geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Allah beterinden ve tekrarından korusun. Nasıl korktuğunu ve endişelendiğini tahmin edebiliyorum :( Güzel haberlerini bekliyorum.

Nehir İda dedi ki...

Canım ya okurken çok fena oldum inasının çocuğunun sağlığı ile ilgili sorun yaşamasından daha zor ne olabilir ki.
Bir daha olmasın dilerim çok çok geçmiş olsun

didem dedi ki...

Hande'cim cok tesekkurler. Senin yerine operim

didem dedi ki...

Oyumben kalp kirilmasinin ameliyati yok:)

didem dedi ki...

Zuhre'cim olacagi varmis. Neyse su an gayet iyi agrisi falan da yok. Cok tesekkurler!

didem dedi ki...

Ebru'cum cok tesekkurler. Insan hep daha kotu birsey okmadi diye sukrediyor. Nerelere bagis yaptik bilsen...Cok tesekkurler.