19 Şubat 2012

San Diego gezimiz- 5 gun Hayvanat Bahcesi ve sinema



Gezinin son gunu. San Diego hayvanat bahcesi'ne gittik. Burasi tepelik bir alana kurulmus. O yuzden icinde teleferik ve tur otobusleri calisiyor. Once otobus turuna katildik. Yarim saat suruyor, sofor bir yandan onunden gectigimiz hayvanlar hakkinda bilgi veriyor hem de fotograf cekebilmemiz icin birer ikiser dakika duruyor her kafesin onunde.


Sonra da teleferikle en yukari ciktik ve yuruye yuruye asagi indik.



Hayvanat bahcelerinin populer hayvanlari fil, aslan ve panda oluyor genelde. Yine panda kafesinin onunde buyuk bir kalabalik vardi. Panda seyircilere karsi ayaklarini uzatmis bambu bir cubuk kemiriyor sonra onu atip yenisini yiyordu. Isin garibi sov yapar gibi bizlerin gozune baka baka hic oturdugu yerden kimildamadan.





Aksam icin Ece'ye supriz yapip Beauty and the beast filmine gittik. Cok guzeldi. San Diego gezimiz maalesef bitti. California gunesine doydugumuz guzel bir gezinin ardindan eve donuyoruz. Seattle'a kar yagmis diye duyduk. Gidince gorecegiz.


 Didem

31 yorum:

Profösör dedi ki...

Güzel paylaşımlar. Teşekkür ederiz.

Selma Er dedi ki...

Ne kadar güzel bir gezi olmuş.Arada böyle zevkli kaçamaklar iyi geliyor herkese..Fotoları çok beğendim.Geçerken bize de uğrasaydınız keşke..Neyse,sayende gitmiş-görmüş kadar oluyoruz..Öpüyorum hepinizi..

Sazan dedi ki...

Ben neden gelicem diyip diyip erteliyorum ve her seferinde içimin yağları eriyor?

Misafir odasını haber et, para kazanır kazanmaz oradayım...

Öpülnünüz maaile...

Sazan dedi ki...

Ben neden gelicem diyip diyip erteliyorum ve her seferinde içimin yağları eriyor?

Misafir odasını haber et, para kazanır kazanmaz oradayım...

Öpülnünüz maaile...

oyumben dedi ki...

Bir ülkenin medeniyet seviyesi sadece insanların insanlara karşı değil hayvanlara karşı davranışlarıyla da ölçülür bence.
Seneler önce ülkemde hayvanat bahçesini gezerken acı çeken mutsuz hayvanlar görmüştüm. Hayvan hapishanesi olarak nitelendirmiştim o yeri. Umarım şu an durum düzelmiştir.

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

pandaları çooook seviyorum yaa :) yumooşş yumoşşlar.. evde beslenecek bi hayvan olsa hemen edinicem bir tane ama tüm mobilyalarımızı hatta bizi bile yiyebilir diye korkuyorum canım :) güzel gezi olmuşşş, çocuklar çok eğlenmişler belli ki ;)

Deli Anne dedi ki...

ben de pandaya bittim.. pişkin ve şişkin oturuyor, bir de poz verir edasıyla:)

didem dedi ki...

Profesor begenmenize sevindim. Tesekkurler...

didem dedi ki...

Halacim bu blog sayesinde hep birlikte yasiyoruz tum yasadiklarimi. Iyiki beni tanistirdin blog dunyasina. Gecerken ugradik evde yoktun.

didem dedi ki...

Sazan sen bana carsaf tercihlerini yaz o zaman. Cicekli desenli duz???
Beklerim her zaman:)) Cok sagol ben de seni optum

didem dedi ki...

Oyumben kucukken bir kez Gulhane parkina gitmistim ve acliktan eti kemigine yapismi hayvanlar gormustum. O sahne uzun sure zihnimden silinmedi. Ama simdi sanirim Darica'da falan cok guzel bakimli yerler acilmis. Herkes guzel ovgulerle bahsediyor.

didem dedi ki...

Turta tadinda yasamak esas pandalardan biri bir agacin dalindan ayaklarini asagi sallandirmis uyuyoru ve her flas sesinde yerinden zipliyordu. Icim gitti:)) Gormeliydin....

didem dedi ki...

Deli anne zaten sovmen ruhlu idi o panda. Ac oldugundan degil bize poz vermek ugruna yapti ne yapti ise:))

hypo dedi ki...

nasıl bir ülkedir anlamadım.
san diego'da güneş var, çocuklar rahat, seaatle'de kar var.
ilginç.
ama çocuklar eğlenmiş ya gerisi zırva:)

Zeugma dedi ki...

Ne şeker fotoğraflar bunlar...

İkinci foto az güldürmedi beni. Ortadakinin poz verişine bak ama:)))

Keyfiniz daim olsun Didem...

Zeugma dedi ki...

Büyüterek baktım.
''Ortadaki'' dediğim canlı değil mi yoksa? Anlayamadım valla.. :)

Defne Soysal dedi ki...

hayvanat Bahçelerini gezmesini çok severim. Her gittiğimde büyük keyif alırım, mantığı bana ters gelse de.Ecenin ne kadar eğlendiği fotolardan belli. Ne iyi ettiniz.sayenizde bizde faydalandık.

didem dedi ki...

Hypo burasi suprizlerle dolu. Dort mevsimi ayni anda yasiyoruz:))

didem dedi ki...

Zeugma'cim canli gibi duruyor degil mi? Yok yok degil. onu foto cekilmek icin yapmislar ama sahici gibi duruyor, yanlarindaki deliklerden kafani cikarip cekiyorsun. Ece bir de kulak yapti hayvana:))

didem dedi ki...

Defne Soysal adini bilmedigimiz tv de dahi gormedigimiz hayvanlar gorduk. Ilginc oldu. Cok tesekkurler.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar, Panda'nın rahatlığına bayıldım zaten. İçim açıldı, Çok güzel anlar:)))

Meyra dedi ki...

ahh Seattle oldumu şimdi bunca güneşin arkasına kar!
o panda ne kadar umarsız öyle bende sevdim bu umursamızı:))

Syhn dedi ki...

ben hiç panda görmedim!!

isoon dedi ki...

didem sen bigün beni çatlatıcaksın orta yerimden didemmmmmm:))))

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in mabedi panda sanki evinde gibiydi:)

didem dedi ki...

Meyra'cim tam bir sok oldu! Yazacagim...

didem dedi ki...

Syhn ben de buraya gelene kadar hic gormemistim.

didem dedi ki...

Isoon opuyorum seni:)

bir kase lezzet dedi ki...

BEN GELDİM
TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
ÇOK HOŞ PAYLAŞIM
MUHABBETLE KAL CANIM
:))

didem dedi ki...

Bir kase lezzet ben de cok memnun oldum:)

K.C.S. dedi ki...

Biliyor musun ben istiyorum ki tüm sirkler, hayvanat bahçeleri, arenalar, pet shoplar kapatılsın. Ne bileyim canlı bir varlığı alıp kapatmak, yani doğal ortamından kopartmak bana çok acımasız geliyor.