13 Şubat 2012

San Diego gezimiz- 4.gun Seaport Village




San Diego'da son gunlerimize yaklasiyoruz. Bugun once okyanus kiyisinda bir park gezdik. Kayalara vuran dalgalari seyrettik. Hava yavas yavas sogumaya, bulutlar cikmaya basladi fotograflardan gordugunuz gibi. Yine de hicbirsey gezimizin keyfine varmamizi engelleyemiyor.





Marti gorunce fotorafini cekme refleksi sadece bende yok umarim...





Arkasindan mutlaka gorulmesi gereken yerlerden biri diye tavsiye edilen Seaport Village'i gittik. Burasi elliden fazla minik butikleri, dukkanlari olan, icinde kazlar ordekler yuzen minik su biriktintileri ile suslenmis cok guzel, kocaman bir acikhava alisveris merkezi. Daha girdigimiz gibi suslu bir at arabasi ile karsilastik. Sindrella'nin atli arabasi imis. Bu arabayi aksam bir kez daha gorduk heryeri pembe mor isiklarla kapli idi ve isiklar yanip sonuyordu. Yanar doner bir araba imis. Cok gulduk...



Ben hevesle dukkanlara kosarken Ece de ordeklere kostu...Herkesin zevki, ilgi alani farkli.





Meksika, Italyan, Yunan, Amerikan restaurantlari gorduk. Seaport Village'dan bazi kareler...

















En guzeli de buraya geldigimiz ilk gun yasadigimiz turk restaurantinin arap restauranti cikmasi hadisesinden sonra soyle guzel bir Turk cafesi bulduk. Istanbul Cafe.

Lezzetli bir mercimek corbasi, ustune de Iskender ile gunu kapattik. Oh sonunda!



Didem

19 yorum:

Selma Er dedi ki...

Yedikleriniz,içtikleriniz sizin olsun..Güzel bir gezi olmuş.Fotoları da çok beğendim.Tabii en çok konu mankeni ECE ve martıyı beğendim.

Syhn dedi ki...

benimde uçan martılarım var bolca :)
bu arada fincanlara ayrıca bayıldım. born to shop :))

Zeugma dedi ki...

Onca yorgunluğun üstüne bizi de bu görüntülerden mahrum bırakmıyorsun.
Sayende ne çok şey görüp öğreniyoruz.
Seaport Village de harika bir yermiş.

Keyfinizi kaçıracak hiçbir şey çıkmasın dilerim.
Teşekkürler Didemcim.
İyi gezmeler...

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Hayvanat bahçesiyle ünlü kentin martısı, paylaşımlarıyla ünlü Didem'in Ece'si...

Güzeldiler...

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Didemciğim yine süper fotolar.Ece yine süper ötesi süper.Çok özeniyorum canım bunları izlerken, koşup gelesim var yaptığınız gezilere :)))))

didem dedi ki...

Halacigim marti cekmek bizim ailede var herhalde. Ruya da sende seversin marti. Var bisi bizde:))
cok opuyorum

didem dedi ki...

Syhn born to shop super di mi? Iyi bari tek marti ceken ben degil misim:)) Icime su serpildi.

Nihal M. dedi ki...

çok güzel bir seri olmuş didemcim gezmelik görmelik yemelik içmelik ... bayıldım bayıldım...

Meyra dedi ki...

yani sen tası tarağı topla San Diegoya gel diyosun:))
Didemcim fotoğraflarını büyük yayınlarsan daha güzel olacağını düşünüyorum ne dersin? ;)

MAVİANNE dedi ki...

türk kahvesi de herşeye değmiştir
ne güzel hediyelik eşyalar
ördekler havuz heryer çiçekli içim açıldı
çok güz<elmiş

didem dedi ki...

Zeugma'cim paylastikca daha guzel.Cok tesekkurler senin de keyfin bol olsun arkadasim!

didem dedi ki...

Siirf siirsel yorum marti buldum mu havada karada birakmam. Tesekkurler:)

didem dedi ki...

Duslerimden Inciler soyle blog camiasi olarak topluca bir geziye ciksak?????

didem dedi ki...

Nihal M. evladiyelik oldu bu seri:) Cok tesekkur

didem dedi ki...

Meyra olur oyle yaparim. Cok fazla foto koydugum icin yer kaplamasindan korkuyorum sadece.

didem dedi ki...

Mavianne dukanlara mi ordeklere mi bakalim sasirdik:)) Cok tesekkurler

Saadet dedi ki...

born to shop süper: )
Türk kahvesini bulunca çölde su bulmuş gbi olduğunuzu hissettim!

didem dedi ki...

Saadet kupalar ustunde yazanlar komikti:) Turk kahvesi ilac gibi geldi dogrusu...

oyumben dedi ki...

San Diego'da İstanbul Cafe. :) İnsanoğlu bir gün Mars'a gidecek ve orada Türk kokoreçcisiyle karşılacak. :)
Bu arada Türk kahvesi güzel bir son olmuş.