6 Şubat 2012

San Diego gezimiz- Coronado Island



Ada gezmeye bayilirim. Gittigimiz eyaletlerde mutlaka bir ada buluyoruz. Bu gittigimiz adanin ismi Coronado Adasi. San Diego denince mutlaka  gezilmesi gereken yerleden biri. San Diego'dan karayolu ile gidilebiliyor.  Incecik ve upuzun bir kopruden geciyorsunuz ki insanin nefesi kesiliyor yari koprunun inceliginden yari manzaranin guzelliginden...



Asagidaki Coronado koprusu (Coronado Bay bridge)


Coronado Adasi San Diego'da gorulmesi gereken yerler listesinde ilk onbeste yer aliyor.



Adanin en onemli turistik yapilardan biri Hotel Del Coronado. Bu muhtesem otelin websitesi icin tiklayin Amerika'nin en guzel resortlarindan biri. 1888'de acilmis ve o gunden bu yana bircok film yapimcilarinin, unlulerin, kraliyet ailelerinin cok ilgisi cekmis bir yer. Marilyn Monroe'nin meshur filmi vardir, "Bazilari sicak sever" (Some like it hot) 1958'de bu otelde cekilmis.



Adayi araba ile turladiktan sonra guzel sahillerinden birine gittik.


Coronado Adasi'ndan gunluk goruntuler sergileyen, ada ile ilgili yazilar yazan bir blog buldum tesadufen. Guzel fotograflar var icinde. Bakmak isterseniz ismi coronadodailyphotos.blogspot.com


 


Adada 18 tane park, 18 tane golf sahasi, bircok bisiklet ve yuruyus yollari bir de halka acik havuz bulunmakta. Cocuklar sahilde okyanus sulari ile oynadilar. Gunbatimina kadar kumlara oturup onlari seyrettik. Gunes batarken dileklerimizi tuttuk ve otelimize donduk...



Didem

15 yorum:

K.C.S. dedi ki...

5. fotoğraftaki ev benim olabilir mi? Lütfen diyesim geldi bi' an (:

Meyra dedi ki...

sabahın şu saatinde beni benden aldın bu güzelim tatil fotolarıyla Didemcim çok teşekkür ederim:)))
şimdi o gün batımında karşılıklı kahve içmek vardı ahhh ahhhh!!!

Nehir İda dedi ki...

Çok hoş fotolar. Ee yine gezmişsin.
Uğrayamadım canım nasılsın

mamila dedi ki...

Fotoğraflar harika ,delikanlım büyümüş gibi geldi bana,prenses yine çokk sevimli. Çoook sevgiler.

didem dedi ki...

KCS istedigin o olsun. 5. ev senindir.

didem dedi ki...

Meyra gercekten harika olurdu. Insallah birgun canim...

didem dedi ki...

Ebru'c cok sagol. Iyiyim canim sen nasilsin. Ozlestik:)

didem dedi ki...

Mamila evet Berk su siralar degisiyor. Mesela basindaki sapka. Su ara bu sapkalar populermis, hergun takiyor.

oyumben dedi ki...

Sadece son fotoğraftaki kareyi deneyimlemek için bile gidilebilir. :)

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Bakıyorum da yine yaşamaktasın... İşin şiirselliği bir tarafa diyeceğim ama olmuyor.

didem dedi ki...

Oyumben o yuzden gittik dermisim...

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum yasamak gezmekse evet...

Zeugma dedi ki...

Coranado Adasını duyardım ama bu özelliklerini hiç bilmiyordum.
Süper bir tanıtım hazırlamışsın Didemcim.
O incecik köprüye ben de çok şaşırdım.
Ellerine sağlık...

Not: Bu postu hiç farketmemişim. Görünce şaşırdım.

didem dedi ki...

Zeugma'cim herhalde son iki yaziya da 4.gun diye basladim. Karisti ikisi. Onu duzeltecegim simdi. Incecik kopru rollercoaster gibi idi:)

Nihal M. dedi ki...

köprüye bayıldım sanırım asla geçemem ordan :)) senin çocuğun olabilirmiyim :(( ama hep geziyorsunuz siz :((