27 Şubat 2012

Haiku Sushi & Seafood Buffet

Onbes yirmi kisilik bir grubumuz var ve iki haftada bir ogle yemegi icin bulusuyoruz. Arasira da aksam yemeklerine gidiyoruz. Bu bulusmalarin guzelligi her seferinde hem farkli bir mekan tanimis hem de farkli lezzetler tatmis oluyoruz. Guzel sohbetler de cabasi.



Bu sefer Ukraynali bir arkadasimin tavsiyesi ile bir Japon restaurantina gittik. Haiku Sushi & Seafood Buffet  ismi.Ben sahsen sushi cok fazla sevmem ama deniz urunlerine bayilirim.

Bu gittigimiz mekan oglenleri acik bufe.  Gayet makul bir fiyata acik bufeden birsuru sey deneyebiliyorsunuz. Bilmiyorum sizler sushi seviyormusunuz ama ben cig oldugunu bildigimden onyargili davraniyorum ve kaciniyorum. Yeni seyler denemek konusunda hicbir zaman maalesef cok cesur olamadim.




Bir kez Koreli bir arkadas evinde kendi hazirlamis oldugu sushi'yi ikram etmisti, tabi sevmedigimi bilmiyor. Kabalik yapmak istemedigimden oldugu gibi agzima atip cignemeden yutmaya kalkismis sonra gozumden bir damla yas gelmesi ile birlikte garip bir ses cikartarak yutmustum. O son oldu!.



Ama sebze, balik, tatli ve meyveye hayir demem. Karnibahar cok severim sansima una bulanip kizartilmis karnibahar vardi. Pilav, tavuk, et, karisik sebze kizartmasi minik tartlar hepsi cok guzeldi.





Didem

24 yorum:

Gulcin dedi ki...

didem benim de susi ile tanismam ayni seninkine benzer bir hikaye ile gerceklesmisti. Evde yapilmis bir susi ikrami, kiramayip alma, yemege calisma, gozden yas gelmesi.. ayni..
sonra yillarca susi yemedim yiyemedim ben. ama ne zaman ki guzel bir susi ile tanistim o zamandan beri bazen resmen canim susi ister oldu :) Simdi Japon restoranlarinin onunden gecerken bile ah diyorum bir girip yesem mi :) garip cok garip :)

Hande dedi ki...

sushiyi denemeden sevmiyorum diyorum. Aynen senin gibiyim canım düşüncesi bile denememi engelliyor. Belki denesem sevicem ama yok olmaz :)

Nehir İda dedi ki...

Sanırım ben de yiyemem. Ama her tür otu sorgusuz yerim:)
Yemeklerde yeniliklere ben de hiç açık olamıyorum nedense. Favori beslenme şeklimiz kocanın vejeteryan olmasından kaynaklı mecburen sebze. Ama şikayetçi değiliz tek endişem ida et sık yiyemiyor. Annem ne zaman et yapsa bizi çağırıyor öyle kapatıyoruz açığı:)

MAVİANNE dedi ki...

suşiye bir türlü alışamayanlardanım
ben de çiğ tadlara karşı ön yargılıyım malesef
karnabahar iyiymiş ama
afiyet olsun
çok şık mekan burası
sevgiler

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Sushiyi ben beğendim , deniz böceklerini yiyoruz da onu mu yemiyeceğiz Didemim :))))
Bloğunun yeni hali güzel olmuş canım...

bir kase lezzet dedi ki...

oh sefanız olsun şekerim
mmmm harika
:))

oyumben dedi ki...

Haiku da seviyorum suşiyi de. :)

didem dedi ki...

Gulcin demek yalniz degilim bu konuda. Ben de guzel bir sushi ile tanisir miyim acaba? Deneyeme bir cesaret edebilsem...Sevgiler

didem dedi ki...

Hande bende mantar icin denemeden yemem diyorum. Ne garip halbuki tadini bile bilmiyorum. Sushi en azindan denedim ama mantari hic!

didem dedi ki...

Ebru'cum biz de agirlik sebze yiyoruz hatta bazen bizimkiler yeterince protein aliyor mu falan oluyorum ama cogu tahilda protein var. Annede et olayi supermis! Oh ne guzel

didem dedi ki...

Mavi anne sushi yemiyorum diye cogu arkadasim ayipliyor beni ama ne yapayim hele o etrafindaki yosun hic bogazimdan gececek gibi degil. Ama her turlu sebzeyi yerim.

didem dedi ki...

Duslerimden inciler ne guzel demek sen benim gibi cekinmiyorsun denemekten. Bir de ben cesaret etsem. Inan gittigim resauratlarda yedigim seyler hemen hemen hep ayni:)

didem dedi ki...

Bir kase lezzet tesekkurler:)

MAVİANNE dedi ki...

çok beğendim restauranttın düzenini
afiyet olsun

Syhn dedi ki...

bak ben cesurumdur yeni şeyler deneme konusunda ancak sushi diyince bir duruyorum hele bu gözden yaş gelmeyi duydum ya daha da dener miyim bilmem :)))

E S M İ R dedi ki...

suşiyi ben hiç damak zevkime uygun bulmadım! sevemedim yani..ama rest. keyifli görünüyor...

bu arada didemciğim, kadınlar günün kutlu olsun...

sevgilerimle...

Aslısın dedi ki...

amanıınn canım nasıl istedi orada olmayı:)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Didemim keşke azıcık çekinme olsa diyorum bende, bazen fazla cesaret başa bela oluyor.Özellikle acılı soslarda , haykırasım geldi bir kaç kez, hatta kalkıp restoranda koşasım sonra dışarı çıkasım .Ama sonuç olduğum yerde içten patlamamdı :))))))))
Karada yaşayan böcekler olmadığı sürece herşeyin tadına bakıyorum :)

didem dedi ki...

Mavi anne derli toplu biryer ben de begendim:)

didem dedi ki...

Syhn sen de bendensin demek:) Bana sushi uymadi hic.

didem dedi ki...

Esin'cim cok tesekur, senin de kutlu olsun. Sushi bizim damak tadimiza cok farkli gelen bir yemek. Seveni cok ama yadirgayani da var bizim gibi:)

didem dedi ki...

Aslisin keyifli bir ogle yemegi idi. Mekan cok guzel...

didem dedi ki...

Duslerimden inciler inanilmaz maceralar yasamissin ve hala da bir gram korkmuyorsun. Bravo sana !
Senin gibi cesurlara hayranim.

Zeugma dedi ki...

Sushiyi kim hazırlarsa hazırlasın ağzıma bile süremem..

Sebze, balık, tavuk tatlı türleri gelsin bana da..