23 Şubat 2012

Eve bir donduk ki...



California'daki gunesli alti gunun ardindan eve donunce kucuk bir suprizle karsilastik. Heryer karlarla  kaplanmis. Okullar, isyerleri tatil olmus. Cocuklar tabi bu durumu ciglik kiyamet sevincle karsiladi.
Tatilimiz uzamis oldu.



Baligimizi ev buz gibi oldugundan suyu donma seviyesine gelmis halde bulduk. Kucuk bir panik yasadik Berk'in gozleri yasardi,  cok korktu ama suyuna sicak su ilave edince zavalli hayvan saklandigi taslarin arkasindan cikti ve bir iki kulac atip bize derin bir oh dedirtti.




Karlar cok guzel, seyretmesi bir o kadar hos. Baligimizi da kurtardik daha ne isteriz!.

Didem 

30 yorum:

Ayla dedi ki...

Harika bir manzara,bizde bu sene kara çok doyduk,yetti bize.Bu arada hoşgeldiniz.Balığın nefes almasına çok sevindim ayrıca...

Hande dedi ki...

Bu manzara yabınka ay negüzel desemde buraya yağmasın artık. Tatil olmayınca çocuklar gibi sevinecek birşeyde kalmıyor :)

Meyra dedi ki...

kara doydukya bizde burda artık hiç cazip gelmiyor Didemcim:)
ama güneşten sonra tokat gibi gelmiştir size bu kar!

hypo dedi ki...

bir ara kartpostal sandım, resimleri.
güzelmiş.
keyfini çıkarın:)

Deli Anne dedi ki...

Amerika bir acayip yer işte:)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Kar manzarası her zaman çok güzel, balık için sevindim, son dakikada kurtulmuş sanırım, geçmiş olsun,

Gul/İnn dedi ki...

kar güzeldir ama :)

Nalan dedi ki...

aylanın dediği gibi kara doyduk bu sene :) birazda siz doyun :)

Syhn dedi ki...

bu nasıl bir karr???
burdakiler kar görsün iki serpiştirince söylenmeye başlıyorlar...
ahh bayıldımmm..
çocuklarla oynamaya çıkın lütfen ebnim yerime deeee

oyumben dedi ki...

Buzul çağını yaşadığımızı düşünüyorum.

Profösör dedi ki...

Karlı kış iünleri sobnın başında geçirmek de güzel. Belki kalöriferden de zevkli ve keyif verici olabilir. kestaneleri çizersin. Misss gibi kebab yaparsın sobanın üstünde.

Aslısın dedi ki...

gezi dönüşü, tatil haberinden daha çok, ne mutlu edebilir ki çocukları:))

mehtap dedi ki...

manzara çok güzelmiş.İstanbulda kar asla çekilmiyor.

didem dedi ki...

Ayla'cim hakikaten bu sene heryerde yagdi degil mi? Baligi kurtardik ama heyecani yetti bize.

didem dedi ki...

Hande karin en guzel yani tatil olusu o da olmasa hic eglencesi olmaz eziyete donusur.

didem dedi ki...

Meyra'cim sorma tam bir sok oldu bize! Ama cocuklar hemen duruma adapte oldular kostura kostura karlara attilar kendilerini:)

didem dedi ki...

Hypo seyretmesi cok guzel. Hele hele sicacik evinde elinde de bir bardak cayin varsa...

didem dedi ki...

Deli anne bir sicak bir soguk sapsala donduk:)

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi baligi kaybetseydik buyuk uzuntu olucakti. En cok Berk icin. O cok hassas cok aglardi herhalde. Neyse kurtardik:)

didem dedi ki...

Gul/inn coook guzel. Gozlerim dinlendi.

didem dedi ki...

Nalan sira bizde:)

didem dedi ki...

Syhn oynadik canim merak etme. Senin yerinde de...Burada azicik yagsa heryer tatil oluyor. Bizim doguda falan insan boyu olur. Daha da komigi marketlerde sut ekmek falan bitmis!

didem dedi ki...

Oyumben ne oldu boyle bu sene???

didem dedi ki...

Profosor katiliyorum. Kar yaginca hep ben kucukken anneannemin sobanin ustune koydugu portakal kabuklari ve kestaneler aklima geliyor.

didem dedi ki...

Aslisin cigliklari duymaliydin. Cildirdi cocuklar resmen. Tatil ustune tatil. Cifte zafer oldu:))

didem dedi ki...

Mehtap tesekkurler. Bana seyretmesi bile yetiyor. Ruhum dinleniyor...Sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

bu yıl ankarada böyle kar dinmek bilmedi
hala yağıyor :)))

didem dedi ki...

Mavi anne bol karli bu sene oldu bu

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİM BEN DE ÇİĞ OLDUĞUNU BİLDİĞİMDEN UZAK DURUYORUM :)) BALIĞIN KURTULDUĞUNA ÇOK SEVİNDİM. BUNDAN ÖNCEKİ GEZİ YAZILARINI DA OKUDUM.İNAN GIPTA EDİYORUM SİZLERE! TÜM AİLEYE KOCAMAN SEVGİLER!

didem dedi ki...

Zuhre cim demek sen de benim gibisin.
Balik gitse Berk cok uzulecekti.