9 Ocak 2012

Yilbasi




Yazmaya henuz firsat bulabildim. Arkadaslarimizla cok guzel bir yilbasi kutlamasi yaptik. Dort aile kafamizda sapkalar, agzimizda dudukler ve maskelerimizle her ne kadar Turk televizyonu olmasada cok keyifli bir aksam gecirdik.



Diliyorum ayni yilbasi aksami gibi bol kahkahali bir sene olsun hem benim icin hem siz blog arkadaslarim icin...



Yeni  seneden cok umutluyum, guzel seyler bekliyorum. En basta ailemizin mutlulugu ve huzuru tam olsun istiyorum. Cocuklarim icin basarili bir okul yili diliyorum. En onemlisi saglimiz iyi olsun gerisi gelecektir.





Harika bir sene olsun!!! Sizlerin yilbasi aksami nasil gecti?




Didem


36 yorum:

Ayla dedi ki...

Didem hiç sorma oğlum o gün çok ama çok huysuzdu:)00,00 bile göremedik kafayı vurup yattık sinirler gerilmişti:)))

Hande dedi ki...

Bizde evde eşimle kutladık. Sakin güzel bir geceydi :)

nazpek dedi ki...

iyi seneler , herşey gönlünce olsun

hypo dedi ki...

ben hindiye bayıldım.
ne güzel pişirmişsiniz öyle.

Meyra dedi ki...

oldumu şimdi Didemcim o hindi!nasıl güzel gözüküyor gözümü alamıyorum:))
Canım aynı lezzette ve keyifte geçsin yeni yılın ve sonrası...

Gul/İnn dedi ki...

mutlu yıllar..bizde kalablık kutladık güzel geçti..umarım herkes için öyle olmuştur..sevgiler..

biraydamasalı dedi ki...

mutlu yıllar:)))

oyumben dedi ki...

Yeni yıl, yeni bir hayat olsun. :)
Yaşasın yeni yıl. Bu arada ilk on gün geçti. Allam yıl eskiyor. ehi.

Zeugma dedi ki...

Siz gayet güzel geçirmişsiniz. Noel ağacından maskelere, hindi dolmalarına kadar.Her şey çok çok güzelmiş :)
Yeni yılını tekrar kutlar, bütün dileklerinizin gerçek olmasını dilerim Didemciğim...
Sağlık ve huzur içinde....
Sevgiler...

MAVİANNE dedi ki...

maskeli balo :))) süper nar gibi kızarmış hindi ve muhteşem bir sofra daha ne olsun harikaymış
çok eğlenceli geçmiş belli
bizim de fena değildi yılbaşı gecemiz evdeydik ve bu sene hindim güzel pişmişti. saat gece 12 de benim her yılki rituelimi yapıp kırmızı ..... giyip tüm sene donanmayı diledim :))))
öpücükler

mamila dedi ki...

Dileklerinin hepimiz için güzellikler getirsin,prensesi öpüyorum sevgiler.

Selma Er dedi ki...

Didem'ciğim,fotolar harika.Yeni yıla sağlıkla,mutlulukla girmişsiniz.İnşallah her yılınız sevdiklerinizle beraber sağlık,mutluluk ve başarıyla geçer.Yeni yılda sizleri Türkiye'de görmek,hasret gidermek ümidiyle..Sevgiler,mutlu yıllar..

didem dedi ki...

Ayla hay allah ya. Saglik olsun.

didem dedi ki...

Hande ne guzel. Sessiz sakin romantik:))

didem dedi ki...

Nazpek cok tesekkur. Sana da harika bir yil dilerim.

didem dedi ki...

Hypo evsahibimiz sagolson. Mutfaktaki ustaligini kanitladi. Nar gibi kizarttmis gercekten:)

didem dedi ki...

Meyra'cim hindi hakikaten guzeldi. Goruntusu yetti bize. Marifetli evsahibimiz sagolsun. Cok sagol arkadasim senin de hersey gonlunce olsun.

didem dedi ki...

Gul/inn kalabalik keyifli oluyor. Cok sevindim guzel gecmesine.

didem dedi ki...

Biraydamasali cok tesekkurler. Size de iyi seneler!

didem dedi ki...

Oyumben ben yazana kadar yil geldi gecti bile. 2013'un yilbasi yazisini hazirlama telasina girdim simdi:)

didem dedi ki...

Zeugma'cim evsahibimiz cok hos bir sofra hazirlamis. Dekor, maskeler hersey butun detayina kadar hazirdi. Eglenceli oldu coluk cocuk.
Seninki nasildi? Insallah cok guzel gecti. Harika bir yil gecirmen dilegi ile...

didem dedi ki...

Mavi anne oh senin hindi de kimbilir ne guzeldi. Bayiliyorum yilbasi sofralarina....Bir de bayram sofralari...
Kirmizi bizim ailede gelenektir zaten. Hic atlamam:) Sans getirsin insallah.

didem dedi ki...

Mamila insallah. Hersey gonlunce olsun.

didem dedi ki...

Halacigim cok tesekkurler. Keske birarada olabilseydik. Artik gozumuzde tutuyorsunuz. Her animiz sizi dusunerek geciyor. Insallah kavusucaz. Insallah harika ir yilbasi gecirdiniz. opuyorum

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Ne güzel dilekler dilemişsin, sana ve ailene çok güzel ve tüm isteklerinizin gerçekleştiği bir yıl dilerim. Hindi muhteşem görünüyor, ben de kaz yiyerek Kars'ta girdim, sevgiler:))

acartolga dedi ki...

Didem merhaba
Yeni yılın kutlu olsun, yeni yılda dileklerin gerçekleşsin.
Yılbaşında kalabalıktık ama sakindik. Hindi vardı soframızda. Hindi sevmem...
Bu yıl hayatımda değişikler olsun istiyorum. Bu yaştan sonra yaşam biçimini değiştirmek, kimi alışkanlılardan vazgeçmek zor; yine de değişsin istiyorum...
Uzun zamandır blogda görünmüyorum, belirli bir nedeni yok bunun. Bilgisayara uzak kalmamdan kaynaklanıyor.
Bununla nirlikte takip ediyorum yazılarını, tekrar iyi seneler.

Syhn dedi ki...

o hindi mi? harika görünüyor..
dilediğin gibi güzel bir yıl olmasını diliyorum ailen ve senin için ;)

bilge dedi ki...

Ailenle ve sevdiklerinle daha nice mutlu yıllar diliyorum sevgilerimle...

Saadet dedi ki...

çok keyifli bir yılbaşı gecesi olmuş...
umarım bu yıl da aynı keyif içinde geçer..

www.saadetiblog.com

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Ne güzel kareler;)Bütün yılınız böyle mutlu ve harika sofralarda geçsin;)

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi kaz supermis:) Harika bir yil olsun hepimize...Cok tesekkurler.

didem dedi ki...

Tolga degisiklik temennine katiliyorum. Hayatimiz irili ufakli degisimlerle dolu. Guzel olan kendini surekli yenilemek bence. Dilerim bu degisim sana, ruhuna, ic dunyana cok iyi gelsin.
Harik bir yil olsun!

didem dedi ki...

Syhn evet hindi:) Evsahibimiz marifetli idi. Cok sagol. Harika bir yil olsun!

didem dedi ki...

Sevgili Bilge cok tesekkurler. Ayni dilekler benden sana...

didem dedi ki...

Saadet merhaba,
Cok tesekkurler, sana da harika bir dilerim!

didem dedi ki...

Banu cok tesekkurler. Boyle ozel gunleri seviyorum...Bayram, yilbasi, dogumgunleri...
Sana tek kelime ile harika bir yil diliyorum.