21 Ocak 2012

San Diego gezimiz 2.gun- Legoland



Sabah erkenden kahvalti yapip dogruca Legoland'a gittik. Nasil gunesli, piril piril bir hava anlatamam. California'nin kis ayinda bile gunesi yakiyor. Tam yasanacak yer. Buraya gelince yeniden icimizden aaaah burada yasamak vardi diye gecirdik.


Legoland'e biliyorsunuz gecen sene bir kez girisimde bulunmustuk ama yagmurdan dolayi park kapaninca azicik gezebilmistik. Verdikleri biletle bu sene yeniden geldik.



Hem binecek hem seyredilecek hem de oynayabileceginiz oyunlar var. Bazisi suda bazisi karada. Neler yapmislar legodan sastik kaldik. Insanlar, hayvanlar, safari park, sehirler, botlar...Onlarca saat  ve binlerde parcadan yapilmis herbiri. Biz evdekilerle kucucuk bir araba bile yapamazken gozunuzun alabildigi koca makinalari yapabilen ellere, beyne ve goze hayran kalmamak elde degil.




Restauranttaki yemekleri bile legodan yapmislar...


Legoland'in ardindan Aquarium'u gezdik ve gunu tamamladik. Ilk gun yedigimiz Iskenderin acisi ve hayalkirikligi henuz gecmemisti. Diger Turk restaurantlarini denemeyi goze alamadik. Sandvic yetti de artti bile...


34 yorum:

Zeugma dedi ki...

Bak, gördün mü?
Özlediğiniz o güneşe ne çabuk kavuştunuz..
Fotoğraflar çok güzel. Şu kayalıklardaki heykelsiler ünlülere aitti galiba...Devlet başkanları, sinema yıldızları vb.

Teşekkürler ve size iyi gezmeler Didemcim..

ASLI dedi ki...

muhtesem yer.Hele sicaksa tam benlik.
cocuklarina da kocaman bir masaallah.Cok güzeller

Selma Er dedi ki...

Harika bir gezi olmuş.Yeni yılda yeni blog tasarımın da çok güzel.Sevgiler hepinize..

hypo dedi ki...

keşke bende çocuk olsam, katılsam, gelseydim oralara:)

Anne Kraliçe dedi ki...

Biz Danimarkadakine gidemedik kışın kapalı bilmem ne zaman tatil sürekli bi engel çıktı ama gidelim mutlaka çok eğlenmişsiniz:)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Çok güzel erlermiş didemciğim.Ece ne güzel gülümsemiş öyle :))
Burda kış var alasından , benim yerime de gez tatlım :)

Ayla dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel,kuzular çok eğlenmişe benziyor,bu aralar çok istiyorum bende gezmeyi:)))

didem dedi ki...

Zeugma gunes herseyi unutturdu nese katti geziye. Hatta gozlerimiz kamasti, cogu fotoda gozlerimiz kapali cikmis:))
Sordugun heykeller Mount Rushmore National Memorial. Guney Dakota'da Amerika'yi ilk 130 sene temsil eden baskanlarin heykelleri.
George Washington, Thomas Jefferson, Theodore Roosevelt ve Abraham Lincoln. Cok tesekkurler:)

didem dedi ki...

Asli California'nin gunesi her daim cok guzel. Yasanacak yer. Tesekkurler:)

didem dedi ki...

Halacim monotonluktan uzaklasmak icin renk degisikligi yapmaya karar verdim. Henuz kapak icin foto secemedim. Cok tesekkur begenmene sevindim.opuldun

didem dedi ki...

Hypo bu geziler hep cocuklara yariyor zaten. Bizde cocuklari gezdirmek bahanesi ile geziyoruz.

didem dedi ki...

Anne Kralice merhaba,
Sen de Danimarkada'kine gidersen yaz lutfen. Merak ettim simdi:)

didem dedi ki...

Duslerimden inciler kisin ortasinda gunes gorunce bir afalladik ama iyi geldi icimiz isindi. Cok tesekkurler arkadasim:)

didem dedi ki...

Ayla bayildi bizimkiler. Eglenceli bir kacamak oldu. Sende kac insallah biryerlere...

Nihal M. dedi ki...

ennn çok görmek urası götürmek istediğim yerdir deli olur urasss burayı görse ahhh o kadar uzak olmasaaa bir de... çok kıskandım çokkk iyi gezmeler tatlım...

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Daha önce Legoland ı duymamıştım ama bayıldım, çok eğlenceli görünüyor. Fotolar da super, ayrıca yeni blog teması da hayırlı olsun, sevgiler:)

Meyra dedi ki...

adamlar kendilerini aşmışlar ya herşeyin legosu var bir belgeselini izlemiştim Didemcim yapım aşaması çok zahmetliydi minik minik uğraşıyorlardı:) güneşi görünce deli gibi özlediğimi hissettim:) sen gez ben ısınayım olmazmı;)

K.C.S. dedi ki...

Fotoğraflardaki o sıcaklık buralara kadar yansıdı (:

Syhn dedi ki...

çocukların mutluluğuna diyecek yok!

didem dedi ki...

Nihal dilerim birgun Uras'la gezme sansin olur. Uras'in yuz ifadesini tahmin edebiliyorum:) Cok sagol

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi Legoland Disneyland kadar buyuk ve populer degil ama yine de cok cok eglenceli biryer.
Blogumun yeni halini begenmene sevindim, tesekkurler...

didem dedi ki...

Meyra'cim biz once acaba kalip yapip sadece ust kismina mi yapistiriyorlar dedik ama yok herbirinin yapilis saati ve parca adetini soyluyorlar...Gercek yani.
Gunes ilac gibi geldi:)))

didem dedi ki...

KCS Califonia gunesi yilin her ayi guzel...

didem dedi ki...

Syhn cocuklar mest oldu. Nereye kosacaklarini sasirdi.

acartolga dedi ki...

Çocukluğumda legolarım vardı. Ev yapardım, araba yapardım, bozardım yine yapardım...
Legoland; düşünmesi dahi keyif verici. Fotoğraflar çok güzel...

Nalan dedi ki...

didemcim burda kar var yahu :)) ohhh güneşli bir havada tatil.

Saadet dedi ki...

10 yıl önce gitmiştimm.. benim için nostalji old :)

çok güzel fotoğraflar....

isoon dedi ki...

leylek havada bu sene gene :)) iyi gezmeler canım...

didem dedi ki...

Acartolga lego sevmeyen var midir acaba? Bende cok severdim kucuklugumden beri. Legolardan yapilma kocaman seyler gormek cok daha keyifli oldu,

didem dedi ki...

Nalan California'nin en cok havasini seviyorum. Hep gunesli:)

didem dedi ki...

Saadet 10 yil onceki ile ayni mi degismis mi?

didem dedi ki...

Isoon geziler olmasa napardik bilmiyorum:))

oyumben dedi ki...

Aaa burada yaşamak vardı! :)

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Nasıl paylaşımlar bunlar: Hangilerine yetişeyim. Emeğini takdir ediyoruz...