18 Ocak 2012

San Diego gezimiz 1.gun



Yagmurlu bir sehirde yasiyor olmanin ve gunese ac olmanin etkisi ile kisin  burada yasayan herkesin yaptigi gibi sicak biryerlere kacalim dedik. San Diego'ya uctuk. Delta Airlines'in azizligi, ilk ucagimiz rotarli kalkti, ikinci ucakta tuvalette bir ariza oldu, bir saate yakin ucagin icinde bekledik ve maalesef  tamir edemeyince bizi baska bir ucaga aktardilar. Yeni aktarilan ucakta da yarim saate yakin bekledik hali ile dort saatlik mesafe on saati buldu. Ama herseye ragmen azmin elinden birsey kurtulamadi ve gittik, gunese dogru gittik...

Vardigimizda aksamdi. Amerika'da yasayan Turklerin yaptigi ilk sey nedir? Gittikleri eyalette Turk restauranti aramak. Ben odevimi evde yaptim ve San Diego'daki Turk restauratlarini cikardim. Maalesef bazisi restaurantlar her ne kadar web sitesinde Turk yemekleri dense bile Arap ulkelerinden esinti ile yapiliyor. Dolayisi ile onlarin  kullandiklari cogu baharat bizim damak tadimiza uymayinca ortaya bambaska bir yemek cikiyor.

Iste gittigimiz restaurant. http://www.themediterraneancuisine.com/

Iskender diye gittik hic alakasi olmayan bir sey yedik kalktik. Dahasi ustumuz basimiz montlarimiz nasil koktu anlatamam.

San Diego'ya hem rotarli hem agir baharat kokulari ile muhtesem bir sekilde girdik...Hadi hayirlisi bakalim...Ayni kokularla yarin Legoland'e gidersek hic sira beklemeyecegimizi saniyorum.



Didem

22 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ahahaha demek sıra beklemeyeceksiniz ha.. o kadar ağır yani.. iyi gezmeler olsun Didem'im:)

Nihal M. dedi ki...

:)) uçtuk gittik diye yazmışsın didemcim uçaktan korkan biri olarak nasıl ters geldi anlatamam :)) serinin devamını bekliyorum afiyet olsun :))

Profösör dedi ki...

Güzel bir paylaşımdı odğrusu.. kültürümüz artıyor..

ASLI dedi ki...

Böyle bir iskenderi ben de yedim burda. :)

Zeugma dedi ki...

Yolculuk süresi ikiye katlanmış.
İskenderin resminin de pek alakası yok gibi duruyor zaten.
Olsun..
Mühim olan değişiklik yapmak, hiçbir şeyden karamsarlığa kapılmamak ve umutla, mutlulukla güneşe doğru koşmak, içini ısıtmak...
Bundan sonrası tam istediğiniz gibi gerçekleşir dilerim...
Sevgilerimle...

didem dedi ki...

Deli anne siraya bizden baska kimse giremez. Iskender yedik hem de baharatli turunden:))

didem dedi ki...

Nihal bende senden pek farkli degilim. Icimden defalarca ona kadar sayiyorum hem iniste hem kalkista...Cok sagol...

didem dedi ki...

Profosor hep birlikte geziyoruz. Tesekkurler..

didem dedi ki...

Asli bu Iskenderlerden sonra hemen kalabaliga karismamak lazim:))

didem dedi ki...

Zeugma'cim bizi ne rotar ne baharatli iskender yildirir. Gunese gidiyoruz:)))

Aslısın dedi ki...

sizi kimse tutamazz, tadını çıkarın:)

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Devamını bekliyorum merakla;)

K.C.S. dedi ki...

Tadı benzemesede tipi iskenderi andırıyor ama (:

nihansum dedi ki...

Bunlar da hoş bir anı olmuş işte, en azından bizler de gülümseyerek okuduk.

hypo dedi ki...

neydi ki o yediğiniz merak ettim bak şimdi.

didem dedi ki...

Aslisin tutamaz di mi?:))

didem dedi ki...

Banu devami geliyor...Birazdan

didem dedi ki...

KCS goruntuye aldandik zaten. Baharatlar cok agirdi...

didem dedi ki...

Nihansum evet ilerde hatirlayinca gulecegiz:)

didem dedi ki...

Hypo guya Iskender ve Turk usulu diyordu menude ama alakasi yok. Baharati doldurmuslar. Adini bilmedigimiz dolu sey...

Meyra dedi ki...

beceremedikleri şeye birde Türk usulümü diyor bunlar:)

bir kase lezzet dedi ki...

Ben geldim canım
hoş anlatım olmuş
muhabbetle kal
:))))