4 Aralık 2011

Pazar kosusu




Bu Pazar sabah erken kalkmayi goze alip guzel bir arkadasimla kosu yaptik. Yarislar disinda disarida yani dogada neredeyse hic kosmadim. Surekli spor klubunde kosu bandinda kosuyorum. Kendimi bazen hayvanat bahcesinde dogmus hic disari cikamis bir aslan gibi hissediyorum.

Spor klubunde olmak guzel, usumuyorsunuz, muzik var, birsuru insan var ama disarida yapraklari seyrede seyrede, yanibasinizda gol manzarasi ile agzinizdan dumanlar cikara cikara kosmak bir baska oluyormus. Hele hele de yaninizda kafadengi bir arkadasiniz varsa.

Spor hem bedene hem ruha iyi gelir derler ya kesinlikle dogru. Ruhhalinizde inanilmaz etkisi oluyor. Hava neredeyse dort derece idi ellerimi ve yuzumu hissetmedim ama degdi dogrusu.

Eve gelip guzel bir dus ustune de sicak kahve ictim. Hala gulumsuyorum. Kendimi cok hissediyorum. Bunu artik daha sik yapmaya baslayacagim.


Didem


25 yorum:

Aslısın dedi ki...

ohh ne güzel yapmışsınız, pazar kokusu geldi burnuma sayende.

Selma Er dedi ki...

Didem'ciğim,böyle güzel bir yerde koşmanın keyfi başkadır herhalde..Koşa koşa bir de İstanbul'a gelsen..Ben seni İstanbul'un girişinde elimde çiçek ve madalya ile karşılarım..

Ayla dedi ki...

Harika bu konuda çok imreniyorum çok .Manzarada çok güzzel

K.C.S. dedi ki...

Çok güzel yapmışsın. Bırakma koşuları.

Sazan dedi ki...

Bana çok uzak bir şeyi yapmışsın...

İyice hareketsizleştim...

Senin yüzünün gülmesi ise şahane...

Öperim...

Meyra dedi ki...

ohhh bende koşmaktansa yürüyüş yapmayı tercih ediyorum Didemcim kendime geliyrum resmen hele bir de Ankara soğuğunu yüzüme yedimmi gencecik ergen kız gibi hissediyorum kendimi:))yarasın canım spor ruhumuza ve bedenimize;)

nihansu dedi ki...

Ne olursa olsun koşmak veya yürümek doğa ile bütünleştiğinde daha güzel oluyor bence. Yürümek benim için en iyi düşünme ve kafa dağıtma aktivitesi. Bir aralar spor salonlarında koşu bandında koştum ama inan bana göre öyle sıkıcı ve öyle anlamsızdı ki... Hele de bulunduğun yer itibariyle buna olanak sağlayan çok güzel yerler varken. Bence daha sık yapmalısın.

oyumben dedi ki...

Hiç acelem olmadığı için koşmuyorum. :) Fakat duş ve kahve fikri harika. :)

şirince tatlar dedi ki...

slm Didemcim blogun çok hoş çok samimi takibe aldım, seni de bana beklerim canım:))

Defne Soysal dedi ki...

Koşmasıda, yürümeside ayrı keyif:))

didem dedi ki...

Aslisin acikhavanin mucizesi:))

didem dedi ki...

Halacim kosmasina kosarim da bunun bir de okyanusda yuzmesi var. Bogulup yari yolda kalirsam napicaz???

didem dedi ki...

Ayla manzaraya baka baka farketmemis ne kadar kostugumuzu eve gelince anladim:)))

didem dedi ki...

KCS olur birakmam...:)) Iyi geliyor gercekten

didem dedi ki...

Sazan niye hareketsizlestin. Kos sende durma! Sagol senin de yuzun gulsun hep:))

didem dedi ki...

Meyra'cim yarasin. Yuruyus de sahane. Yakin olsak beraber yururduk. opuldun cok

didem dedi ki...

Nihansu tam bir terapi. Dedigin gibi insanin hem kafasi bosaliyor hem enerji doluyorsun aninda moralin duzeliveriyor.

didem dedi ki...

Oyumben kahve zaten her daim! Benim yasadigim yer cok soguk oldugu icin kahve sehri diye geciyor.

didem dedi ki...

Sirince tatlar cok tesekkurler. Yine gel!

didem dedi ki...

Defne Soysal acikhavada hersey keyifli. Ister kos ister yuru ister piknik yap ister guzel bir arkadasinla birer kahve ic...

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Ne iyi yapmışsın..Çok imrendim ama kırk yıl düşünsem aklıma spor yapmak gelmiyor hiç.En büyük eksiğim bu galiba :((

Zeugma dedi ki...

Çok özendim sana Didemciğim.
Şu manzarada koşulmaz mı?Yanına beni de alsana :)
Kendini çok iyi hissediyor, gülümsüyorsan bitmiştir...
Sürekli yapmalısın bunu..
Sevgiler...

didem dedi ki...

Duslerimden inciler senin fizigin guzel. Dogustan sanslisin belki ondan hatirlamiyorsun:))

didem dedi ki...

Zeugma'cim gel, hatta kosa kosa gel! Acikhavada hic kosmuyordum cok iyiymis meger, soguga ragmen...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİM SANA ÇOK AMA ÇOOOK ÖZENİYORUM :))