18 Aralık 2011

Christmas

Christmas her sene 25 Aralik'ta kutlanan, Isa'nin dogdugu gun olarak kabul edilen dini bir bayram.

Aralik ayindan itibaren sokaklar, alisveris merkezleri, evler yilbasi agaclari, renkli susler, isiklar ile suslenmeye basliyor. Cocuklar Noel baba ile fotograf cekilebilmek icin kuyruklara giriyor. Magazalar kirmizi aksessuarlar, geyikler ve karlarla susleniyor. Sokaklar, agaclar, direkler isiklandiriliyor. Etrafa civil civil ve cok renkli oluyor.

Christmas zamani burada neler mi yapiliyor? Eggnog diye bir icecekleri var Amerikalilarin. En yakini bizdeki sahlep. Sut, yumurta, krema, findik, tarcin ile yapiliyor. Su aralar kafelerde evlerde hep eggnog iciliyor.



Postaneler cok yogun cunku herkes birbirine kart atiyor, kocaman hediye paketleri gonderiyor. Ben de bugun atacagim.

Hediyeler aliniyor.



Aileler guzel sofralarda Christmas yemegi yiyecekler. Hazirliklar gunler oncesinden baslayacak.



Gecen gun cocuklarla gittigim alisveris merkezinden kareler...



Bu kutuya maddi durumu iyi olmayan cocuklar icin oyuncak bagisinda bulunabiliyorsunuz. Hemen heryerde okullarda, sokaklarda, magazalarda oluyor bu kutulardan.





Didem

29 yorum:

ASLI dedi ki...

Burda da ayni seyler var...
yilbasi ile yaki olunca daha bir hareketli her yer :)

oyumben dedi ki...

Yaşasın yeni yıl. 2012 muhteşem olacak. :) oh.

Selma Er dedi ki...

Happy Christmas..Yeni yıl hepimize güzellikler getirir inşallah..Sevgiler.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Hepimize mutlu yıllar diliyorum.
Çok güzel resimler.
Mağazalar rengarenk görünümleriyle böyle günlerde albenisi çok oluyor.
Sevgilerimle...

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Bayramlarını nasılda eğlenceli hale getirmişler.Hristiyanların bu yönünü çoks eviyorum.Biz bayramı bile burnumuzdan getirmesini biliyoruuz ..Heleki öyle sofralar kuracağız.Kültür farkımız çok can acıtıcı Didemciğim...
Hayat dolu görüntüler , ben galiba bu görüntüyü çok seviyorum...

Deli Anne dedi ki...

Pek güzeldir oralar şimdi Didem'im.. ışıl ışıl, cıvıl cıvıl tam bana göre:)

K.C.S. dedi ki...

Şu oyuncak bağışı yapılan kutu olayına bittim ben.

Gul/İnn dedi ki...

didemcim özlemiştik seni..yine yaz olurmu..hem seni hem oradaki hazırlıkları merak ediyoruz..

Syhn dedi ki...

buralarda cıvıl cıvıl bende atacağım kart :)

eggnog u merak ettim ama :D

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Yeni yıl ruhu bambaşka;)
Arabadaki geyik boynuzlarına bittim;))

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

didemciğim o süslemeler benim içimi açıyor ve mutluluk iksiri etkisi yaratıyor:))

Umarım yeni yıl hepimiz için önce sağlık, huzur ve mutluluk getirir.

didem dedi ki...

Asli renkler insanin icini nasil aciyor degil mi?

didem dedi ki...

Oyumben dilerim:))

didem dedi ki...

Halacim yeni yilda hersey gonlunce olsun

didem dedi ki...

Sevalce lezzetler cok tesekkurler, sana da iyi seneler!

didem dedi ki...

Duslerimden inciler onemli gunlere hakkini veriyorlar, haklisin. Iyi seneler arkadasim.

didem dedi ki...

Deli anne hem de nasil. Gozu kamasiyor insanin:)

didem dedi ki...

KCS birsuru cocuk seviniyor , paylasmak cok guzel.

didem dedi ki...

Gul/inn burada heryer Noel baba dolu:)

didem dedi ki...

Syhn henuz eggnogg'u deme cesaretinde bulunamadim. Uzaktan seyrediyorum sadece:)

didem dedi ki...

Banu cok sirin degil mi? Hele kopeklere giydirdiklerini gorsen:)

MAVİANNE dedi ki...

canım ışıl ışıldır oralar yeni yıl öncesi
malesef ankara bu yıl çok sönük sadece alışveriş merkezleri biraz süslü
hediyeleşmeyi ben de çok severim
herkese ne alsam diye düşünmekten öldüm :)))
şimdiden iyi yıllar

Zeugma dedi ki...

Biz de Amerikalılardan çalmışız zaten çam ağacı vb.. Aynısıyız neredeyse :)
Şu an tam da 25 Aralık..(Orada henüz değil sanırım)
Didemciğim size mutlu Noeller diliyorum...
Vwe 2012'nin güzellikler ve sürprizler getirmesini..

didem dedi ki...

Mavi anne isyerinde hediye cekilisi yapiyor musunuz? Cok zevklidir o:)

didem dedi ki...

Zeugma'cim cok tesekkur. Evet tam Noel burada ama hediyelerimizi biz simdi degil yilbasinda veriyoruz. Cocuklara oyle ogrettik:))
Guzel arkadasim diliyorum 2012 sana bekledigin, umut ettigin herseyi getirsin. Yuzun hep gulsun!

Nehir İda dedi ki...

Kart atıyor olmaları ne hoş biz unuttuk vallahi:(( Herşey bilgisayardan.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Ben de eggnogg u merak ettim, umarım tatma fırsatım olur, nice mutlu yıllar:))

MAVİANNE dedi ki...

didemciğim geçen yıl 5 arkadaş yapmıştık
bu yıl biraz karışık bizim buralar taşınma heyecanı var
çekiliş yapmadık

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Ben çoktan geldim!

Her gün bayram bana ama delirmedim :)