25 Aralık 2011

Berk'in ilk konseri

Oglum Berk bu sene ilkokul besinci sinifta. Dorduncu ve besinci sinifa gelince bir enstruman calma sansi taniyorlar. Berk'in gecen sene fazla ilgisi olmamisti. Her zaman bir muzik aleti calmasini istedigim halde onun ilgisi olmamasina uzulmus ama zorlamak istememistim.
Bu sene birkac arkadasi daha isteyince heveslendi. Orkestranin tanitimina gittigimiz gun muzik aletlerini gorduk ve trompet calmak istedigini soyledi. Derhal kiraladik. Pazartesi Carsamba ve Cuma'lari okuldan once bir saat muzik dersine gidiyor bu senin basindan beri.

Simdiye kadarki calismalarini ilk konserlerinde biz anne babalara sergilediler. Kisa kisa yedi parca caldilar.
Cogunluk christmas sarkilari idi. Bazilari solo yapti.

Berk'imi yanaklarini sisire sisire trompet calarken seyretmek dunyalara bedeldi.

Iste size kisa bir video.





Didem

47 yorum:

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Bravo Berk'e , Didemciğim ,umarım devam eder.Müzik ruhun gıdasıdır ,devam etse ne güzel bir ruha sahip olur...

ASLI dedi ki...

Oyy darisi basima...
ne güzel bir duygudur

hypo dedi ki...

louis armstrong olur inşallah:)

Ayla dedi ki...

Harika bir duygudur eminim.Tebrik ederim Berk'i inşallah hep çalar

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

ahh videoyu izleyemiyorum ne yazık ki, ama eminim çok keyiflidir.. bi annenin oğlunun yeteneklerini keşfedip izlemesi çok güzeldir değilmi ;) devamını bekliyoruz konserlerinn..

Nehir İda dedi ki...

Canım işyerinde video izlemem zor oluyor:) Eminim çok güzeldir tebrik ederim. Ben de çokistiyorum arada gitar alıyor eline bakalım.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Ayyy çok şiriin, benim de yeğenimin adı Berk ve o da bateri çalıyor, müzikle iç içe olmaları çok güzel, tebrikler:))

meyra dedi ki...

Dünyadaki tek evrensel şey müzik değilmi Didemcim nere olursa olsun..böyle bir uğraş süper çocuğun gelişimine çok katkıları var kesinlikle..hep çalsın oğluşun inşallah hiç bırakmasın:)

Hande dedi ki...

Berk'e tebrikler :)) orkestrada onu izlemek senin için çok keyifli olmuştur :)

Gul/İnn dedi ki...

ne güzel..tebrikler berk..

Nihan dedi ki...

Berkcim tebrikler...biz de Emre nin böyle günlerini yaşayalım inşallah..

oyumben dedi ki...

Alkışlıyorum. :) Çok başarılı.

Zeugma dedi ki...

Çalması en zor enstrümanlardan biridir. Bir kez merak edip denemiştim hatta.
Berk'i kutluyor, başarısının devamını diliyorum...

didem dedi ki...

Duslerimden inciler bakalim...Insallah canim...

didem dedi ki...

Asli darisi basina:) Seyretmesi cok zevkli imis...

didem dedi ki...

Hypo ten rengi de degismesin o zaman:))) Amin diyelim.

didem dedi ki...

Ayla cok tesekkur...Insallah devam eder.

didem dedi ki...

Ebru Ida henuz kucuk cok kucukken fazla ciddiye almiyorlar. Az bisi daha bekle, gitarist mi olucak nedir?

didem dedi ki...

Bir Ic mimarin'in mabedi demek adaslar:) Berk'ler hep muzisyen mi oluyor acaba? :))

didem dedi ki...

Meyra'cim kesinlikle! Benim dayim da ilk kez bir muzik grubu ile (o da trompet caliyor buarada) Kanada'ya gelmis turne icin. 30 senedir Kanada'da yasiyor:))

didem dedi ki...

Hande'cim cok guzeldi. Gozlerim doldu izlerken.;..

didem dedi ki...

Gul/inn Berk'in adina tesekkurler:)

didem dedi ki...

Nihan Emre calmaz cizer bence:))

didem dedi ki...

Oyumben tesekkurler:)

didem dedi ki...

Zeugma sadece ses cikarabilmek haftalarni aldi. Dudaklari catladi zavallimin. Simdi ses cikarabildigi icin ne calsa hosumuza gidiyor:)

didem dedi ki...

Turta tadinda yasamak daha cok olacakmis konser...Onlari da yazarim. Cok tesekkurler:)

MAVİANNE dedi ki...

berk'i tebrik ediyorum
çocuğunun bir müzik aleti çalması harika bir duygu fahir de gitar çalıyor ben gurur duyuyorum :))
başarılar diliyorum

MAVİ TUTKU dedi ki...

Gayet başarılı geldi bana kutluyorum berk'i.:) Ufak oğlum kitap okumaya başladı ve ben buna bayılıyorum. Yavrularımız hep böyle güzel şeylere yönelirler inşallah.
Mutluluklar diliyorum selamlar saygılar..

nihansu dedi ki...

Çocukların bir spor dalına veya bir müzik aletine kendilerini yönlendirmelerini hep çok faydalı bulmuşumdur; kimbilir kendim yapamadığım için belki de...
Tebrik ediyorum ve izlerkenki mutluluğunu ve heyecanını çok iyi anlayabiliyorum.
Sevgiler...

Aslısın dedi ki...

ben ağlarım ama:( canım benim. hep çok güzel günler beklesin sizi.

E S M İ R dedi ki...

Berk'i tebrik ediyorum...

Ve Didemciğim, sana ve ailene sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum...

İyi yılllar canım.
Sevgilerimle...

didem dedi ki...

Aslisin canim cok sagol. Aglamasi cabasi:)

bilge dedi ki...

çocuklarım dan birinin bir müzik aletini çalmasını hep istemiştim kızım bir ara org çaldı kursa gitti sonra bıraktı kutlarım küçük delikanlıyı sevgilerimi gönderiyor yeni yılda her şey gönlünüzce olsun sevgilerimle

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Ne güzeline gurur verici;) Ben de çok arzu ederim çocuklarımdan en azından birisinin herhangi bir müzik aletini çalmasını...
Maşallah oğluna;)

Bu arada iyi seneler diliyorum.

Syhn dedi ki...

ben de hep bir enstürüman çalmak istemişimdir.
çocukların böyle üzel hobileri olması çok önemli bence.
berki tebrik ediyorum ;)

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Ben geldim neşeyle...
Gördüm ki:

Bir Miles Davis yetişecek Didem'in kucağında...

MAVİANNE dedi ki...

berki tebrik ediyorum
harika yetişiyor

didem dedi ki...

Mavi tutku onlara kucuk gibi bile gozukse bizim icin daglari devirmek gibi geliyor degil mi cocuklarimizin yaptiklari...

didem dedi ki...

Nihansu kesinlikle katiliyorum. Spor veya muzik aleti yada ikisi de!

didem dedi ki...

Esin'cim cok tesekkurler...Ben de sana ve ailene harika bir yil diliyorum...

didem dedi ki...

Sevgili Bilge cok tesekkur ben de sana ve ailene huzur dolu bir sene diliyorum.

didem dedi ki...

Banu seninkiler daha kucuk yonlendirirsin vakti gelince. Calarlar insallah arzi ettigin gibi. Iyi seneler!!!

didem dedi ki...

Syhn cok tesekkurler. Bir heves basladi bakalim, insallah sonunu getirir. cok hosuma gidiyor...

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum valla evimizde bir jazci yetisiyor:) Dugun parti kutlama ne olursa simdiden rezervasyon yaptirabilirsiniz...

didem dedi ki...

Mavi anne cok tesekkurler. Bir heves basladi. Cok seviniyorum...

Deja Vu dedi ki...

berke tebrikler..Aynı zamanda güzel yıllar dilerim canım :):)

Selma Er dedi ki...

Berk'i ve tüm harika çocukları tebrik ederim.Konseri çok beğendim.Gurur duydum Berk ile..