6 Kasım 2011

Sonbahar geldi etraf renklendi

Sonbahara veda edip kisa yaklasirken biliyorum hepimizin  yavas yavas ici kararmaya basliyor. Kisin huznu cokuyor cunku. Bu huzunlu bir gecis ama biryandan da bu rengarenk agaclar huznu golgeleyecek kadar civil civil ve insanin icini acan cinsten. Araba kullanirken, yururken gozum hep bu agaclarda. Nasil huzur buluyorum anlatamam.



Su ara en keyif aldigim seylerden biri kirmizi, mor, turuncu agaclarin arasinda yere dokulmus yapraklarin uzerinde hisir hisir yurumek.



Ece'nin okul gezisinden getirdigi kocaman devasa yapraga bakar misiniz? Sonbahara damgasini vuracak kadar heybetli. Okul gezisinda Afrika yagmur ormanlarina mi gittiler diye dusunmeden edemiyorum.






Her mevsimin kendine gore bir guzelligi var. Ben aslinda bir sonbahar insani degilim ama guzelligini de es gecemiyorum. Dilerim etrafinizda hep yuzunuzu gulduren guzellikler olsun...



Didem

41 yorum:

Defne Soysal dedi ki...

Sonbaharda güneş ışınlarının eğimi renkleri daha bir ışıltılı yapıyor sanki. Hele sarının, yeşilin turuncunun tonları doğayı inanılmaz çekici hale getiriyor. Yine de hiçbir güzellik sonbaharın hüzünlü havasını değiştiremiyor. Vangoogh'un sarıya olan düşkünlüğü boşuna değil herhalde. Bende senin gibi yeşil'i ve tonlarını tercih edenlerdenim.Sevgiler

Gul/İnn dedi ki...

harika fotoğraflar bu arada mutlu bayramlar..

Buket dedi ki...

bende bayılıyorum bu renklere.hatta yeni bir postta yaptım sonbahar ile ilgili. senin kileri görünce hemen geldim :)

Profösör dedi ki...

Sonbaharda insan hüzünlenir. kışın da insen iç dünyasına çekilir ama. arkasından ilkbahar sevincişye kendini yazın rehavetine kptırır. Güzel bir paylaşımdı doğrusru..

Zeugma dedi ki...

Çevredeki tüm yaprakların, otların, yeşillerin usul usul kahverengi, kızıl ve sarının tonlarına dönüşmesi inanılmaz bir veda senfonisi gibidir. Bayılırım ben de...
Resimler ve Ece harika...
Sizin de yüzünüz gülsün hep Didemciğim..
İyi bayramlar...

Aslısın dedi ki...

hem hüzün hem de huzur veren tuhaf bir mevsim bu.

nihansu dedi ki...

Ne kadar güzel renkler... Her mevsimin kendine has ayrı bir güzelliği var. Ama Sarı Sonbaharlar hüzünlü bile olsa favorilerim arasında.

Nedret dedi ki...

Teşekkür ederim Didem'iğim:)) Ben de senin ve ailenin bayramınızı kutluyorum. Sevgilerimle.

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Canımcığım belki yükselenin sonbahar burçlarındandır...Benim yükselenim tam sonbaharlık :)))
Bahar olsunda benim içinde fark etmiyor ilk yada son :))
Hakikaten Ece o yaprağı nereden bulmuş , baya baya iriceymiş :)
Çok öpüyorum canım , iyi bayramlar :)

mamila dedi ki...

Didemcim sizinde bayramınızkutlu olsun.O ece'yi yerim bennnnnnn.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bir iş için İstanbula gittim 4 günlüğüne bir geldim ağaçlar 4 günde yapraklarının yarısını dökmüşler.:) Ama çok güzeller.

Bende ailenizle sağlık mutluluk dolu bayramlar diliyorum

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Ece'ye:

Sonbaharın ortasında bir yaprak, bir de sen...
Sonbahar kıskandı sen okul gezisinden gelirken...

İçimden geldi; o ne surat öyle... :))

didem dedi ki...

Defne ne guzel anlatmissin. Hakikaten bir baska isiltisi oluyor sonbaharin. Renkler inanilmaz ve yine de huzunlu sonbahar:)))

didem dedi ki...

Gul/inn cok tesekkur. Sana da iyi bayramlar.

didem dedi ki...

Buket ben de simdi senin Sonbahar postunu okumaya gidiyorum. Iyiki geldin:))

didem dedi ki...

Profesor ne guzel soylediniz. Doga ile insanin kendi tabiati da degisiyor degil mi?

didem dedi ki...

Zeugma'cim sanki agaclarin, otlarin renkleri belli etmeden,bize hissettirmeden ton degistiriyor gibi degil mi? Ama biz biliyoruz.....Kis geliyor. Maalesef bu guzel agaclarin butun yapraklari yakinda dokulecek.
Bayramin guzel gecti umarim.

didem dedi ki...

Aslisin dogrusun:)) Huzun mevsimi bu. Romantik mevsim

didem dedi ki...

Nihansu ben de seviyorum cunku hem babam hem kizim Eylul dogumlu. Hem de ayni gun!!!

didem dedi ki...

Sevgili Nedret cok tesekkurler. Keyfiniz bol olsun!

didem dedi ki...

Duslerimden inciler bu sefer komik birsey soylememissin . Kesin besili yaprakmis dersin diyordum:)))
Ece'nin sinifi bu yapragi nerden buldu ben de merak ettim. Seninle burclarimiz ayni! Yukselenim kova.

didem dedi ki...

Mamile cok tesekkur. Ece yi operim senin icin:)

didem dedi ki...

Mavi Tutku eee artik kis geliyor. Buradakiler de yakinda dokulecek. Renk cumbusu sona erecek maalesef.

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum harika bir siirrrrrr! Bayildim. Ece ye yazilmis ilk siir. Bayilicak:))

Hande dedi ki...

Ben ilk defa bu sene sonbaharı hevesle bekledim. Şimdide kışı bekliyorum. Fotoğraflara bayıldım canım renkler harika.

AskinAy dedi ki...

Süper resimler bende ilkbahar'i cok sevenlerdenim ama bu resimlere bakincada hos bir görüntüymüs diyorum aslinda:)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Bayıldım fotograflara, tam doğayı anlatıyor, geçişi anlatıyor, bir de doğa bize bu kadar kızmasa da su felaketler meydana gelmese daha da huzur bulacağım bu renklerle, gözüne yüreğine sağlık..

Ahu dedi ki...

Ah, nefis fotoğraflar. Merhaba bu arada :)

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Ece'ye yazılan ilk şiir mi? Bak bak nasıl da mutluyum... :)) Gel gör, nasıl gülüyorum gözlerimle.

Nihan dedi ki...

canım, 3 hafta oldu çıkalı:))3 haftadır iki kitabım raflarda..çok çok teşekkür ederim..küçük fıstığımı benim için öp...bloğunu sık güncellemeni özledim..

acartolga dedi ki...

Sonbahar hüzün mevsimidir denir ama sonbaharı severim ben. Yazın çok sıcak havaları geride kalmıştır, sosyal hayat canlanmıştır, fotoğraflarında da görüldüğü gibi ilginç doğa manzaraları boy göstermektedir... Sonbahar da yakışıyor doğaya. Bu arada son yazıma yorumunu bekliyorum.

didem dedi ki...

Hande sonbaharin bu renkleri olmasa...

didem dedi ki...

AskinAy ne zamandir yoktun. Bebek nasil? Sen nasilsin? Ozlettin kendini.

didem dedi ki...

Bir Icmimar'in Mabedi doganin hayran hayran seyrettigimiz yani da var korkup uzldugumuz caresiz kaldigimiz yani da...Cok haklisin...

didem dedi ki...

Ahu merhaba! Tesekkurler:)

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum artik bir hayranin daha var:)))

didem dedi ki...

Nihan gurur duydum takdir ettim seni! Harikasin. Bol satislar basarilar canim

didem dedi ki...

Tolga ne guzel ozetlemissin sonbahari. Yazdin miiiii? Hemen okuyacagim. Harika!

MAVİANNE dedi ki...

sonbaharda fotoğraf çekmek gibisi yok
ne kadar güzel renkler

oyumben dedi ki...

İster ilk olsun ister son, tüm baharları seviyorum. :)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Didemciğim ben de bayılırım sonbahara; yaprakların aldığı enfes renklere...

Harika resimler gerçekten!

Sevgilerle canım!