22 Eylül 2011

Rockaway Beach, Oregon gezisi- 2. gun




 Rockaway Beach, Oregon'daki  ikinci gunumuz. Rockaway beach'i tikladiginizda canli kamera goruntusunden okyanusun su anki halini izleyebilirsiniz.  Bugun sansimiza hava acik ve gunesli. Kahvelerimizi de alip sabah kahvaltimizi ust kattaki terasta yaptik.


Kahvaltinin arkasindan buzlugumuza icecek, sandvic, atistirmalik birseyler atip havlularimizi ve sezlonglarimizi alip dogruca okyanus kenarina gittik.


 Okyanus kiyisinda olmak muthis. Hayat budur dedirtiyor insana. Ucsuz bucaksiz upuzun bir sahil, sadece dalga ve marti sesleri ve ruzgarin  ugultusu...Sezlonglarimizi actik, ben yolda basladigim Elif Safak'in "Kara sut" une devam ettim biraz.





Cocuklar kiyida sorf yapti, sorf derken oyle profesyonel birsey gelmesin akliniza, dalgalarla bogustular desem daha dogru olur. Kucukler kumlarla kaleler yaptilar, biz buyukler de ucurtma ucurduk. Kendimi cok zinde ve iyi hissediyordum esimle kisa bir kosu dahi yaptim.





Su girilecek gibi degil buz gibi. Eksi derece.



Ogleden sonra sehir merkezini dolastik. Minik bir pazar kurulmus onu gezdik. Yagli boya tablolar, kupe kolye, mum, giysi, hediyelik esya, birkac parca sebze meyveden olusan bir mini pazar.







 



Aksam da gol kenarinda acikhavada guzel bir yemek yedik. Okyanus havasi, tatil sevinci hepsi biraraya gelince istahimiz da acilmis.



Aksam da eve donunca mangalda burada Amerikalilarin kamplarda sikca yaptiklari birseyi yaptik. SMORE
Merak edenler icin linki tiklarsaniz yapilisini gosteren video var. Uzun sislere marshmallow'lari takiyorsunuz hafif ateste dondurdukten sonra iki biskuvi arasina cikolata ile sandvic yapiyorsunuz.

Ondan da eksik kalmadik anlayacaginiz. Isin daha da komigi cocuklar televizyona dalinca butun marshmallowlar bize kaldi. Koca koca insanlar yedik cocuklarin yiyecegi seyleri.




Didem















29 yorum:

Ayla dedi ki...

Okyanusun kıyısında kitap okumak harika bir şey olmalı.Görüntüler ise çok güzel

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

çok keyifli bir tatil olmuş yüzünüzdeki gülümsemeden bellii :)
yaa insan hiç tatile doyamıyor değilmi ;)

Sıradan bir balık dedi ki...

sen beni yoldan çıkartıp, uçak korkumu da atıp bir kenara, oralara düşmeme neden olacaksın.:)

inan çok özledim ya.nasıl bişey biliyor musun bu, tarifi yok.

Avrupayı da gördüm, yaşadım uzun yıllar ama, colorado gibi sevemedim, özlemedim..
sen şimdi uyuyorsun dimi?:)iyi uykular

Meyra dedi ki...

marshmallow istiyorum bennnnnnnn:))bu amerikalılar neden obez anlamak hiç zor değil aman kaptırma kendini didemcim mazallah kendilerine falan benzetirler bu ilginç tatlılarıyla;)Pınarda abla suya girmek sorun burda nacak sörf yapabiliyorum diyor garibim allahtan sörf kıyafetleriyle durumu kotarıyomuş keskin soğuk sudan:))

hypo dedi ki...

her yer ne kadar da ıssız. bizim buralarda sahillerde üstüste insan manzaralarını görünce, oradaki durumlara şaşırıyor insan.

içimizdeki karnaval dedi ki...

Ece nin keyfi gözlerindeki ışıltıdan belli oluyor..
Bol keyifler canım , fotoğraflar süper ,bakarken dinlendim bende :)))

Nalan dedi ki...

didoş varya seni okurken amerikan filmi şzleer gibi oluyorum :) gez toz bakalım:=)

MAVİANNE dedi ki...

ne güzel ve lezzetli birşey öyle ağzınızın tadı hiç bozulmasın canım
harika bir gün olmuş okyanus kıyısında
iyi bir haftasonu diliyorum sana

Selma Er dedi ki...

Okyanus kıyısında olmak..Nasıl bir duygu..Benim hayallerimden birisini sen gerçekleştirmişsin.Bir dahaki sefere fotoğrafçın olarak istersen beni yanında taşıyabilirsin.Sen fotoğraf çekerken zaman kaybetme,okyanusun keyfini çıkar diye ben kendimi feda ederim artık.Keyfiniz bol olsun.Fotoların devamını da isterim.

oyumben dedi ki...

Smore yutmak istedim. :)

didem dedi ki...

Turta tadinda yasamak oyle iyi geldi ki bu kisa tatil...

didem dedi ki...

Siradan bir balik sen yasadigin icin daha iyi anliyorsun daha cok ozluyorsundur...Ucak korkusu sende de mi var? Babam da ayni dertten muzdarip. Daha hic gelmedi buraya biliyor musun?

didem dedi ki...

Meyra'cim bizim gibi tatlilari olmadigi icin ya marshmallow ya donut yiyorlar zaten:)) Nerde bizim sutlac, muhallebi, profiterol??? Sorf kiyafeti olmadan herhalde buz keser kalirsin suda!

didem dedi ki...

Hypo oyle gercekten kocamaaan bir sahil ve kimsecikler yok. Tek tuk insan. Isin garibi burada denizkenarina dogayi korumak adina hicbirsey insa etmiyorlar. Ne cafe ne rest. hicbirsey yok sadece sahil...

didem dedi ki...

Icimizdeki karnaval cocuklar bayildi. Tv ve bilgisayardan uzak hos bir iki gun gecirdik. Kuma gunese doyduk. Ece mest oldu:))

didem dedi ki...

Nalan gezileri sizin icin yapiyorum. Sizi de gezdiriyorum:))

didem dedi ki...

Maviannecim aslinda onu kamp atesinde yapmamiz lazimdi ama bizimki mangalda oldu:) Cok tesekkurler. Degisiklik iste...

didem dedi ki...

Halacim sana param yetmez. Makinan, ekipmanin, elemanlarin, cantani tasiyacak adam...Git gel zor olur gel ve kal burada. Okyanus kiyisi sisli idi. Dal ve ruzgar sesinden baska birsey yoktu. Bembeyaz kopuklu dalgalara baktim hayallere daldim. Madem senin hayalin sana ithaf ediyorum bu geziyi o zaman.

didem dedi ki...

Oyumben Smore geliyor...Yanina icicek??

mamila dedi ki...

Güzel tatil,ama ben ece'ye hastayım annesiiiiii.İstanbul'dan sevgiler.

didem dedi ki...

Mamila Ece'yi operim senin icin:)) Tesekkurlerrrr

isoon dedi ki...

sayende geziyoruz didem :)

E S M İ R dedi ki...

didemciğim göl kenarındaki SMORE!ziyafetinize bayıldım doğrusu...hele ki çocukların hisselerine düşen
marshmallow'ları yemek sizlere kısmet olunca:))

sefanız, sağlığınız ve keyfiniz daim olsun...sevgilerimle

didem dedi ki...

Isoon takilin bana:)

didem dedi ki...

Esin'cim gol degil okyanuuuussss:)
Evet cocuklar oyuna dalinca bize kaldi hersey. Senin de keyfin bol olsun. Cok tesekkurler...

didem dedi ki...

Ayla cok tesekkurler. Her kisa gezide bir kitap bitiriyorum. Bu sefer Elif Safak okudum:)

Nehir İda dedi ki...

offf çok dinlendirici görünüyorrr.

Zeugma dedi ki...

Havlular ve şezlong kullanmaya pek vakit kalmamış galiba :)
Havası da miss gibidir oranın.
Evet, gerçekten öyle...
''Hayat budur!''

GRİ K. dedi ki...

Çalışırken okudum yazılarını , ve emin olun şu andna itibaren zaman daha sıkıcı akacak benim için :) Çok güzelmiş bloğunuz. Takipteyim. Sevgilerimle..