16 Eylül 2011

Rockaway Beach, Oregon gezisi-1. gun

Haftasonu kacamaklari hem zevkli hem de biraz nefes almak yorgunluk atmak icin birebir. Bu kacamagimizi cok tatli bir aile ile yaptik. Istikametimiz Rockaway beach, Oregon. Tatile ciktigimiz arkadaslarimiz Turkiye'de birsure yasamislar ve hala yasadiklari iki yili anlata anlata bitiremiyorlar. Turk yemekleri, Bogaz, insanlarin yardimseverligi, samimiyeti derken gozleri isildiyor. Onlar ulkemi ovdukce hem duygulaniyorum hem gururum oksaniyor.


Amerika'da tatil icin ev kiralamak cok yaygin. Biz ilk kez denedik. Evler buyuklugune, okyanusa uzakligina,  oda sayisi ve yeni ve eski olusuna gore cesit cesit. Bizim tuttugumuz ev LAPP HOUSE diye geciyor...En guzeli cocuklarin kalacagi odada iki tane ranza var ve hep birlikte yatacaklari icin cildiriyorlar.



Vacation home veya beach house dedikleri bu evleri iki veya uc gun, isterseniz daha uzun sureli kiralayabiliyorsunuz. Otelden cok daha rahat ve konforlu hatta bazen hesapli. Ozellikle cocuklarla seyahat ediyorsaniz...




Cumartesi sabah erkenden yola ciktik. Iki aile iki araba ilk molayi Starbucks'da verdik. Birer kahve birer kek ve yola devam...

Bu kiralik evlerde mutfak oldugu gibi yemek pisirmeye hazir sekilde dayali doseli. Isin komigi mutfak olacak, mangal v.s. yapariz dusuncesi ile biraz kendimizi kaptirmisiz. Eve vardigimizda getirdiklerimizi mutfaga yerlestirince hemen hemen tum cekmeceler ve buzdolabi agzina kadar doldu. Bayagi gulduk. Bu sefer  getirdiklerimizi yeme telasina dustuk. Kalmasin bozulur, getirdik ziyan olmasin diye diye...

Esimin dogumgunu idi. Zarif arkadaslarimiz yolda durdugumuz bir sirada bize belli etmeden supriz pasta almislar! Cok hos oldu.

Gittigimiz ev hemen okyanusun karsisinda. Onunde kucuk bir varendasi ust katta ise guzel bir terasi olan sirin bir ev. Ilk gunumuz eve yerlesmekle gecti aksam esimin dogumgununu kutladik. Guzel bir mangal yaptik, keyifle raki kadehlerimizi tokusturduk. Guzel arkadaslarla heryer keyifli.




Didem

29 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Eşinin doğum gününü ben de kutlarım Didem'im.. yazının devamını bekliyorum.. hele ilgili kısmı:)

Selma Er dedi ki...

Çok güzel bir tatil olmuş.Evinizin konforunda,arkadaşlarla,sohbet-muhabbet,yemek,rakı..Keyfiniz bol olsun.Çok israr ederseniz ben de bavulumu hazırlayıp gelirim.Yanımda Gizem'i de promosyon olarak getiririm..Beni de götürün..Ben de isterim.

mamila dedi ki...

Eşinizin dğumgünü kutlu olsun.tatilin kalan bölümlerini bekliyorum.İstanbul'dan sevgiler.

didem dedi ki...

Deli annecim tesekkurler. Yazinin devami geliyor...Az sonra:)

didem dedi ki...

Halacim geeel! Hemen gel. Sana soyle bir doyasiya sarilmak icin neler vermezdim...Promosyonu da getir.

didem dedi ki...

Mamila tesekkurler. Devami geliyor:)) Arkasi yarin gibi oldu

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Güzel bir mangal, keyifle tokuşturulan kadehler...

Güzel arkadaşlarla her yer keyifli.

Son fotoğraf diyorum, beğendim diyorum: Her zamanki gibi payımı istiyorum :))

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

öncelikle eşinizin doğumgününü kutlarım, birlikte sevgiyle yaşlanın inşallah :)
çok keyifli bir haftasonu olmuş gerçekten, kafadar dostlarla neresi olsa vakit güzel geçiyor, iyi keyifler :)

hypo dedi ki...

rakılar çok hoş çıkmış:)
biraz fiyat açıklaması yaparsan bizde buradaki fiyatlarla mukayese ederiz.:)
şaka bir yana en kötü gününüz böyle olsun:)

Gizem dedi ki...

Didem abla bayılıyorum yaptıklarınızı anlatış şekline ya.. Okudukça okuyasım geliyor :) Siz hep gezin emi :)herkese öpücükler..

nazpek dedi ki...

Paylaşıldıkça çoğalan anılarınız bol olsun

MÜTEMADİYEN dedi ki...

Şu aralar yorulmuş, sizin oraları görmek isteyen çok müstesna bir bloger arkadaşınızı bir haftacık misafir etseniz..:):):) Çok büyük dua ederim valla:):)
keyfiniz bir ömür boyu devam etsin..Ağız tadıyla , güzelliklerle..

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum tesekkurler. Bekleriz:) Hakikaten keyifliydi

didem dedi ki...

Turta tadinda yasamak tesekkurler...Mekan onemli degil dostlar bulundugun yeri guzel yapiyor dedigin gibi...

didem dedi ki...

Hypo amin! Raki degil ama bardaklar Tr den hem de anneannem buraya gelirken hediye etmisti. Ustunde turk bayragi var. Raki artik Seattle da var.Sanirim 30 35 dolar civari. Orada kaca?:):)

didem dedi ki...

Gizem'cim ben de senin rengarenk canli bloguna bayiliyorum. Opuldun

didem dedi ki...

Nazpek insallah...Hep birlikte

didem dedi ki...

Mutemadiyen buyur gel:) Keske imkan olsa ortalarda biryerlerde bulussak...

hypo dedi ki...

ben odaların fiyatını sormuştum:)

oyumben dedi ki...

İşte budur!.. :)

didem dedi ki...

Hypo bu eve geceligine 200 dolar verdik. Iki aile bolusunce 100 dolara geldi. Ev dayali doseli mobilyali havlu v.s. degisiyor ayni otel gibi...

Ayla dedi ki...

Eşinin doğum günü kutlu olsun inşallah sevdikleri ile birlikte nice güzel senelere...

ev kiralamak süper fikir,hele de çocuklu aileler için

Zeugma dedi ki...

Çok hoş bir doğumgünü geçirmişsiniz..
Her şey harika görünüyor.
Daha nice yıllarda daha da güzellerini yaşayın dilerim...

Bikomoko dedi ki...

fiyatlar uygunmus ..bol eglenceler ve daha cok fotograf lutfen:)

Meyra dedi ki...

öncelikle hayat arkadaşına ömür boyu sağlık ve mutluluklar dilerim canım..keyfiniz hep daim olsun..bu tatil beni buradan cezbetti okyanusa nadir süpermiş:))

didem dedi ki...

Ayla'cim inan ev tutmak otelden daha rahat ve ekonomik oldu. Cok tesekkurler

didem dedi ki...

Zeugma'cim esimin dogumgunun bu tatile denk gelmesi hos oldu. Sevdigimiz insanlarla birarada hem keyifli oldu hem de guzel bir tatil yaptik. Cifte zafer:) Cok tesekkurler

didem dedi ki...

Bikomoko fiyatlar otele kiyasla gayet iyi. Simdi 2. gunu yaziyorum o bolca fotolu olucak:)) Tesekkurler

didem dedi ki...

Meyra'cim cok tesekkurler. Hem dogumgunu kutladik hem kucuk bir tatil yaptik. Okyanus fotolari geliyorrrr!