6 Eylül 2011

Okullar acildi

Canm oglum Berk bugun besinci sinifa basladi. Okula basladigindan beri her sene ailece gidiyoruz okulun ilk gunu. Ogretmen siniftan kibarca cikarana kadar poz poz fotolar cekiyoruz. Fotolarda her turlu kombinasyon mevcut. Once tekli fotolar Berk ve ben, babasi ile Berk, kardesi ile Berk... Arkasindan ben ve cocuklar, babalari ile cocuklar...Dortlu fotolar ise kendi aralarinda ikiye ayriliyor, yakindan ve uzaktan diye. 

Sabah kahvaltisinda Berk'in en sevdigi seyleri hazirladik babasi ile. Ailecek hazirlandik, giyindik apar topar ciktik. Maalesef yoldaki kazadan dolayi birakin kombinasyonlu foto faslini, opuse koklasa ayrilmayi acele ile sinifina kostuk Berk'in. Sinifina girmeden sadece bu fotoyu cekebildim. Bu sene aile fotomuz olmadi maalesef.

Ilkokulun son senesinde olduguna inanamiyorum. Aslan oglum benim!

Didem

44 yorum:

Ayla dedi ki...

Maşallah insan inanamasada zaman kesinlikle çok çabuk geçiyor.Lise ve üniversiteye bitirdiği günleride görürsünüz inşallah.Çok başarılı, mutlu,hayat dolu bir eğitim hayatı olması temennisiyle.Biz de o günleri iple geçiyoruz:))

Hande dedi ki...

Berk'e ders yılında başarılar dilerim canım. Okulun arkasaındaki ağaçlık alana bayıldım :) okulunuz ne güzel bir yerde :)

Deli Anne dedi ki...

Ne güzel ailesiniz yahu, maşallah! Bu seneki de nazar boncuğunuz olsun inşaallah Didem'im.. Bunca telaşa rağmen nasıl sıcak gülmüş Berk. Hayırlı olsun yeni yıl.. sevgiler:)

hypo dedi ki...

tebrik ederim.
bu arada okul kıyafetlerine bayıldım.
biz hep siyah giymiştik.
şimdiki nesil çok şanslı:)

Gul/İnn dedi ki...

bu senede fotoğraf olmayıversin gönülleriniz bir ya :) başarılar diliyorum..üniversitede görürsün inşallah..

Nalan dedi ki...

Didoşcum ,Allah zihin açıklığı versin yeni dönemde. Kocaman öptüm

mamila dedi ki...

Didemcim,kutlarım.Berk'e başarılı yeni ders yılı diliyorum.Zaman o kadar çabuk geçiyorki birde bakmışşın üniversiteden mezun olmuş.İstanbul'dan çooook sevgiler.

yaruze... dedi ki...

orada kıyafet serbestisi var sanırım okullarda.Bir yandan çok güzel ama aslında bir o kadar da masraflı.Hergün ayrı kıyafet,yıka ütüle zor olsa gerek.
Yeni eğitim öğretim yılı hayırlı olsun Berk'in.
Başarılı dolu bir yıl olsun umarım.

Selma Er dedi ki...

Ne mutlu..Yıllar ne çabuk geçiyor..Berk kocaman yakışıklı bir delikanlı oldu..Her zaman çalışkan,terbiyeli,sevgi dolu bir çocuk oldu..Pardon delikanlı ve ağabeyi..Yeni ders yılında Berk'e ve tüm öğrencilere başarılar.Ece'nin de sırası geliyor.Hepinize sevgiler..Koş Didem koş..Okula koş,kütüphaneye koş,spora koş,alışverişe koş,anaokuluna koş..Sana bir yorgunluk kahvesi ısmarlıyorum şimdiden..

Nedret dedi ki...

Böyle böyle büyüyorlar sonra düşünüp kalıyorsun ''zaman nasıl çabuk geçiyor'' diye. Başarılar dilerim Berk'e:))

neval dedi ki...

okul ormanlık alanda galiba.ne güzel. darısı buradakilerin başına.

oyumben dedi ki...

Başarılar diliyorum.

isoon dedi ki...

şimdiden başarılar...

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Evet Berk!..

Başarmaman için hiçbir sebep yok :))

Bu arada Mim'e benzer bir şey var sayfamda:

Mutlu olursun belki! :// :))

ezgilimelodi dedi ki...

Maşallah oğluşa...
Aslannnn Berk:)

MAVİANNE dedi ki...

inşallah üniversiteye gittiğini de görürsün canım
çocuklar hızla büyüyor
innaılır gibi değil
maşallah

MAVİANNE dedi ki...

inşallah üniversiteye gittiğini de görürsün canım
çocuklar hızla büyüyor
innaılır gibi değil
maşallah

didem dedi ki...

Ayla cok tesekkurler guzel dileklerine. Insallah... Darisi basina:)

didem dedi ki...

Hande cok tesekkurler. Okulun oldugu yer uzun uzun agaclarla dolu. Bu bolgedeki evler orman icinde. Bir ayimiz bile var. Cok ciddiyim gecen haftalarda gorulmus!

didem dedi ki...

Deli anne her sene o fotograflari biriktiriyordum ailecek olanlari ama olsun dedigin gibi nazar boncugu olsun. Sevdim bu lafi:)) Darisi senin basina. Insallah guzel ogluslarinin en guzel gunlerini gor.

didem dedi ki...

Hypo buradaki okullarda kiyafet serbest. Henuz hava sogumadi o yuzden sort tshirtle gitti Berk. Tenefuste deli gibi futbol oynuyorlar cunku:))

didem dedi ki...

Gul/inn canim insallah o gunleri de goruruz. Aglarim herhalde universitede gorursem Berk'i:))

didem dedi ki...

Nalan'cim cok tesekkur. Basladilar bakalim...

didem dedi ki...

Mamila cok tesekkur. Berk'e iletiyorum butun yazdiklarinizi. Insallah o gunleri de goruruz.

didem dedi ki...

Yaruze evet kiyafet serbest.Sorma zaten ustu basi kum toprak seklinde geliyor eve. Bizim evde camasir makinasi hic durmaz! Cok tesekkurler guzel sozlerine:))

hefoto dedi ki...

basarilar

didem dedi ki...

Halacim valla kocaman oldu Berk. Ece de abisinden dolayi pek hevesli okula gitmeye. Bekleyemiyor. Dogumgunu Eylul oldugu icin (son tarih 30 Agustos) bu sene kacirdi okulu. Seneye artik. Dedigin gibi bizim maraton basladi. Ayrica spor aktivitelerini unutmayalim Berk in hem karatesi hem futbolu var. Ece de yeni yuzmeye basladi. Oralara da kosucaz:)))
Halacim ayyy ne guzel olurdu seninle Bagdat caddesinde birer kahve icsek...Cok ozledim!!! opucukler

didem dedi ki...

Sevgili Nedret cok dogru. Bir gun bakicaz universitede sonra da evlenmis! Yazareken bile fena oldum bak simdi:)) Cok tesekkurler...

didem dedi ki...

Neval evet okulun oldugu bolge oldugu gibi ormanlik. Bir ayimiz bile var! Gecen hafta gorulmus. O kadar orman yani:))

didem dedi ki...

Oyumben tesekkurler...

didem dedi ki...

Isoon cok tesekkurler. Duru yuvaya gidiyor muydu?

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum bu laflardan sonra Berk'in yapamayacagi sey yok! Hemen bakicam sayfana cok tesekkurler. Sevinmez miyim???

didem dedi ki...

Ezgi cok tesekkur. Berk bayiliyor boyle tezahuratlara:))

didem dedi ki...

Mavi anne zaman ucup gidiyor. Biz de yaslaniyor muyuz ne? Yok canim anneler yaslanmaz degil mi?:)) Cok tesekkur!

Nihan Sarı dedi ki...

tebrikler sevgili Berk..:))

Nehir İda dedi ki...

Tebrikler Berk ve tabi güzel annesi Didem:)
Canım dilerim nice başarılarına tanık oluruz hep beraber. Başarılar 5.sınıfta.

our twins of N.Y. dedi ki...

Merhaba:)
Didem'cim Berk'e yeni ogretim yilinda basarilar diliyorum... her sene okulun ilk gunu aile fotosu fikrinide cok begendim. malum onumuzdeki yil benim bizliklarda baslayacak insallah:)
sevgiler
Seyhan

didem dedi ki...

Hefoto tesekkurler...Hosgeldin!

didem dedi ki...

Nihan cok tesekkurler:)

didem dedi ki...

Ebru'cum bizimki bayila bayila gidiyor okula. Insallah hep boyle devam eder. Tek dilegim okulu hep sevsin. Ida da oyle...Napiyor bu sene? Okul?

didem dedi ki...

Our twins of NY- Seyhan sende yap, her sene hem cocugunun buyudugunu goruyorsun hem de guzel bir hatira.Cok tesekkurler. Darisi basina

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİM GRÇEKTEN ASLANLAR GİBİ BİR OĞLUN VAR,MAŞALLAH!!!HEP FERAHLARINI VE HAYIRLARINI GÖR CANIM BENİM !

didem dedi ki...

Zuhre'cim ne guzel dilekler bunlar! Sen de kizinin en guzel gunlerini gor insallah. Cok tesekkur...

Zeugma dedi ki...

Beşinci sınıf ama delikanlı havası oturmuş çoktan maşallah.
Hem de karayağız Türk delikanlısı :)
Sağlıkla ve başarılarla dolu geçsin çocuklarının okulları Didemciğim...
Sevgiler..