13 Eylül 2011

Hayaller ve yatlar

Marina'ya gittigim birgun yatlari, tekneleri fotografladim. Teknelerin herbiri birbirinden guzel. Onlara bakip hayal kurmaya bayiliyorum. Hayallerim sadece botlara hulyali hulyali bakmaktan ibaret degil. Hangisini almisim, nerelere gidiyorum, hatta hangi arkadaslarimizi cagiralim, teknenin ismi ne olsun  hepsini ince ince planliyorum.

Ece'nin aklina nerden girdi bilinmez o da benim gibi cok seviyor ve sanki cok kolay birseymis gibi her gordugunde "anne bizde alalim" diyor. Belli mi olur belki birgun....

Siz hangi tekneyi begendiniz en cok? Paylasmak istediginiz hayaliniz varsa cekinmeyin...
Tekneler ve gunbatimi fotosu ile basbasa birakiyorum sizi...



Didem

34 yorum:

AsLI dedi ki...

son fotograf harika :)

acartolga dedi ki...

Öyle çok büyük hayallerim yok. Elimdekilerle yetinmesini biliyorum.
Bir yat ile dünyayı dolaşmayı, yeni coğrafyalar keşfetmeyi isterim elbet. Daha çok hayallerim var, herkes gibi. Mütevazı hayaller bunlar.
Hayalsiz hayat çok sıkıcı olurdu.
Herkesin hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle...

K.C.S. dedi ki...

Son fotoğrafa gel hele. Senin bloga her girdiğimde içim heyecanlanıyor benim (:

neval dedi ki...

ahh hayallerde yarişabilirim :)

Gul/İnn dedi ki...

ben lacivert yelkenli olanı alayım.. bir deniz çocuğu olarak en çok istediğim şeylerden biri..sanki özgür olmak olarla mümkün gibi..

Selma Er dedi ki...

Hayal kurmakta parayla değil ya..Yat + Kat + Jaguar..Benim eskiden beri hayallerim..Bodrum'da yazlık evim olsa..Denize yakın olsa..Bir de mütavazi teknem olsa..Teknem yelkenli de olabilir..İçinde sevdiklerim olsa..Deniz de durgun olsa..Bir de gün batımı manzarası olsa..Herşeyden önce sağlık olsa,mutluluk olsa..Gerisi gelir zaten.Fotolar çok güzel.

Hande dedi ki...

Ben günü birlik tekne turlarını tercih ederim. Çok tırsak bir yapım olduğu için teknede uyumaya korkarım. Sanırım bunun daha önce izlediğim teknede geçen bir korku filmi ile ilgisi var :))

didem dedi ki...

Asli sen gunbatimi seviyorsun anlasildi:))

didem dedi ki...

Tolga hayallerimiz olmasa ne yapardik? Hayallerim mutevazi dedigine gore sanirim olmasi mumkun seyler diliyorsun ve oluyor. Degil mi?

didem dedi ki...

KCS sende mi gunbatimi seviyorsun? Son foto mu en son tekne mi dedin?

didem dedi ki...

Neval ben siki hayalciyim beni gecebilir misin?:))) Hepimizin en guzel hayalleri gercek olsun.

didem dedi ki...

Gul/inn tamamdir laciverti paketliyoruz sana:) Ben de senin gibi denizsiz yapamayanlardanim. Deniz hayat!

didem dedi ki...

Halacim en sondaki gunbatimi fotosunu sana ithaf ediyorum. Biliyorum sen bayilirsin gunbatimina. Bodrum hayali bende de var istersen zengin olunca beraber bir ev alalim.

didem dedi ki...

Hande Jaws'mi? Gunubirlikler de zevkli olur. Ben hayatimda en cok gemi ile yolculuga cikmak istemisimdir. Insallah birgun...
Teknede yatmaya niye korkuyorsun bak simdi beni de korkuttun:)))!!!

Meyra dedi ki...

şimdi didemcim 6.tekne benim son karedeki gün batımında phuket adasına giderken hayal ettim kendimi,elimde zehram deli gibi denklanşöre basıyorum teknede kimler var peki?tabiki bloggerlar:))inanılmaz bir gezi olurdu eminim.kaptan benim miço senin ufaklık ama;) öpüyorum seni hayallerimi şenlendirdin okyanus ötesinden..

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

ahhhh didemciğim, beni kalbimim tam ortasından vurdun,tam 12 den :))))))))biliyor musun benim de çocukluk hayalimdir bir tene sahibi olmak,orda uyumak,uyanmak.Yazları uyanır uyanmaz yüzümü yıkamak yerine doğrudan denize atlamak,küpeştesinde yıldızları seyre dalarken uykuya varmak.....ismi bile hazır teknemin ....ne zaman olur bilinmez bu hülya ama bir gün mutlaka !!!

Syhn dedi ki...

hadi sen amrinaya gittin de heveslendin ben fotograflara bakınca heveslendim ama küük geldiler bana olmuşken az daha büyük olsun :P

didem dedi ki...

Meyra'cim hemen hazirlaniyorum! Super bir hayal bu ve bizleri de goturuyorsun. Mangal falan da yapariz. Icecekleri kim getiriyor isbolumu yapalim:))

didem dedi ki...

Zuhre'cim harika bir hayal! Yazdiklarini okurken bir hos oldum. Uyandigin gibi denize atlamak fikrine bayiiilldim. Peki teknenin ismi ne? Balkiz mi yoksa???

didem dedi ki...

Syhnn yok ben Istanbul'da Kalamis marina'ya gittigimde de hevesleniyor hayaller kuruyordum:))
Tamam sana buyuk bir tane ayarliycaz o zaman.

ALİ TÜRK dedi ki...

Tüm tekne veya yatlar çok güzel, ben bile en kötüsüne razıyım, ama gerçekler her şeyi alt üst ediyor::((

Gerçekler, hayalleri hep yıkıp geçmiştir.

Sıradan bir balık dedi ki...

Tekneler çok güzel de, son kare müthiş...

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

işin içinde su olunca nedense bende akan sular duruyor,, su benim terapim, fotograflar cok güzel,sevgiler

Sazan dedi ki...

Üçüncü benim olsun muuu? :)

Öperim pek çok...

MAVİANNE dedi ki...

ah o gemide ben de olsaydımmm açık denizlere yol alsaydım!
bu şarkı geldi aklıma
benim eşim denize balık tutmaya sevdalıdır
ileride küçük bir tekne kayık vs. olmasu hayali ile yaşar
buradakiler el sürülemeyecek kadar pahalıdır tabi
iyi ki hayallerimiz var

oyumben dedi ki...

Üstten altıncıyı beğendim ben. Bi de en alttaki manzara olsun. Güneş'e doğru tam yol ilerleyeyim. Dünyanın yuvarlak olduğunu keşfedene kadar gezmeli. oh.

didem dedi ki...

Ali Turk hosgeldin! Gercekler bazen aci olabilir ama hayal kurmaktan vazgecmemeliyiz yinede bence:)) Hayaller herseyimiz cunku.
Tesekkurler

didem dedi ki...

Siradan bir balik herkes o son fotoda kaldi zaten:)) Romantik degil mi?

didem dedi ki...

Bir icmimar'in mabedi katiliyorum su benim icin de terapi ve olmazsa olmazlardan. Cok tesekkurler ve hosgeldin!

didem dedi ki...

Mavianne sanirim hepimizin icinde bir tekne hayali var mutlaka. Insallah esin de sende ulasirsiniz hayalinize. Hayallere ve piyango bileti almaya devam:)))

didem dedi ki...

Oyumben harika bir hayal. Dunyanin yuvarligini, yercekimini herseyi kesfedebilirim tekne ile gezerken:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Hoşbulduk:))

Zeugma dedi ki...

Ben birinciyi beğendim.Tatil dediğin tekneyle ya da yatla olur sahi..
Karavan da iyi bir tercih..

Öbür türlü çok klasik artık :)))

didem dedi ki...

Zeugma'cim hayal kuruyoruz...Hayaller sonsuz. Yattan inip jete bile binebiliriz:)