9 Ağustos 2011

Parti hazirliklari




Su aylara girdik mi benim telasim basliyor. Niye mi Agustos ayinda hem oglum Berk'in hem esimin devaminda Eylul'de de kizim Ece'nin dogumgunleri var arka arkaya. Dogumgunu ne demek? Supriz demek, parti demek, yemek demek, hediye demek, arkadaslar demek...

Burada cocuklara dogumgunu partisi planliyorsaniz secenek bol, cesitli  kapali oyun yerleri var, acikta parklarin ustu kapali kisimlarindan kiralayabiliyorsunuz dolu yer var. Disarida bir yerde yapacaksaniz mutlaka belli bir sure oncesinden arayislara baslamali ve rezervasyonunuzu onceden yapmalisiniz. Cabucak doluyor cunku.

Secenek bol ama fiyatlar da ona gore. Aradigimiz sartlar belli, makul olsun, ilginc olsun eglenceli olsun.



Berk 10 yasina girecek hali ile ona hoplama ziplamali yerler artik biraz kucuk kaciyor. Her sene ayni seyi yapmak yerine bu sene bir ilki deneyelim dedik. En sevdigi arkadaslarindan altisini evimize davet ettik. Geldikleri gibi esimle iki araba yakinda sahasi olan bir parka futbol oynamaya goturucegiz once. Orada degisik oyunlar oynayacagiz.  Davetiye de belirttik zaten futbol ayakkabisi giyin diye. Oyunlar ve futboldan sonra pizza ve pastamizi yiyip siradaki aktivitemiz olan havuza goturucez canavarlari. Havuzdan sonra eve donup biraz xbox, wii tarzi oyunlar ve arkasindan film seyredecegiz.

Hepsi uyku tulumlari ile geliyor. Salona oraya buraya serpistiricez onlari. Sabah guzel bir kahvalti ve 11'de anneleri babalari alicak goturucek. Nasil olacak merak ediyorum.



Ece'nin partisi bu sene bir ciftlikte olucak. Devlete ait ciftliklerden birinde once minikler kendileri gibi minik atlara binicekler sira ile. Arkasindan parti odasinda kucuk bir kesme bicme yapistirma akvitesi ve pizza ile pasta. Buradaki dogumgunlerinde yiyecek hep ayni. Pizza! 16 cocuk davet edebiliyorsunuz bu parti icin.

Esime ne yapacagim henuz planlamadim. Dahasi hamile bir arkadasima Baby Shower teklifinde bulundum. Onun henuz dusunme asamasindayim ne yapmali kac kisi cagirmali yemekler oyunlar v.s. hazirlanacak.
Onu da sag salim bitirir basari ile ustesinden gelebilirsem bir sure plansiz yasamak istiyorum. Hippi gibi saclarimi orup yuzumu boyayip oylesine takilmak istiyorum. Plansiz programsiz akisinda bir hayat diliyorum herkese. Kendinizi akintiya birakmanin hafifligini yasayin.





Didem

28 yorum:

Zeugma dedi ki...

Ne şanslılar ve ne mutlu onlara ki senin gibi bir anneleri var. Ve seçenekler müthiş.
Hepsinin üstesinden başarıyla geleceksin, eminim..
Bekliyoruz fotoğraflarını :)

Deli Anne dedi ki...

didem'im ne güzel planlar bunlar.. Ben beceremezdim senin bu dediklerini sanırım, kaldı ki planlamayı dahi yapamazdım.. İnşaallah dilediğiniz gibi geçer.. sevgiler:)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Bayıldım bu partilere , bende orada olmak istiyorummm...Çocukların arasına karışıp eğlenmek istiyorum hatta :))))
Şimdi çocuk olmak vardı galiba....
Ne güzel telaşlar bunlar Didemciğim ...Keyifler her daim seninle olsun canım ,öpüyorum :)

Aslısın dedi ki...

it's party time, diyorsun:) Birlikte mutlulukla nice partiler yapın ve yaşayın güzel arkadaşım. Minnoşlar çok tatlı bu arada, gözlerinin içi hep gülsün.
Anneanne mode on:)

Ayla dedi ki...

Bence partiler harika olacak, çocuklar çok eğlenecek yani ben olsam çok eğlenirdim.Oğlum da Ağustos doğumlu nasıl bir kutlama yapsak diye düşünürken keşke bu secenekler burada da olsa diye iç geçirdim(belki vardır ben bilmiyorum)

didem dedi ki...

Zeugma'cim cok sagol. O senin guzel gorusun. Partiler basladi mi fotolari koyarim.

Selma Er dedi ki...

Didem'ciğim,yıllar ne çabuk geçiyor..Çocuklar büyüyor,bizler gençleşiyoruz!!!Parti programlarına bayıldım..O kadar çocukla ve davetliyle başa çıkabileceğini düşünmek bile büyük olay..İnşallah herşey çok güzel olur..Çocuklar eğlenir,mutlu olur..Siz anneler de yorgunlukla karışık mutlu olursunuz.Berk'in doğum gününü kutlarım.Ece'ninkine daha var.Havalar da biraz daha serinlemiş olur o zaman..Engin'in doğum gününde neler yapacaksınız bakalım..İyi ki doğmuşlar,iyi ki varsınız.Hepinizi çok özledik..

Selma Er dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Gizem dedi ki...

Planlar harika görünüyor, Berk'ın doğum gününü kutluyorum ve öpüyorum !!!!

Gul/İnn dedi ki...

ne güzel planlar bunlar yaa..rşca etsem banada parti düzenlermisin didem :) ama daha var benim 8 ocak :)

didem dedi ki...

Deli annecim benim de bakma planladigima maksat ustesinden gelebilmek. Insallah beceririz de cocuklar mutlu olur. Baby shower hala plan asamasinda. Planla planla bitmiyor:))

didem dedi ki...

Icimizdeki karnaval partilerde dikkat edicem ben simdi. Araya karismis cilginca eglenen biri var mi diye (sen!) :))) Seninde keyfin bol olsun arkadasim.

didem dedi ki...

Asli'cim party party partyyyy!!! Artik pony'lerin ustunde ne kadar cilgin olabilirse. Cok tesekkur. Bizimkiler beklemiyor dogumgununu.

didem dedi ki...

Ayla demek senin oglun da aslan ! Berk'in dogumgunu yarin. Meraktan uyuyamiyor. Oglusun kaca giricek? Biz burada ailemiz olmadigi icin arkadaslarla yapiyoruz siz ne guzel cumbur cemmaat yaparsiniz.

didem dedi ki...

Halacigim Berk'in 10 olacagina inanmiyorum. Ece de oyle. Sizin evde nasil koltukta uyumustu. Minicikti. Keske sizlerle kutlayabilseydik dogumgunlerini. Bir yanimiz hep buruk kaliyor. Allah boyle ayrilik versin. Kalbimiz sizinle. Seni cok seviyorum!

didem dedi ki...

Gizem'cim cok tesekkur. Berk'i senin yerine operim yarin:)

didem dedi ki...

Gul/inn planlamaz miyim? Senin ki Ocak ayi ise daha cok kar toplu kardanadamli bir parti olur. Kis partisi:))

Nehir İda dedi ki...

Uğrayamadım Didemciğim ama senin beni yalnız bırakmayışına teşekkür ederim canım.
Ben üstesinden geleceğinden eminim sendeki pozitif enerji herşeyi çözecektir.

Ayla dedi ki...

Didem oğlum annesi gibi tipik bir başak:)Ağustos 29 doğumlu, ben Eylül İlk yıl büyük bir parti verdik Beylerbeyi sarayının bahçesinde ,ikincisi Ramazana denk geldiği için küçük bir kalabalık vardı bu sene arife gününe geliyor malesef .Bakalım çekirdek ailecek yaaprız seneye acısını cıkarırız diyoruz ya da biraz erteleriz daha karar veremedik.Oğlumun Ağustos sonunda 3 bitecek.

Profösör dedi ki...

Organizasyonu iyi yapıyorsunuz. Tebrik ederiz..

didem dedi ki...

Ebru'cum ben de onu umuyorum. Insallah ustesinden gelirim:) Bana sans dile.

didem dedi ki...

Ayla Beylerbeyi sarayindaki parti supermis! Ailece birarada olmak da cok guzel, daha ozel. Insallah en guzel gunlerini gor oglunun.

acartolga dedi ki...

Önümüzdeki cuma da benim doğumgünüm... Sessiz ve sakin geçiyor son yıllarda doğum günlerim, ben de tantana istemiyorum... Çocukların çok tatlı, mutlu yıllar hepinize...

didem dedi ki...

Tolga ne guzel. Simdiden nice senelere! Insallah tam istedigin gibi huzurlu guzel bir dogumgunu olur. Cok tesekkur guzel sozlerine. Hep birlikte.

Profösör dedi ki...

Bütün gece devlerden oluşmuş dev gibi bir orduyu yere serdim. Binbir gurur ve kibirle kahramanlığımı ilan ederken karşıma devler padişahı tıfıl bir cüce çıkmaz mı " Bre gafil !. Henüz savaş bitmedi,, Daha geride ben varm.. Yakıl karşımdan" diyerek nereden geldiği belli olmayan bir sillei tokat yedim. Bir de ne göreyim rüyamda olduğumu başımın üzerinde vızıldayan bir sivri sineğin uçuşundan anlamış oldum..

Bu da bir pazar paylaşımı olsun. Tebessüm etmek adına..

oyumben dedi ki...

Sevdiğim bir söz: There is no plan.That is the plan.Oh.

MAVİANNE dedi ki...

didemciğim planlar süperrrrrr
Maşallah sana
müthiş bir annesin
terazi misin merak ettim :))),
plan program konusunda kendime benzetiyorum seni
keşke söylediğin gibi bir süre hippi gibi olsak :)))
düşünmesek plan program
şimdiden harika yaşlar diliyorum eceye berke ve eşine nice yıllara birlikte sağlık ve mutlulukla

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİM SÜPER BİR ANNE VE EŞSİN. ÇOK ŞANSLILAR ÇOOOK!!