28 Ağustos 2011

Klasik araba sovu


Kirkland'da her sene Temmuz ayinda KIRKLAND CLASSIC CAR SHOW duzenlenmekte. Senede bir kez Kirkland sehirmerkezinde yanyana park edilmis yuzlerce klasik araba goruyorsunuz. Bu sene besyuz civari araba katilmis sova. Buyuk, renkli, ilginc bir sov.



Hepsi gicir gicir bakimli ic ve dis dizaynlarini sergilemekte. Ozellikle spor arabalarin canli renklerde boyali hali gorulmeye degerdi.

Hepsini hayranlikla gezdik, bazilarinin koltuguna dokunduk, bazisinin direksiyonuna gectik. Sahiplerinin tutkusu gozlerinden okunuyordu. Belli ki onca yil buyuk bir tutku ile arabalarina bakmislar.


Klasik araba meraki bambaska birsey. Bir yasam tarzi.



Unlu Amerikan markalarini, yaris arabalarini, motorsikletleri, eski tip kamyonetleri girduk. Bazisini o yillari yansitan esyalarla dekore etmislerdi.

Bazilari satilikti. Cogu arabanin onunde  motor hacmi, senesi, aksessuarlari v.s. ile ilgili bilgiler yazili idi. Benim merak ettigim orijinal parcalari nasil onca sene muhafaza edebiliyorlar.


 
Boyle sovlarin en guzel yani her arabalari gezerken bir yandan hayaller kurabiliyorsunuz. Bazi arabalarla  yarislar yaptik, bazisi ile kumsala sorf yapmaya gittik, bazisi ile Oscar torenine katildik...Neler neler... Hayal kurmak bedava nasil olsa.

Sizinde klasik araba merakiniz var mi?

Didem

32 yorum:

MÜTEMADİYEN dedi ki...

Klasik arabaları severim..Aslında klasik olan herşeyi severim :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Çok eğlenceliymiş , nasıl arabalar bunlar böyle bacım??? ÇIlgınlar baya, aklıma Kara Şimşek dizisi geldi...Kit i hatırladım :)))
başroldeki adama da aşıktım çocukken,çok yakışıklıydı.Görüyormu sun arabalar beni nereye götürdü :))))

K.C.S. dedi ki...

Hiiii arabalara gel hele! (:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

benim yok ama görünce çok ilgimi çeker kaybolana kadar bakarım :) özellikle şu sarı olan harikaaa oyuncak gibi ! :)

Gul/İnn dedi ki...

didemcim benim var..çok seviyorum hatta edinmek istiyorum en kısa zamanda ama dediğin gibi eski model oldukları için parca temini bi hayli zor..o açıdan oldukça düşündürüyor ne yalan söyliyeyim..sayende gelip görmüş kadar oldum..teşekkürler canım..şimdiden iyi bayramlar..

hypo dedi ki...

1 soru:)
bu arabalara orada binebiliyor musunuz?

acartolga dedi ki...

Klasik arabaları tercih ederim, tıpkı klasik romanlar gibi.
Fotoğraflar çok güzeldi Didem, eline sağlık.

Sıradan bir balık dedi ki...

Klasik araba seviyormuşum!:)

sarı W var ya, bittim ona ben..Ya acyip gelmek istiyorum oralara;iyi ki seni tanıdım;içimdeki özlemi burada söndürüyorum.

İyi bayramlar Didemim.Öpüldün.

mamila dedi ki...

Didemcim teşekürler yorumunu görünce çok mutlu oldum.Bayılırım seyrine,dediğin gibi hayal bedava.Hayali bile heyecan verici...İyi bayramlar,İstanbuldan çook sevgiler.

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

eski vosvoslar hala benim favorimdir.. kalasik arabaları seviyorum ama bugünlerde öyle bir araba kullanmak için hayli zengin olmak gerek sanırım, tamiri, bakımı vss.. bende Koç müzesini gezmiştim, orada da çok güzel arabalar vaarr..

oyumben dedi ki...

Araba değil, sanat eseri bunlar.

AsLI dedi ki...

hic araba merakim yok ama bu arabalar süpermi$ VALLA :)

didem dedi ki...

Mutemadiye o zaman antika da seviyorsun???

didem dedi ki...

Icimizdeki karnaval zaten Kit benzeri bir araba vardi. Ayip ediyorsun Kara Simsek'siz klasik araba sovu mu olur?:))

didem dedi ki...

Kcs geldim ay pardon gittim:))

didem dedi ki...

Lovemeorleaveme sari olana ben de bayildim boyasi cok dikkat cekiyor basi kalabalik arabalardan biri idi.

didem dedi ki...

Gul/inn bu bayagi pahali bir merak. Ben sanirim sovlari ile idare ederim belki ilerde zengin olursam alirim bir tane:)) Sana da iyi bayramlar cok tesekkur

didem dedi ki...

Hypo yok binilmiyor dokunsan dahi sahibi elindeki kumasla hemen dokunulan yerleri silip parlatiyor:)) Sadece hayal kurabiliyorsun.

didem dedi ki...

Tolga bu arabalarin hic modasi gezmez.

didem dedi ki...

Siradan bir balik o sari gibi bir arabam olsa gemi ile sana gondereyim atla gel diyeyim ama kader utansin:)) Cok sagol bloglar sayesinde arada mesafe azaliyor en azindan. Sana da iyi bayramlar! opuyorum

didem dedi ki...

Mamila sahiplerini gormeliydin cocuklari gibi bakiyorlar.
Sana da iyi bayramlar. cok tesekkurler:)

didem dedi ki...

Turta tadinda yasamak dedigin dogru, bu pahali bir hobi. Her babayigidin harci degil:)) Iyiki sovlar var.

didem dedi ki...

Oyumben hem de nasil! El emegi resmen ustundeki boya kaplama falan...

didem dedi ki...

Asli meraki olmayanda bile merak uyandiriyor degil mi?

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun didem hanım..

didem dedi ki...

Mavi tutku cok tesekkur. Sizin de...

Aslı dedi ki...

Ama harika arabalar bunlar :) dediginiz gibi iyiki sergileri var, ve sarı olan müthişmiş..

İyi, mutlu bayramlar diliyorum :)

Zeugma dedi ki...

Arabalar muhteşem. Teşekkürler tek tek resimlediğin için..

Ama ben sadece seyretmeyi severim. Başka türlü merakım yok :)
Yani tarzım son model araba :)))

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİM BAYILDIM ARABALARA ÖZELLİKLE 2. FOTODAKİNE :))

didem dedi ki...

Asli hosgeldin! Sari olan gicir gicir parliyordu. Rengi de parlak olunca cok ilgi cekti.
Cok tesekkur. Ben de senin gecmis bayramini kutlarim...

didem dedi ki...

Zeugma'cim tamamen zevk meselesi. Bazisi eski seviyor bazisi yeni senin gibi:)

didem dedi ki...

Zuhre'cim yalniz degilsin buyuk cogunluk onu begenmis...