14 Ağustos 2011

Derby Days




Her ne kadar gunesli ve sicak bir memleket olmasa da festivali bol olan biryer burasi. Yaz aylari cok sicak gecmiyor en azindan renkli ve hareketli geciyor.





Yazin hemen heryerde festivaller duzenleniyor. Bu gittigimiz Redmond Derby Days Summer Festival idi. Her sene Haziran ayi basinda duzenleniyor bu festival. Iki gun boyunca sahneler kuruluyor, muzik gruplari cikiyor, yiyecek standlari oluyor, cocuklar icin oyunlar, yuz boyamalar, aksam da havai fisek gosterisi oluyor.



Yine bu festival kapsaminda hem bisiklet yarisi hem kosu yarisi duzenleniyor. Bu yarislar genelde kanser yararina oluyor. Bisiklet yarisindan bir kare. Biz daha once yazdigim gibi 5K ( bes kilometre) kosusuna katildik cocuklarla.


Ece basket atarken...Ha gayret!



Bolca korsan gorduk.




Hurda metallerden yapilmis bir muzik aleti. Gelen giden vuruyor. Melodik kulagi oksayan birseyler cikiyor demek isterdim ama...

Bu kalabalikta bir Fenerbahceli'ye rastlamamiz ilginc bir tesaduf oldu.

Acikhavada kurulan sahnelerden biri.
 Bu daha onceki yazilarda yazdigim Elefant Ear (Fil kulagi) Ayni bizim su kizgin yaga atilan hamur! Bazilari pisi diyor.  Hani hamuru  parca parca kizgin yaga atarsiniz ustune pudra sekeri veya toz seker dokersiniz iste ondan. Sadece kocaman ve yassi sanirim ismi de o yuzden fil kulagi. Berk bayiliyor. Bu genelde heryerde bulunan birsey degil festivallerde oluyor daha cok.




Yaza renk katan festivallerden biri idi, bizim de gunumuze renk katti.


Didem

18 yorum:

hypo dedi ki...

siz orada yaşamıyor, eğleniyorsunuz gibi geliyor bana:)

Deniz dedi ki...

Bence de!:) çok güzel.. ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
www.LensMarket.Com

Hande dedi ki...

ne kadar renkli ve eğlenceli gözüküyor :)

Meyra dedi ki...

ohh bizim kırk yıllık pişi korsanların içine düşmüş:)) Didemcim siz orda gerçekten eğlencenin dibine vuruyorsunuz imreniyorum sana bak:))
bu arada geçen Pınarı sormuşsun evlenmi diye Pınar hala Amerikada,evlenen diğer kardeşim canım:) öpüldün

Aslısın dedi ki...

Festival sizsiniz ve ben katılmak istiyorum.

Anne Kraliçe dedi ki...

Ne güzel karnavallar,festivaller bizde olsa saçma bi protokol yürüyüşü yok bilmem ne eziyeti çocuk şenliklerini bile işkenceye dönüştürebilen bir milletiz özendim ordakilere ne diyim..Keyfiniz bol olsun..

Gizem dedi ki...

Festivallerin güzelliğinden midir yoksa senin güzel anlatisindan mi bilmiyorum ama çok begendim :)

didem dedi ki...

Hypo sadece guzel hadiseleri yazdigimdan oyle gelmistir:))

didem dedi ki...

Deniz hosgeldin ve tesekkurler:)

didem dedi ki...

Hande oyle idi gercekten. Tesekkur

didem dedi ki...

Meyra'cim bizim pisti oldu sana Fil kulagi:)) Olacak sey mi? Ne baklavamiz kaldi ne dolmamiz:)
Pinar iyidir insallah. Ok demek obur kardesind evlenen. Insallah cok mutlu olsunlar.

didem dedi ki...

Aslisin katil bize:) Gidilmedik festival birakmayalim!

didem dedi ki...

Anne kralice hosgeldin! Insallah bizde de yayginlasir boyle festivaller eglenceler. Cok tesekkurler yorumuna...Senin de keyfin bol olsun:)

oyumben dedi ki...

Sayende fotosentez yaptığımı algıladım. ehi. :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Karnavallar ve festivaller mi ama benimde orada olmam lazımn.hergün içinde milyonlarca karnaval yaşanıyor ama henüz dünyaca ünlü karnavalları göremedim.ne büyük kayıp :(((
Ne güzel ama çok sıcak olmayan bir yaz yaşıyorsunuz.İzmirden sonra bunu düşünmesi bile bana muhteşem geldi...
Bayıldım fotoğraflara , süper g örüntüler...
Bisiklet yarışları ve koşular süper olmuştur...Benim yerime de katıl Didemciğim , sen paylaştıkça bende yaşamış kadar oluyorum :))))))))
çok öpüyorum bol karnavallar canım sana :)

MAVİANNE dedi ki...

o yağda kızaran hamura pişi deriz biz değil mi?
ece hanım basketi atmıştır eminim
renkli festivaller neşe katıyor değil mi insana
kaçırmamanız ne güzel ailece hep mutlu olun
çok güzelsiniz
sevgiler

Zeugma dedi ki...

Dünyanın en renkli ve festivali bol olan ülkesi diyeceğim artık.
Boş bir tek günleri yok adeta.Stres diye bir şey kalmaz insanda.
Çok şanslısınız :)

Evy dedi ki...

resimler cok eglenceli gozukuyor!cok guzel
http://maffionista.blogspot.com/