1 Ağustos 2011

Beach Cafe

Bu yazimi sikca gittigimiz, ailece guzel vakit gecirdigimiz bir restaurat/cafeye ayirdim. Beach Cafe Kirkland'da harika bir manzaraya sahip guzel bir yer. En guzel yani marinada ve baktigi manzara tahmin edersiniz cok hos.

Sabah kahvaltisini hic denemedik ama bolca aksam yemegine gittik. Hava guzelken acikhavada terasta oturmak inanilmaz keyifli. Karsida gol manzarasi, demir atmis yatlar ve onunuzde enfes bir tabak. Daha ne istersiniz? Asagidaki fotografta restauranta giden yolu goruyorsunuz.



Benim maalesef kotu huyum nereye gidersem gideyim esim gibi degisik seyler denemek yerine deniz mahsulunde takili kaliyorum. Hemen her gidisimde balik tabagindan yiyorum. Fish & chips.



Balik olarak cod fish ve somon cok guzel oluyor. Zaten yasadigimiz yer  "Somon" sehri. En unlu en populer baliklari somon. Somon hem yumusak agizda dagiliyor hem de lezzetli benim damak tadima cok uygun.

Soyle istavrit, palamut, lufer falan olsa somonu aninda birakicam ama yok maalesef.

Burasi restaurantin girisi


Burasi da disardan gorunusu


Restaurantin takvimini  internetten takip edebiliyorsunuz,  her ay degisik sosyal aktivite mevcut.


Sessiz sakin bir yer istiyorsaniz sominenin karsisindaki koltuklar birebir. Elinizde kahveniz ve pudinginizle oturup keyif yapin. Kocaman koltuklar,sehpalar  ev havasi vermis buraya o yuzden "oturma odasi" diye adlandirmislar kafenin bu kismini.
Beach cafe'nin aktivite takviminde degisik alternatifler mevcut. Mesela "Yappier Hour" dedikleri iki saatlik bir bulusma saati var. Temmuz ayi boyunca kopekseverlerle beraber Carsamba gunleri saat 17 ile 19 arasinda biraraya gelip sosyallesebiliyorsmussunuz. Eglenceli olacagini garanti ediyorlarmis. Tanitimda oyle diyor.





Bu da disardaki koltuklari

Beach Café


1170 Carillon Point

Kirkland, WA 98033


Didem

26 yorum:

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

gerçekten hoş bir mekanmışş.. yeşil koltuklar epey rahat gözüküyor.. insan kahvaltıya gidip akşam yemeğini de yiyip öyle dönebilir böyle bi yerden ;)

Sazan dedi ki...

Bunu bir davet olarak kabul ediyorum :)

Somon ha, dün akşam 9'da somon füme çekti diye canım yollara düşen ben için süper haber, hemmen bavulumu yapabilirim.

Bulabildin mi dersen, hayır :(

Sevgiyle kucaklarım, iyi kal sevgili Didem...

Deli Anne dedi ki...

Terası çok sevdim ben:)

Meyra dedi ki...

peki Didemcim ben istiyorum böyle sakin bir yer nasıl gelicem bir tarif edermisin please;)

Gezi/yorum... dedi ki...

Çok ferah iç acıcı bir mekanmış beğendim doğrusu..

Selma Er dedi ki...

Didem'ciğim,bu güzel yeri çok beğendim ben de.Afiyet olsun,keyfiniz bol olsun.Biz de geçen akşam evde somon balığı pişirip yedik..Güzeldi ama lüferin,levreğin ve çinekopun tadı bir başka oluyor..

Profösör dedi ki...

güzel bir paylaşımdı keyif aldık..

sazanamaihtiyar dedi ki...

Didem Hanım,
Somon balığı çok önerilmekle birlikte, yüklü cıva oranı nedeniyle dikkat edilmesi gereken bir tür.
Dostlukla kalın.

didem dedi ki...

Sazan'cim buyur gel:)) Uzuldum ama canin cekmis aramissin bulamamissin. opuyorum seni

didem dedi ki...

Deli anne ben de acikhavada oturmayi seviyorum ama belki fotodan gordun o gun yagmurdan sirilsiklamdi koltuklar.

didem dedi ki...

Meyra'cim sominenin karsisini mi diyorsun? Sorma al kitabini kahveni otur hic kalkma:))) Ucaga atlayip geliyorsun.

didem dedi ki...

Gezi/yorum bizde cok seviyoruz:) Hos bir yer.

didem dedi ki...

Halacim afiyetler olsun yanina sen simdi zeytinyagli da yapmissindir. Insallah karsilikli da yeriz.

didem dedi ki...

Profesor sevindim, cok tesekkurler...

didem dedi ki...

Sazanamaihtiyar dogru soyluyorsunuz. Guzel bir uyari cok tesekkurler.

MAVİANNE dedi ki...

çok keyifli bir yer olarak görünüyor
ne güzel sizin de ailece böyle yerler keşfedip bize tanıtman
görmüş gibi oluyoruz
artık yemeklerin de somonunda tadına bizim için bakarsınız :))
bu yakışıklı delikanlı da ne güzel poz vermiş öyle

Syhn dedi ki...

oturma odası konsepti cidden hoş. sıcacık bir ortam olduğunu hissettiriyor

Gizem dedi ki...

Gidip görmüş kadar oldum :)

didem dedi ki...

Mavi anne gittigim heryere sizi de goturuyorum. Anca beraber kanca beraber:) Berk'e ileticem cok tesekkur...

didem dedi ki...

Mavi anne gittigim heryere sizi de goturuyorum. Anca beraber kanca beraber:) Berk'e ileticem cok tesekkur...

oyumben dedi ki...

Beach Cafe'de balık komasına giresim geldi.:)

Profösör dedi ki...

Bu arada; Ramazan ayında bir insanlık dramı olan Afrikadaki açlık çeken insanlarımızın ölümcül durumlarına dikkat çekmek istedik.. Paylaşım için düşünce ve görüşlerinizi bekliyoruz..

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Zeugma dedi ki...

Somon tadını bir türlü sevemedim ben...
Ama burası harika bir yermiş..
Şöyle isterseniz şu, böyle isterseniz bu diyorsun. İstiyoruz tabii.
Ama hani nerede sevgili didem :))

didem dedi ki...

Oyumben komaya girecek kadar yemeni tavsiye etmem bize kalmaz. Napiyorsun:)))

didem dedi ki...

Zeugma'cim bu boyle olmayacak hayir zengin olsam size ucak kiraliycam topluca gidicez yiycez ama...
Piyango bileti mi alsam naapsam. Sen tabi somonu sevmezsin orada ne baliklar var. Hamsiler luferler palamutlar cupralar:))) Somon da neymis!

didem dedi ki...

Profesor o yaziyi okudum, cok etkileyici. Butun arkadaslara da okumalarini tavsiye ederim. Tesekkurler