20 Temmuz 2011

Yine 18 oldum!

Bugun 20 Temmuz dogumgunum. Yeniden mi onsekiz oldum? Kesinlikle! Zaten onsekizden yukari cikamadim henuz. Cikmaya da niyetim yok.



Dun aksam saatin geceyarisini gostermesi ile birlikte ilk olarak esimden "Happy Birthday" sarkisi dinledim hem de Kasap havasindan tutun da pop, techo, disco, her tarzda...Hatta gulerken su oldugu gibi bogazima kacinca nefessiz kaldim. Dogumgunumde oksure oksure bogulmam hos olmayacakti...Neyse kurtuldum yasiyorum...

Sabah pitir pitir ayak seslerinden birseyler oldugunu farkettim. Kizim oglum ve esim basucuma ciceklerle gelip dogumgunu sarkisi soyleyerek uyandirdilar. Salona bir gittim ki heryer suslenmis, balonlar, resimler...



Arkasindan emailler, telefonlar, mesajlar... Daha da guzeli kahvalti icin gittigimiz cafede nasil oldugumu sorduklarinda, "cok iyiyim, cunku bugun dogumgunum" deyince bir de bedava kek kazandim ve bir Happy Birthday sarkisi daha...

Selma halam her zamanki gibi mesajlarda birinci, arkasindan babam, anneam, anneannem ve arkadaslarim...



Cok mutluyum...Bir yas daha mi yaslandim? Hic farketmez...

Didem

47 yorum:

E S M İ R dedi ki...

iyi ki doğdunnnnnnnnn didem:))

nice nice yılların olsun..hep sağlıkla, hep sevgiyle ve hep sevdiklerinle birlikte...

sevgilerimle...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Yeni yaşınız kutlu olsun...şanslı gelsin:)

Çileksuyu Sibel dedi ki...

nice yaslara Didem'cim sevdiklerinle.Yas'lanmayi sveiyorum ben:0)

Zeugma dedi ki...

Bir yaş da nedir ki?
Sen de benim gibi hep 18 kalanlardansın, çok belli zaten :)

Yeni yaşını kutluyor, o güzel ailenle birlikte mutluluk ve sağlıkla dolu nice nice yıllar diliyorum sevgili Didemciğim...

Sevgiyle kucakladım....

Gul/İnn dedi ki...

tebrik ederim canım benim..nice 18lere inşallah..o minikleri öperim ne güzel sürprizler hazırlamışlar..çok şanslısın..sevgiler bir sürü..güzel bir yıl olsun bu yaşının getirdikleri..

Selma Er dedi ki...

Canım,biz de burada senin için kutlama yaptık.cep telefonundan da mesaj gönderdim.Telefon edemedim.İyi ki doğdun,iyi ki varsın..Sen bizim ilk gözağrımızsın..İlk torun,ilk yeğen..Herşey gönlünce olsun.Sevdiklerin hep yanında ve kalbinde olsun.Doğum günün kutlu olsun güzel kızım..''selma halan''

didem dedi ki...

Esin'cim cok tesekkurler...Hep birlikte

didem dedi ki...

Baykus gozuyle cok tesekkurler:)

didem dedi ki...

Cileksuyu Sibel yaslanalim ama yavas yavas:) Cok tesekkur

didem dedi ki...

Zeugma'cim bir yasi lafi mi olur? Biz 18'den geri gitsek bile kimse birsey diyemez degil mi?
Cok tesekkurler, hep birlikte...

Nedret dedi ki...

18. yaş gününü kutluyorum:)) Nice 18 yaşlara. Sevgiler.

didem dedi ki...

Gul/inn sorma ozellikle Ece'nin resmi (benim yuzumu cizmis ya) o beni bitirdi:) Birden bakinca hafif sarsiyor insani. Sen sarsilmadin insallah.

didem dedi ki...

Halacigim coook tesekkurler. Butun mesajlarini aldim, gulumseyerek okudum. Sen zaten hep beni ozel hissettirdin. Ilk gozagrisi olmak ne guzelmis. Seni cok seviyorum...

Ayla dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun, sevdiklerinizde birlikte nice nice güzel senelere...

Esinti dedi ki...

mutlu yıllar canım...

hypo dedi ki...

gecikmeli kutluyorum! biliyorsun arada saat farkı var.
nice yıllara:)

seezeey dedi ki...

Bu 18'i daha kac kere kutlayacagiz canim?!

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

ooo hiç yaşlanmıyorsunuz demek, ne güzeeell :) zaten blogunuzun canlılığından da belli ruhunuzun gençliği..
nice sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum size, sevdiklerinizle birlikte ;)
Sevgiler..

Hayatın Süs Payı dedi ki...

Mutlu Yıllar canım :)

Profösör dedi ki...

Biz buna yaşlanma diyemeyiz. İhtiyar olma diyebiliriz. İhtiyar kelimesi nin kökeni hayır dır. Daha tecrübeli, daha bilgili ve bilinçli olma halidir. İnsanın daha seçkin olma halidir. Bence en güzel halidir. Kutlarım.

Deli Anne dedi ki...

A, nice güzel yaşlara Didem'im.. sağlıkla, huzurla, muhabbetle ve sevdiklerinle elbette..

Sen 18'den gıdım şaşma zaten, fazlasıyla layıksın :)

Öperim çok!

oyumben dedi ki...

Doğum gününü coşkuyla kutluyorum. :)

Hande dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu sağlıklı yıllar olsun. bu rada ben de 23'de kaldım hep o yaşta hissediyorum kendimi :))

estasarimelif dedi ki...

mutlu yılllllaaaaarrrrrr... hayatın nasıl istiyorsan öyle olsun arkadaşım....

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Nice özgür senelere... Doğum günümüz kutlu olsun :)) 20 Temmuz aynı zamanda... :D

Meyra dedi ki...

Didemcim yeni yaşın kutlu ve mutlu olsun..Bol bol huzur ve güzel günler getirsin...Nasılsa daha 20'li yaşlardayız önümüzde çokkkkk yıllar var değilmi ama;) öpüldün doğumgünü kızı..

Aslısın dedi ki...

Kutlamalar gibi sürprizlerle ve sevdiklerinle dolu bir yeni yaş olsun, 18'den bile güzel olsun hatta.

didem dedi ki...

Nedret cok tesekkurler. 18 harika bir yas:)

didem dedi ki...

Ayla cok tesekkur hem yorumuna hem guzel dileklerine...Sevgilerimle

didem dedi ki...

Nalan'cim cok tesekkur hep birlikte...

didem dedi ki...

Hypo yok bize gore hala 20 Temmuz idi yazdiginda. Gec olmadi yani) Cok tesekkurler.

didem dedi ki...

Seezeey bu boyle gidecek artik.
18'de kaldim...

didem dedi ki...

Turta tadinda yasamak ne guzel sozler bunlar! Cok tesekkur ederim...Hep birlikte.
Yine beklerim:)

didem dedi ki...

Profesor aslinda her yasin kendine ozgu guzelligi anlami var. Ne guzel aciklamissiniz. Bakmayin ben 18 diye saka yapiyorum. Isin kotusu benim annem de 18:))

didem dedi ki...

Deli anne'cim coook tesekkur. Bu kadar iltifata ben 18'de kalirim hic biryere kimildamam!!! Cok sagol opuyorum...

didem dedi ki...

Oyumben blogun sayesinde zeka testleri coze coze kendimi astim, yeni yasima daha akilli girdigimi hissediyorum. Saka yapmiyorum....
Cok tesekkurler...

didem dedi ki...

Hande ha 18 ha 23 nasil hissediyorsan:) Cok tesekkurler. Hep birlikte...

didem dedi ki...

-Estasarim Elif cok tesekkurler... Hep birlikte.

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum ciddi misin? Ayni mi dogumgunlerimiz cok ama cok tebrik ederim o zaman. Nice yaslara. Ne guzel tesaduf oldu bu!
HAPPY BIRTHDAYYY!

didem dedi ki...

-Meyra'cim coook tesekkur. Hep birlikte. Daha 20'lere var:)optum

-Aslisin cok guzel bir dogumgunu oldu. Cocuk gibi seviniyorum o gun. Oyle ki tek gun yetmiyor soyle dogumgunu haftasi olsa halamin dedigi gibi:)
Cok sagol.opuyorum

içimizdeki karnaval dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.Aynı gün doğmuşuz , yengeç kadınıyız ikimizde halimziden anlarız :))
Yeni yaşın sağlık ,mutluluk ve güzellik getirir inşallah ..Nice nice yıllara :)

didem dedi ki...

Icimizdeki karnaval cok tesekkurler. Hakikaten ne hos oldu di mi? Ayni yerde olsak beraber pasta keserdik:))) Insallah guzel bir gun gecirdin. Tekrar dogumgunun kutlu olsun. Yeni yasin sans getirsin.
Yengec guzel burctur:))

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Çokça ciddiyim :)) Farketmiştim, zaten sezmiştim; biliyordum, çıkacaktı bir ortak noktamız :D

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Didemciğim, nice yaşların olsun ;hiç farketmez 20-25-35-55.Bak sen 18 de kalmışsın, önemli olan da bu, gerisi teferruat :))
Canım benim şaka bir yana, her yılı bir öncekinden daha coşkulu ve mutlu geçirmen dileğiyle ! Aramızda kalsın ben de yaklaşık 8 yıldır 29 diyorum kendime :))

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum ortak noktamiz bence esprili bakisacimiz...Onu bastan beri benzetiyorum.

didem dedi ki...

Cobanyildizi ben 18 sen 29 nolucak bu halimiz! Cok dogru soyluyorsun keyifler iyi olsun ailemiz iyi olsun yeter. Yasa kim bakar.
Cok tesekkurler Zuhre'cim.

MAVİANNE dedi ki...

nice 18 yaşlara diyorummmmm :)))))