27 Temmuz 2011

Meydenbauer Beach Park



Park kesiflerine devam. Yaz tatili boyunca cocuklarla birlikte yapmaktan zevk aldigimiz seylerden biri de parklara gitmek. Hem cocuklar televizyon basindan kalkmis oluyorlar, hem de hava aliyoruz. Acikhava kadar insana iyi gelen birsey olamaz. O gun hava yagisli degilse buyuk ihtimal parklardan birindeyiz. Istedikleri gibi kosturuyorlar hoplayip zipliyorlar aksam mutlu ama kir pas icinde kumlu kumlu eve donuyoruz.


Cocuklarin ilk baktigi sey cocuk parki, benim ilk baktigim tipik  bir Turk olarak mangali var mi yok mu? Varsa ilk baraji otomatikman geciyor ve favori parklar listesine aliniyor ilerde baska birgun kofteler tavuklarla gelmek uzere.

Genelde internetten cevredeki hic gitmedigimiz parklari bulup kesifler yapmayi seviyorum. Hep ayni yere gitmek yerine hem degisiklik oluyor hem de her birinin cocuk parki degisik oluyor. Son kesfimiz Meydenbauer Beach Park 



 Burada "beach park" diye bir kavram var ki, park su kenarinda ve orada yuzulebilir demek. Bazisinda cankurtaran oluyor bazisinda yok. Gole girmenin tek dezavantaji suyun dibi piril piril parlak degil. Tas yosun aldirmadan gozunuzu karartip girmek gerekiyor. Gol suyu genelde buz gibi oluyor hava ne kadar sicak olursa olsun. Civi gibi bir su ama bir o kadar da zinde kiliyor sizi.

Bu ordekler yiyecek verecegiz diye ayagimizin dibine kadar geldiler.



Buradaki cocuklar cok enteresan hic usumuyorlar. Bizimkiler de Amerikali cocuklarina asik atar vaziyetteler, hic usumuyorlar.

Arabanin bagaji zaten kum oyuncaklari ile dolu, kovalar, kurekler, kaliplarla insaata gider gibi gidiyoruz yanimizda da bir sezonluk esya!



Benim sezlogum olmadan olmaz, o mutlaka bizimle geliyor, kucuk bir soguk yiyecek cantamiz var, havlular, meyveler, ivir zivirlarla parka tasiniyoruz.

Asagidaki resimde gole bakan evlerden birini goruyorsunuz. Bu evler milyon dolar degerinde. Ozel iskeleleri oluyor ve buyuk cogunluk iskeleye baglanmis tekneleri! Allah daha cok versin.



Bazilarinin milyon dolarlik yalisi, villasi olabilir benim de milyon dolarlik bir bebegim var. Villayi napiyim? Bizim gonlumuz zengin...



Bu agaci parkyerine giderken Berk farketti. Kollari mi var bana mi oyle geldi?



Yeni bir parkta bulusmak uzere...

MeydenBauer Beach Park
419 98th Avenue NE
Bellevue, WA



Didem


30 yorum:

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

gündüz kapalı hatta dışa penceresi olmayan bir ofiste çalışan biri olarak açık havada yürümek, oturmak, birşeyler yiyip içmek benim vazgeçilmezlerimden oldu.. bu tarz parklar henüz çok fazla yok ülkemizde ama çoğalacağına inanıyorumm..

ayrıca zenginliğinizden ne güzel bahsetmişsiniz didem hanım, bencede paradan puldan daha değerli bir şeye sahipsiniz, ne güzel :)

MAVİANNE dedi ki...

Milyon dolarlık bebekleri hiç birşeye değişmem ben de şekerim :)))
harikaymış burası yemyeşil huzur verici
güzellik ne hoş gülmüş öyle cici elbisesi ile bayıldım :))
berk ne kadar dikketli gerçekten de kolları var gibi ağacın
aferin ber'ê

güzel bir gün diliyorum sana

içimizdeki karnaval dedi ki...

Off parklara bayıldımmm , hepsini hepsini gezesim geldi hatta...
Bebeğin hepsinden güzelmiş ama Didemciğim..hem güzel hem zarif :)))

Hande dedi ki...

Bayıldım ben buraya çok güzel: Göle girmem imkansız sanırım dibini göremediğim sudan korkuyorum :)) Bizim buralardada böyle güzel parklar olsa keşke. Emirgan Korusu'nu çok seviyorum ama heryer piknik tüpleri ile dolunca adım atacak yer kalmıyor :(

K.C.S. dedi ki...

Yeşillik+ su + ördek kesinlikle bulunmaktan keyif alacağım bi yer. Çok güzelmiş (:

Profösör dedi ki...

Çevrecisiniz. Doğalsınız.. Mütevazisiniz.. Ama yine de Türkiye'ye özlem çekiyorsunuz..

Ayla dedi ki...

Eminim milyon dolarlık göl manzaralı evde oturmak güzeldir de yine de milyon dolarlık bebeleri hiçbirşeylere değişmem:))

Parklardan ayrı bir güzel

didem dedi ki...

Turta tadinda yasamak bende calisirken acikhavada yemekten cok hoslanirdim. Insanin ruhhali degisiyor degil mi?
Hersey para degil, ondan cok daha degerli seylerimiz var. Cok tesekkurler

didem dedi ki...

Mavi anne tesekkurler. Ece'ye o elbiseyi yeni aldik ustunden hic cikarmiyor sabah aksam onunla:) Ben foto cekerken anne bloguna mi koyucaksin dedi cok guldum.

didem dedi ki...

Icimizdeki karnaval cok tesekkur. Park kesiflerine devam:) Park canavariyiz biz ailecek.

didem dedi ki...

Hande ben gole plastik deniz ayakkabilari oluyor onlarla giriyorum. Oyle bir care buldum. Burada sicaklar cok olmuyor olunca kendimizi atiyoruz gollere.Deniz olmayinca...

didem dedi ki...

KCS sen oyle diyince aklima pijama-terlik- televizyon geldi. Hatirlar misin o espriyi? PTT:))
Huzurdolu bir park cok sevdik...Mudavimi olucaz gibi.

didem dedi ki...

Profesor mangala bakisimdan anladiniz degil mi?:)) Demek belli oluyor

didem dedi ki...

Ayla milyon dolarlik bebek olmadan yaliyi ne yapayim degil mi ama:) Cok tesekkur. Parka bayildi bizimkiler.

oyumben dedi ki...

Ne güzel bir yer ya. İnsanın iskelede sabahlayası gelir valla. :)

acartolga dedi ki...

"milyon dolarlık bebek" ne demek ya! Nasıl paha biçebiliyorsunuz bir bebeğe?

sazanamaihtiyar dedi ki...

Merhaba,
Çocuklar önemli, çocuk kavramı önemli... Kaç yaşında olursa olsunlar...

Zeugma dedi ki...

Bu özelliklerde bir park duymamıştım şimdiye kadar..
Milyon dolarlık evler, özel iskeleler..
Wuwww, çook şahane:)))

Sıradaki parkı bekliyorum..

Gezi/yorum... dedi ki...

Ülke park cenneti ne güzel.. ama sanki biraz güneşi eksik gibi..

Gizem dedi ki...

Çok begendim çok güzel bir yermiş...

Sezen dedi ki...

like :)

didem dedi ki...

Oyumben iskele aksamlari buz kesiyor sabahlamayi tavsiye etmem buz kesersin:)

didem dedi ki...

Tolga yok kizma saka yapiyoruz:)

didem dedi ki...

Sazanamaihtiyar cocuklar olmasa napariz...

didem dedi ki...

Zeugma gol kenarindaki evler paha bicilmez. Manzara muthis. Siradaki park geliyor pek yakinda.

didem dedi ki...

Gezi/yorum tam ustune bastin farketti iseniz fotolari cektigim gun de gayet bulutlu idi ve yagmur ciseliyordu. Buranin gunesi cok nadir cikiyor.

didem dedi ki...

Sezen me too:))

didem dedi ki...

Gizem'cim kucucuk bir park ama gol kenari olusu harika

Simge dedi ki...

Didemcim, cok guzel yazmissin, keyifle okudum. Bir Turk olarak mangal yakmak icin ideal top 3 parkini bizimle paylasmani rica ediyorum, lutfen :)

didem dedi ki...

Simge'cim tesekkurler:) Favorilerim soyle
1- Saint Edwards Park
2- Madisaon park
3- Houghton Beach park
Nasil???