4 Temmuz 2011

Kavanozda garip yaratiklar gorduk



Yasadigimiz yerde acik bir alisveris merkezi var. Yilda bir kez "Annual Walk" dedikleri bir gun duzenleniyor. Bircok magaza indirim yapiyor, minik minik cadirlar kuruluyor. Muzik ve  yiyecekler oluyor. O cadirlarda degisik dekorasyon malzemesinden tutun, kolye kupeden antika silahlara kadar envai cesit sey satiliyor.

Su tablolar cok hosuma gitti.




Bu lambalar ipektenmis...

Bu buyuk ocaklarda pizza yapiyorlar.


Buraya gelene kadar hersey gayet guzel ve sevimli idi. Bu kavanozlarin icinde deforma olmus gelisimini tamamlamamis canlilar var. Ceninden tutun, ahtapotumsu bir sey doldurulmus, eller ayaklar gozler var! Fotograf cekebilir miyim dedigimde kadin zaten buraya geldiginde herkes fotograf cekip uzaklasmak istiyor dedi. Ne yalan soyliyim durulacak gibi degil sirf size gostermek icin cektim bunlari ve derhal uzaklastim.
 
Antika silahlar, tufekler...

Kimseye ne kadar kizarsak kizalim gozun ciksin dememeli...





Kitapcidan cocuklar ikiser kitap sectiler. Rusvet vermeden cocuklarla gezilmiyor. Berk tam bir kitap kurdu ona en guzel rusvet kitap. Alisveriste, arabada, evde, aksam yatarken mutlaka elinde kitap! Cok hosuma gidiyor. O okusun ben ona istedigi kadar alirim.

Didem

33 yorum:

Aslısın dedi ki...

Tabloların hastası oldum. Kavanozdakiler bana labaratuvar dersini hatırlattı. Orada içinde cenin olan bir kavanoz vardı, kabusum olmuştu.

AsLI dedi ki...

lambalar tam benlik valla :)

AskinAy dedi ki...

tablolar cok güzelmis canim,hayranim senin bu güzelim paylasimlarina bu arada:)ama o göz,kavanozdakide nedir öyle bismillahirrahmanirrahim:)bizdede böyle zaman zaman cadir kurduklarinda braderie diyorlar ama ben bu tür satislara denk gelmedim burada hic:)berkin okuma istegi negüzel canim insallah benim oglanda öyle olur simdiden alistiriyorum iyi örnek olmaya calisiyorum bende!!

Antipatik Yazar dedi ki...

Bilmem daha önce söylemiş miydim??? Çiçekler arasında o gülen yüzünün bulunduğu resim bana hep uzun bir yolda olduğumuzu hatırlatıyor...
Sana has düşüncelerle süslenmiş bu mekana uğramak güzel...

Uzun bir aradan sonra geri geldğimi de belirtmeden geçemeyeceğim ;)

Sevgiler...

didem dedi ki...

Aslisin bu kavanozdakiler de pek senin labaratuardakilerden farkli degil:) Dusun bir de satin aliyorlar bunlari.

didem dedi ki...

Asli lambalari ben de sevdim, ipektenmis. Buyuk olanlarin icine kivrilip sokakta done done gidesim geldi desem guler misin?:))

didem dedi ki...

AskinAy guzel sozlerine cok tesekkur. Kavanozdakiler eller gozler feciydi korku filmi gibi:) Oglunu sen de kutuphaneye goturuyor musun? Burada kutuphane cok yaygin biz her hafta onlarca kitap aliyoruz, oyle oyle alistilar sevdiler okumayi. Seninkini de kutuphaneye gotur derim. Kac yasindaydi?

didem dedi ki...

Oooo kimler gelmis! Antipatik yazar merhaba. Artik yazmayi biraktigini dusunmeye baslamistim. Cok sevindim geldigine. Guzel sozlerine cok tesekkur. Simdi bakicam bloguna:)

Esinti dedi ki...

ben sadece lambayı beğendim :)

Didoş( hitep etmemde sakınca yoktur umarım) yafs o kavanozdakileri satın alan varmı?

Syhn dedi ki...

böyle postları gördükçe yurt dışı gezme siteğim uyanıyo :)))

ve kitabı rişvet olarak gören bir çocuk!! ne ala!
aman nazar değmesin ;=)

bilge dedi ki...

Sevgili Didem malum yaz geldi ben izmir köy ve yazlık arasında gidip geliyorum izmire gelince ancak bloglara bakabiliyorum..fırsat buluncada bir merhaba diyorum canım kavanozdakiler çok ilginç geldi ama ben kütüphanede aldım soluğu ..sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Yes, correctly.

Zeugma dedi ki...

İpek lambalar ne kadar hoşsa kavanozdakiler o kadar ürkünç :))
Hayatta almam öyle bir şey..
İşte sayende gördük ve ürktük. Yeter bize :) Teşekkürler!
Berk'i kutluyorum okuma sevdalısı olduğu için...
Sevgiler..

didem dedi ki...

Nalan'cim lamba daha makul ben de onu begendim:) Tabiki Didos diyebilirsin.

didem dedi ki...

Syhn amin! Insallah Berk in kitap sevgisi artarak devam eder. Cok sagol:)

didem dedi ki...

Sevgili Bilge yogunsun seyahat halindesin ama lutfen arada bir yaptiklarini yaz. Guzel yazilarini ozledik hepimiz. Kavanozdakileri evine alan bir koseye koyan var mi acaba sus olarak. Merak ettim:) Keyifli bir yaz dilerim sana.

didem dedi ki...

Adsiz- Pls tell us your name:)
Yes, indeed

didem dedi ki...

Zeugma'cim ben de en az senin kadar urktum kavanozdakilerden:) Alan varsa evinde nerede sergiliyor acaba? Yemek odasi kesinlikle olmaz! Berk'e ileticem. Insallah kitap sevgisi artarak devam eder.

E S M İ R dedi ki...

Sevgili didem,

Bu postundaki o kavanozdaki ürkütücü yaratıklar yok mu!!! amannn nasıl da alt üst oldum anlatamam!!.gerçekten hangi ruh alabilir bunları!yani bunları satışa sunanları da incelemeye almak lazım o da ayrı bir durum!!..

Bunun dışında keyifli bir gezi olmuş, hele ki Berk'in kitap tutkusu çok kayde değer bir davranış!kutlarım hem Berk'i hem de sizi...

Sevgilerimle...

Gezi/yorum... dedi ki...

ne kadar antika enterasan seyler var burda şaşırdımm.. :)

oyumben dedi ki...

Kavanozları incelemek istedim. :)

AskinAy dedi ki...

evet canim bizde üyeyiz!!hatta kütüphane harici baska cesit bir üyeligimizde var,3 haftada bir cocugun yasi ve cinsiyetine göre en yeni kitaplari evimize gönderiyorlar,kendim kitap meraklisi oldugumdan oglanida simdiden asiliyorum 4 yasinda kendisi:)

didem dedi ki...

Esin'cim ben de anlamadim kim aliyor o kavanozdakileri de koyuyor evine. Kesin ucuk tipler boyle seyler biriktiriyordur. Kim bilir...Berk'e ileticem guzel sozlerini, cok tesekkur.

didem dedi ki...

Gezi/yorum haklisin:) Koleksiyon yapanlar icin sanirim

didem dedi ki...

Oyumben kavanozdakilerin gercek olmadigini umuyorum:)

didem dedi ki...

AskinAy o uyeliginiz super birseymis. Dusunsene bundan guzel hediye mi olur. Cok iyi yapmissin. Hem eve geldiginde paketten cikarmak kimbilir nasil iki kat heyecanlandiriyordur senin yakisikliyi!:)

yaruze... dedi ki...

off kavanozlar çok feci...

MAVİANNE dedi ki...

berki alkışlıyorum
kitap okumayı seven bir çocuk ne kadar güzel
maşallah

didem dedi ki...

Gonul hic sorma:)

didem dedi ki...

Mavi anne tesekkurler, ben de seviniyorum Berk'in kitaplari sevmesine hem de kardesine guzel ornek oluyor...

Adsız dedi ki...

Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally - taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.

uğur sevinç ünlüer dedi ki...

SEVGİLİ DİDEM
KAVANOZDAKİ YARATIKLARI ÇOK MERAK ETTİM SATICIYA SORDUNUZMU NE İMİŞ ONLAR? KENDİLERİ LABARATUVRDA MI ÜRETMİŞLER?
YANITLARSANIZ SEVİNİRİM. UĞUR SEVİNÇ ÜNLÜER
e mail: sevincunluer@hotmail.com

didem dedi ki...

Merhaba Ugur,
Kavanozdaki seylerin gercek oldugunu dusunemiyorum. Sanirim degildi...