30 Haziran 2011

Kirkland'da marina keyfi



Hani Istanbul'da hava guzel oldu mu kendinizi  hemen deniz kenarina, manzarali biryerlere atmak istersiniz, soyle manzaraya karsi bir kahve veya soguk birseyler icip yaninda da guzel bir arkadasiniz veya aileniz varsa etrafa baka baka sohbete dalmak istersiniz.



Iste ayni o dusunce ile hava acip gunes ciktigi anda herkesin arabasina atlayip gittigi, tiklim tiklim dolustugu deniz kenari yer, yani buranin "Kalamis"'i, Kirkland Marina. Kalamis Marina kadar buyuk degil ama o ozlemle bakinca heryer Kalamis!

Gunes cikti mi Kirkland hinca hinc doluyor. Kafeler, restaurantlardan gelen kahkaha sesleri, cimenlere serilenler, gitarini kapip gelenler, sarki soyleyenler, manzaraya dalan sevgililer, kosusan cocuklarla, sanki bir tiyatro sahnesi gibi oluyor.



Burada herkes onceden  internetten hava durumuna bakip da gununu, haftasini planliyor. Belli ki o gun gunesli olacagini ogrenen ciftler nikah icinde bu gunu secmis cunku birden fazla gelin gordum disarda.



Butun sahil oldugu gibi araba doluydu tek park yeri kalmamis. Ilk gordugum yere girmek icin aniden fren yapip kaldirima yanasmaya kalkinca arkamdaki araba ile dipdibe gidik ama yine de bana korna calip utandirmadi, takdir ettim.



Bu icacici, guzel gunesli gunun keyfine  bir arkadasimla hos bir cafenin acik kisminda margarita icerek vardim.

Hani boyle gunlerde moraliniz de iyi olur, herseye olumlu tepki verirsiniz. O heyecanla arkadasimla bir fotograf cekilelim dedik ama garsonun cektigi fotografi gorunce cok tesekkurler ama maymun gibi cikmisim dedim. Sacim oldugu gibi tek yanagima dusmus ve sakal gibi duruyor! Garson da demez mi yok guzelsiniz, makinadandir. Cok gulduk. Zaten keyifliyiz ya herseye guluyoruz.



Margarita nin yanina cips de istedik Meksika cipsleri buram buram aci cikti, bogazimiz yirtildi, burnumuz akti, acidan gozlerimiz kizardi ama keyfimizi bozmadik. Sos acisini alir dedik, sosla daha da aci oldu. Ama hic bozmadik. Gulduk gulduk gulduk...
Bu asagida gordugunuz apartman oldugu gibi suyun ustunde! Gece nasil uyuyorlar merak ediyorum. Balkonda oturmak, manzarasi falan hayal gibi ama suyun ustunde yasamak fikri...Bilmem ki...




Didem

35 yorum:

sazanamaihtiyar dedi ki...

Merhaba,
Londra'da -sanki kapı komşusu, var yok bir kere gittim- bir Moğol lokantasında baharatları minicik kaplarda getirmişlerdi. Önce şaşırdım, tadınca anladım. Gece boyunca dilimi hissetmedim desem yeridir.
Onca yemek de boşa gitti...
Dostlukla kalın.

hypo dedi ki...

o apartmanda uyurgezer olmamak lazım, bence.
urfa acılarının yanında mezksika acıları gerçekten çok hoş(hayır ben acı delisiyim de)
çok güzel resimler, insanın amerika'ya gidesi geliyoİ:))

Gizem dedi ki...

Didem'Qciğim,ne iyi yapmışsınız..Fotolar,marina çok güzel..Onları boşver,en güzel sensin tabii..İstanbul'daki,Bodrum'daki,Fethiye'deki,Marmaris'deki bütün marinalar çok daha güzel aslında..İnanmazsan gel de gör...

Selma Er dedi ki...

Didem'ciğim,ne iyi yapmışsınız..Fotolar,marina çok güzel..Onları boşver,en güzel sensin tabii..İstanbul'daki,Bodrum'daki,Fethiye'deki,Marmaris'deki bütün marinalar çok daha güzel aslında..İnanmazsan gel de gör...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Ahhh o suyun üstünde yaşamak fikri var ya Didemciğim benim çocukluk hayalim.Bir gün mutlaka gerçekleştireceğim.Fazla büyük olmasına gerek yok, tek odası olsun yeter; bir tekne! Gece yıldızları sayarak uyumak, sabahta uyanır uyanmaz denize atlamak.....
Sana yorum yazarken kendime daldım yine :)))
Benim de İstanbul'da İzmir'i bulduğum yer ve zamanlar vardır.
Ne iyi yapmışsınız arkadaşınla...

Sevgiler sana!!!

Gul/İnn dedi ki...

ne güzel yapmışsınız,afiyet olsun..deniz havasıda iyi gelir insana,ben denizsiz yapamayanlardanım mesela..ama o evde bende yapamam :)

E S M İ R dedi ki...

acı soslu margarita olmuş:))marina daki manzara güzel!ama asıl ben bu keyifli yazıya bayıldım..sinerjin yazıya öylesine yansımış ki didemciğim...güzel ruh, güzel hissedince güzel de görüyor:))yüreğinin sıcaklığını yüzündeki gülüşlere yaydığın o enerjin hep daim olsun canım...çiçeğin ve böceklerinle birlikte:) güzel bir haftasonu dilerim...

sevgilerimle

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

fotolar çok güzel,deniz olsun yeter diyorum hep:)
Birde o evde bende yaşayamazdım,ne cesaret?:)

isoon dedi ki...

didemcim, bayılıyorum senin gezi yazılarına, ama yaşamak için başka yerde olamam gibi geliyor, bu arada apt. benim çok hoşuma gitti, çok farklı... öptümmmmm....

MAVİANNE dedi ki...

fotoğraflar çok güzel
keyfiniz hep daim olsun
antalyaya benziyor burası
sevgiler

Syhn dedi ki...

kibar garsonmuş inan nasılsanız öyle çıakrsınız diyene de rastladım :)))

Nihan Sarı dedi ki...

ben çok sevdim fotoğrafını didem,çok güzel çıkmışsın,ben de bu aralar arkadaş muhabbetlerinin içindeyim...iyi geliyor:))

didem dedi ki...

Sazanamaihtiyar cok haklisiniz aci fazla kacti mi butun gece berbat oluyor bu sefer. Mogol lokantasina hic gitmedim. Aklimda bulunsun dikkat ediyim bari:)

didem dedi ki...

Hypo yada uyurgezersen mayo canyelegi palet falan tam takim gezmen lazim:)Oksijen tupu dahi!

didem dedi ki...

Gizem'cigim ve halacigim aaah ah Bodrum marina deme bana! Zaten cok ozledim. opuldunuz.

didem dedi ki...

Zuhre'cim ne guzel bir hayal bu! Senin yazdiklarini okurken ben de daldim gittim:) Ben de su aralar tekne turlarina taktim kafayi. Oyle istiyorum ki bir tekne turuna cikmak...Birde baktin sen tekne almissin buraya gelmissin butun blogcular dolmusmus icne geziyoruz:))

didem dedi ki...

Esin'cim zarif arkadasim, cok tesekkur. O senin guzel enerjin. Sorma aynen bir acili margarita oldu bizimki. Urfa usulu:)

didem dedi ki...

Gul/inn dalga cikti mi alt kattakileri dusun! Gerci suyun icindeki zemin karadan daha saglam derler ama..Bilmem ki:)

didem dedi ki...

Banu'cum aynen! Deniz gol ne olursa:) Daha o aparatmanda yasarim diyene rastlayamadik, bekliyoruz...

didem dedi ki...

Isoon cok tesekkur. Hep beraber geziyoruz iste:) Burada o apartmanlardan goruyorum hep. Baska yerlerde de var. Gercekten enteresan...

didem dedi ki...

Mavianne zaten sorma o gozle bakiyorum...Bodrum , Marmaris, Antalya hepsine benzetiyorum:) Cok tesekkur

didem dedi ki...

Syhn guldurdun beni! Vardir dogru soyluyorsun. Ben halime sukrediyim:)

didem dedi ki...

Nihan'cim cok tesekkur, kotuyu hemen sildim mazallah birinin eline gecer:) Arkadas muhabbeti her zaman ilac gibi geliyor.

AsLI dedi ki...

ne güzel bir yer.su varsa,deniz göl nehir farketmez ben mutlu olurum.

didem dedi ki...

Asli al benden de o kadar!

Zeugma dedi ki...

Karşına geçip margarita içmek misss gibi deniz havası almak istedim şu an...
Bu gidişle Amerika'ya gelmek farz olacak.. Öyle güzel anlatıyorsun ki..
Günlerin hep böyle mutlu ve bol kahkahalı geçsin Didemciğim..

Sevgiler gönderiyorum...

didem dedi ki...

Zeugma'cim keske... Belli mi olur
bir baktin birgun beraber kadeh tokusturuyoruz. Hayat suprizlerle dolu:) Ayni dilekler benden de sana. Sansin bol olsun, karsina hep kendin gibi insanlar ciksin.
opuyorum arkadasim.

MAVİANNE dedi ki...

tatilden sonra işe dönmek en zoru
sadece evi özlem gidiyor
ne yapalım artık bir dahaki tatil hayalleri ile yaşarız biz de .)))
sevgiler

Meyra dedi ki...

Didemcim tıpkı İzmir ve Antalya sahiline benzettim burası çok güzelmiş hakikaten..İçaçıcı cıvıl cıvıl güneş birde güzel bir dost daha ne olsunki;)tabiki keyfin yerinde olur beceriksiz garsona rağmen;)

didem dedi ki...

Mavi anne o duyguyu cok iyi biliyorum. Tatilin bitmesine birkac gun kala gidilen yere yerlesme planlari bile yapilir:)) Olsun yine gidersiniz. Evinize hosgeldiniz!

didem dedi ki...

Meyra'cim keyifler iyi olsun heryer gozune iyi gozukuyor insanin:) Pinar napiyor? Iyi mi?

AskinAy dedi ki...

keyifli mutlu dolu günleriniz bol olsun canim,ciddi ciddi senin resimleri izlemek ile yazilarini okumak ayri bir keyif veriyor,hep pozitif kalman yüzünün hep bu resimdeki oldugu gibi gülmesi dilegiyle!!manzaraya bayildim hatta ilk resmi görüpte ciddi ciddi TR geldi aklima nedense:)

didem dedi ki...

AskinAy demek sadece marinayi gorunce Tr yi dusunen ben degilim:) Cok tesekkur ederim. Ben de senin blogunu ayni sekilde keyifle okuyorum. Iyiki tanidik birbirimizi.

Gezi/yorum... dedi ki...

Denizi gördüm yine içim açıldı.. deniz benim özgürlüğüm..

oyumben dedi ki...

Denizin üzerindeki ev rakı içilmek için dizayn edilmiş. :)