20 Haziran 2011

Guldum acildim

Dun yine bir sinema harekati yaptim. Cogunuz biliyorsunuz gittim mi hakkini veriyorum sinemaya, en asagi iki film arka arkaya seyrediyorum ki bir sure beni idare etsin. Iki cocuk annesi biri olarak buldugum cozum bu. Cok da iyi oluyor bir gidiste butun acigi kapatiyorum bazen.

Bugun biraz gulmeye moral motivasyona ihtiyacim vardi. O yuzden iki komedi filmi sectim. Terapi gibi geldi. Hani bazen yastiga gomulup hickira hickira aglamak istersiniz ya ben de katila katila gulmek istiyordum. Dort saate yakin gozumden yaslar gelip, misirlar bogazima kacana, goz makyajim akana kadar, dizlerime vura vura guldum.

Ilk film Brides Maids idi. En yakin arkadasi evlenecek olan kiz butun dugunu planlamak zorunda kaliyor cunku bas nedime olmasini istiyor arkadasi. Nedimelerin arasindan baska bir kizla "gelin benim en yakin arkadasim" kavgasina giriyorlar. Surekli birbirini gecmeye calisirken yasadiklari komik cekisme...Espriler harikaydi.



Ikincisi Hangover 2 idi. Ilkini seyrettigim icin iyi oldugundan suphem yoktu. Bekarliga veda partisinde icip icip acayip biryerde ve acayip bir sekilde uyanan tipler. Biri yuzune dovme yaptirmis oburunu saci oldugu gibi tras olmus ve kaldiklari otelde bir maymun, arkadaslarindan biri de kayip! Hicbir fikirleri yok nasil oldugu ile ilgili.



Salonda avaz avaz herkesle beraber kahkaha atarak seyrettim. Filmin en sonunda o aksam kendilerinden gecmis halde iken neler yaptiklarini cep telefondaki resimlerden goruyorlar.

Nasil iyi geldi anlatamam. Biraz gulmeye, morale ihtiyaciniz varsa kacirmayin bu ikisini!!!

Didem

31 yorum:

Taze Anne dedi ki...

bende sinemaya gitmek istiyrum ve izlemek :(

Zeugma dedi ki...

Ne iyi etmişsin!!!

Tam da böyle tepine tepine gülmek istediğim zamanlar.
Çok özendirdin Didencim çoook...

didem dedi ki...

Taze anne ara sira Cihan'i birak babasina kac git. Cok iyi geliyor. Nasil oldu bu arada Cihan?

didem dedi ki...

Zeugma'cim dedigim bu filmler orada da oynuyor mu? Hemen git derim inan terapi gibi. Yanina bolca mendil al:))

Taze Anne dedi ki...

ben babasina birakip banyoya bile gitsem 10.dakikada kapi caliniyor deyil sinema :)))

Deli Anne dedi ki...

Çok canım çektiiiiiiiiiiiiiiiii... senin blogn ismini değiştirelim Didem'im.. canım çekti yapalım:)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

ohhhhh sefan olsun didemciğim! ne iyi yapmışsın :))

oyumben dedi ki...

Ben aynı anda hem gülüp hem de ağlamak için film yerine haberleri seyrediyorum. İnan çok etkili. :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Süper yapmışsın vallahi, ohh yarasın o kahkahalar...

Nalan dedi ki...

didemcim kesinlikle izlim o zaman , sanırım bana iyi gelecek ...öptümmm

didem dedi ki...

Taze anne daha Cihan kucuk birakmak zordur tahmin edebiliyorum. Kucuk kucuk basla, baba ogul alisirlar merak etme. Biz annelerin de nefes almaya ihtiyaci oluyor zaman zaman. Buyudukce daha edersin merak etme.

didem dedi ki...

Deli anne yapalim, bana uyar:)
Sen hic gittin mi su aralar yeni filme? Gerci sizin babaniz yok su aralar, geldigi gibi kac:))

didem dedi ki...

Zuhre'cim boyle gulmeyi ozlemisim. Ilac gibi geldi. Sende git!

didem dedi ki...

Oyumben alemsin! Haberler dram! Oscar'lik hemde

didem dedi ki...

Icimizdeki karnaval misirlar bogazima kactiginda suratimi gormeliydin hem oksuruyorum hem guluyorum:)

didem dedi ki...

Nalan moralin daha iyi mi? Durma hemen git. Bak nasil cikacaksin sinemadan

MAVİANNE dedi ki...

Allah gülmeden ayırmasın
hep katıla katıla gülsek değil mi süpeer hissettiriyor insana
sevgilerrrrrrrr

Sazan dedi ki...

Yazdım ikisini de listeme...

Ama önce Hangover'ın ilkini seyretmeliyim...

Öpüldün...

AskinAy dedi ki...

ne iyi yapmissin canim bende cok merak ediyorum hangoveri demek yine arkadas kayboluyor:)firsatini buldugumuzda gidip izleyecegiz insallah birde brides maids filmide not aldim hemen komedinin hastasiyim nede olsa:)

acartolga dedi ki...

Sinemaya çok az gidiyorum, izleyeceğim filmi titizlikle seçerim çünkü. İyi bir komedi filmi gelse de izlesem...

acartolga dedi ki...

Sinemaya çok az gidiyorum, izleyeceğim filmi titizlikle seçerim çünkü. İyi bir komedi filmi gelse de izlesem...

didem dedi ki...

Sazan esprilere bayilacaksin!
Sen de opuldun:)

didem dedi ki...

AskinAy Hangover'da arkadas kaybolmasi bir aliskanlik halini aldi. Kaybolmadan olmuyor

didem dedi ki...

AcarTolga bu ikisi super. Begenecegini tahmin ediyorum. Komedi seviyorsan buyuk ihtimal seviceksin bolca da guleceksin:) Sevgiler

ZencefilliÇörek dedi ki...

harika yapmissin :) keyifli bir gun olmus.
nedense horror, action, adventure, tarzlarini seviyorum ben :)))

didem dedi ki...

Zencefilli Corek ben de action severim gerilim de olur ama korku filminden korkarim:) Anne ile gezmeler nasil gidiyor????

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Hangover:))çok iyi seçim...
gülüşlerin daim olsun:)

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Komedi tercihim değildir fakat merak etmedim de değil :))

didem dedi ki...

Banu sen seyretmis miydin Hangover'i? 1.de 2. de super! Cok sagol seninde:))

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum ara sira komedi iyi oluyor. Guluyor aciliyor insan:)

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Haklı olabilirsin :))Fakat bu aralar açılmak istemiyorum; belki açılmak isteyince... ;))