23 Haziran 2011

Baby Shower

Baby Shower anne adayina dogumdan once moral vermek hem de arkadaslari ile beraber guzel bir gece gecirebilmesi icin duzenlenen bir parti.



Guzel bir grubumuz var. Ara sira kafede bulusuyor birseyler iciyor, bazen aksamlari disari yemek yemege cikiyoruz. Bu sefer sevgili Katherine icin biraraya geldik.


Amerika'da bizim yaptigimizin aksine hediyeler onden veriliyor. Bebek kiz veya erkekse ona gore bir dekor hazirlanip herkes bir cesit yemek getiriyor, pastalar salatalar tatlilar tuzlular yeniliyor, kadehler kaldiriliyor. En son da hediyeler aciliyor.



Genelde oyunlar da hazirliyorlar ama bu seferkinde oyun yoktu.

 Gelen yemekler rengarenk ve cok guzeldi. Sunum acisindan en cok ananasin ustune dizilmis sise takili meyveler hosuma gitti.  Bircok salata, meyve, peynir tabagi, tavuklu ezme, kek, salamli sosisli kanepeler, kek ve birkac cesit pasta vardi.





Mimosa dedikleri bir icecek var burada. Bu tip partilerde hep onu yapiyorlar. Sampanya ile portakal suyu karisimi. Gayet basit hem hafif hem hos bir icecek.



Anne adayi oldukca duygusaldi ona hazirladigimiz bu partiye cok duygulandi hep gozleri doldu konusma yapacagi zaman da konusamadi. Dogumdan once bu tarz bir parti anneye inanilmaz moral oluyor. Iyi ki yapmisiz.
Sevgili Katherine...



Bu pasta oldugu gibi cocuk bezinden yapilmis. Bezlerin temiz oldugunu umuyorum...



Bebege saglikli uzun bir omur dilerim...Sansi bol olsun



Didem

36 yorum:

oyumben dedi ki...

Mutluluk bulaşıcıdır...

K.C.S. dedi ki...

Bir insanı sevindirmek kadar güzel bi' şey olamaz. Çok içten, çok sıcak bu (:

Nalan dedi ki...

:)

Aslısın dedi ki...

çok güzel, hele de hormonları tavan yapmış bir hamileyi mutlu etmekten güzeli olamaz:)

Gul/İnn dedi ki...

çok hoş bi etkinlik bende istiyorum..artık burdada bu ekilde yapılıyor ve önceden veriliyor hediyeler..fazla arkadaşım yok ama böyle bir etkinliğin sebebi hayatıma girerse blog arkadaşlarımı toplayacağım :)

Nedret dedi ki...

Ne güzel bir parti olmuş:)) Bizde de yapılmaya başlandı yavaş yavaş. Bloglarda görüyorum. Bizim zamanımızda ne olur ne olmaz diye bebek yatağı bile alınmazdı.Sadece doğum ihtiyaçları hazırlanırdı. Sevgiler.

Meyra dedi ki...

seviyorum böyle düzenlenen motive edici baby showerlara bende isterim didemcim ama orada okyanus ötesinde;) duygu yüklü anneyi nasılda mutlu etmişsinizdir..sevgiyle kal canım

didem dedi ki...

Oyumben kesinlikle:)

didem dedi ki...

Hele hele yakinda dogum yapacak birini mutluluk gozyaslari ile gormek herseye degdi:)

didem dedi ki...

Nalan e hani yorum???:))

didem dedi ki...

Asli sorma hediyeleri acarken her seferinde yutkundu yazik...

didem dedi ki...

Gul/inn cok iyi fikir. Niye olmasin. Bana da foto video gonderirsiniz:))

didem dedi ki...

Sevgili Nedret evet, adetler aliskanliklar degisti. Ben de bu isi buraya geldigimde gordum, aslinda moral oluyor anne adayina hem de biraraya gelmek icin bahane.
Tek kotu yani, partisi yapilan kisi cok agliyor ve partiden sis gozlerle ayriliyor:)

didem dedi ki...

Meyra'cim sorma zaten esi bize kizicak dedik:) Oyle agladi ki kadincagizin yuzu gozu sisti:)

Deli Anne dedi ki...

Bence güzel bir eylem bu:)

acartolga dedi ki...

Ane adayını moralize etmek, beraberlik duygusu oluşturmak,toplumsal dayanışma sağlamak adına çok güzel bir etkinlik...
"Bezler temizdir."

didem dedi ki...

Deli anne bencede:) Eglenmek faydalidir.

didem dedi ki...

AcarTolga bezler temiz olmasa yandik ki ne yandik. Baby shower guzel bir bulus kim buldu ise.

SırfŞiirselYorum dedi ki...

Bir 'Mimosa' alabilir miyim? Eve taşınmak konusunda ne kadar ciddi olduğumu bilmeni isterim :))

didem dedi ki...

Sirf siirsel yorum mimosa'n derhal geliyor. Sizin misafir evi icin birkac muhendisle konustum gerekli izinleri alalim, insaat basliyor:))

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

ne güzelyapmışsınız didemciğim.fotolar bana da huzur verdi inan !

sevgilerle!

AskinAy dedi ki...

ne güzel bir düsünce bu böyle...resimlerdende görüldügü kadariyla harika gecmis!!!hersey cok güzedl görünüyor...

Profösör dedi ki...

Güzel paylaşımlar.. Teşekkür ederim..

Nehir İda dedi ki...

Ne hoş bir alışkanlık bu.
Yalnız didemciğim bebek bezi pasta olayı biraz düşündürücü:)) İştah kapatma ihtimali var .Ben de kapardı hoş ben yememek için bahane ararım ya:))

Nedret dedi ki...

Didem'ciğim, son yazım kek fânusunun süslenmiş hâli, sende de görünüyor zaten. Tanınmayacak kadar çok mu süslemişim acaba?

birdeneyeyimdedim dedi ki...

Merhaba,
Hoş bir yaklaşım... Kötümserler için değil ama ya da kötümser toplumlar için...

Selma Er dedi ki...

Herşey çok güzel..En güzeli böyle bir organizasyon fikri..Tüm annelere ve çocuklarına sevgiler..

didem dedi ki...

Zuhre'cim heryer pembe pembe cok guzeldi:)

didem dedi ki...

Askinay keyifli bir aksamdi:)

didem dedi ki...

Profesor cok tesekkur

didem dedi ki...

Ebru'cum bezlerin temiz olmasi yuregime su serpti:)

didem dedi ki...

Nedret ben o gun baktigimda sadece faunusun marketten alinmis hali vardi. Edit mi yapiyordun acaba o sirada? Suslu halini gordum cok hos

didem dedi ki...

Birdeneyeyimdedim bu toplantinin amaci tamamen moral vermek:)

didem dedi ki...

Halacigim duzenleyen arkadas cok guzel bir evsahibi idi. Herseyi dusunmus sagolsun.

Zeugma dedi ki...

Ne güzel bir gelenek bu...
İlk kez duydum. Anne olacak biri için bundan daha güzel bir mutluluk olamaz gerçekten, harikasınız !
Çocuk bezinden pasta da ilk kez duydum :)
Az yenmesi için olabilir mi? :))

didem dedi ki...

Zeugma'cim anneye inanilmaz moral oluyor bu toplanti. Hem hediyeler hem yiyecekler hem sevdigi arkadaslarini gormek...Bolca agliyor:) Bebek bezi ise yaradi kimse yanasmadi pastaya.