23 Mayıs 2011

Sinemaya hakkini vermek



Cocuklar olduktan sonra kari-koca sinemaya gitmek biraz zorlasti. Bakici bulmali, is saatini ayarlamali falan filan...Hemen her aksam evde dvd seyrediyoruz ama elinizde koca kova patlamis misir, kola esliginde sinemada seyretmek gibi olmuyor evde pijamalarla koltuklara serilip seyretmek. Sinemanin havasi baska.

>

Her derdin bir caresi var. Ben de soyle bir cozum buldum bu ise. Yakin bir arkadasimla gidip sabahtan aksama kadar arka arkaya butun vizyon filmlerini seyrediyoruz. Bir gunde islem tamam yani.

Evde filmleri ve saatlerini iyi ayarlamaniz lazim ki plan aksamasin. Isin en komik yani liseliler gibi o salondan oburune kosup, kikir kikir filmi seyretmek.

Filmden ciktigimizda hafif gozler sismis ve beyin sulanmis oluyor ama degiyor. Mevsimler bile degisiyor. Cok ciddiyim bir keresinde bir arkadasimla sinemaya girdik hava ilikti, aksam ciktigimizda kar yagiyordu!

Allahtan ben antremanliyim, kosu yaptigim icin salondan salona kosarken zorlanmiyorum. Spor ayaklarim oldugu surede ustun performans gosterebilirim salon kosusunda.



En son gittigim filmler, King's speech, Lincoln's Lawyer ve Red Riding Hood idi. Ucu de guzel filmler ve favorim King's Speech'di. Tek kelime ile muhtesem!

Plani uygulayin, tutarsa bana haber verin.

Didem

20 yorum:

иαℓαи dedi ki...

didemcim bende üçünü beğenerek izlemiştim :)

didem dedi ki...

Nalan sinemada seyretmek farki degil mi? King's Speech bana cok etkileyici geldi hatta sonunda agladim.

Zeugma dedi ki...

Filmi sinemada izlemek iyi dir de...Evde pijamayla koltukta rahatça izlemek hiç fena değil ki? Mısırını da patlatır, kolanı da alır koyarsın yanına...
Oww..Sabahtan akşama kaç film, kafam şişer benim :))

Defne Soysal dedi ki...

Kesinlikle sinemada seyretmek çok farklı. Lawyer'ı sinemada seyrettim.Bayağı bir keyif aldım. King's speech ise evde DVD ile daha iyi bir film olmasına rağmen aynı keyfi vermedi. Keşinlikle iyi yapıyorsunuz derim. Devam.

Sıradan bir balık dedi ki...

Filmleri sinemada izlemeyi seviyorum ama vakit bulup da gidemiyorum ki.
Bazen geceleri yatağıma uzandığımda netten online izliyorum;film yarıya gelmeden sızmış oluyorum:)

didem dedi ki...

Zeugma'cim tek hobimiz o zaten...Cocuklar yatinca pijamalar ve cekirdek esliginde film izlemek ama sinema bir baska. Inanir misin sinemadaki misir bile bir baska geliyor bana:))

didem dedi ki...

Defne acaba bunu da bir onceki yazima mi yazsaydim dedim. Garip hallerime:)) Bazen evde filmi cok durdurup kalkip falan gidince insan o havayi kaciriyor. Iyi konsantre oldun oldun olamadin filmden zevk alamiyorsun...

didem dedi ki...

Siradan bir balik yataga uzandim mi ben de uyuyorum:)

derindenizbaligi dedi ki...

DVD oynatıcı çıktı, mertlik bozuldu. Eskiden vizyona giren her filmi mutlaka izlerdim. Şimdi ne yazık ki, sinemaya gitme planları yapıp, gidemeyip, "Amaaaan DVD'sini alır evde izlerim nasıl olsa" diyorum. Ama kesinlikle ve kesinlikle sinemada film izlemenin yeri ayrı.

hypo dedi ki...

filmlerde kaliteli seçim bravo.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

ahhh Didemciğim, bana film deme, sinema hiç demeee :(( Çok seviyorum ama vakit??? Olacak olacak, ben inanıyorum o günler gelecek :))

Gezi/yorum... dedi ki...

Cumhurbaşkanının film vizyona girmeden seyredip övdüğü film bu.. daha izlmedim ama en yakın zamanda fırsat bulursam izleyeceğim.. son zamanda sinemada izlediğim film THOR, güzeldi bende tavsiye edebilirim sizlere :)

Deli Anne dedi ki...

Ben de eskiden bu filmleri izlemeye ömür yetmez diyerek evde, sinemada peşpeşe film izlerdim.. benm de biraz beynim sulanır, bazen film kareleri birbirine karışırdı lakin sonra ayıklıyor beyin Allah'tan

Çileksuyu Sibel dedi ki...

Didem'cim ben hem evde izlemeyi seviyorum cok cok,hemde sinemada..kanimca gorulmeye cok deger filmler,kings speech gibi sinemayi arsinlarim,onu disinda,sky,bilgisayar,tv,film keyfini bana cok iyi yasatir:)sevgiler..

bilge dedi ki...

BEN FİLMLERİ SİNEMA SALONLARINDA SEYRETMEYİ SEVENLERDENİM..AMA ESKİSİ GİBİ SIK GİDEMİYORUM SEVGİLER...

Meyra dedi ki...

bizde evlendikten sonra çocuksuz ama sinemasız günlere başladık didemcim:)) ama niye? teknoloji delisi bir eşim var ve her filmi nasıl indiriyor bilmiyorum, hd bile evimizde full konfor film izliyoruz bu yüzden salonlar yüzümüzü unuttu 2 senedir:))

didem dedi ki...

Derindenizbaligi ne guzel soyledin! Bizim de tesellimiz o zaten gidemezsek evde dvd sini seyrederiz...

Baba cok tesekkur. Zaten sik gidemiyoruz gidince en iyilerini secmeyeye calisiyorum.

Zuhre'cigim yeni foton coook guzel. Biliyorum sen calisiyorsun hem de Balkiz'in var. Gidemezsen evde seyret, nolucak.

didem dedi ki...

Gezi/yorum Thor zaten simdi yeni yaptigim listemde var. Enteresan bir filme benziyor.

Deli anne her yorumun ayri esprili, hep gulduruyorsun beni. Bazen beyin o anda ayiklayamiyor, bana bazen bir filmin konusunu soruyorlar oyle donup kaliyorum:)

Sibel bende senin gibi odullu ozellikle cok iyi olanlari sinemada seyretmeyi seviyorum.

didem dedi ki...

Sevgili Bilge artik herkes evinde dvd seyretmeyi tercih ediyor...Rahatligi acisindan sanirim...

Cocuksuz ve sinemasiz ha??? Cok tatlisin. Sizin ev zaten sinemadan farksizmis baksana. Ben de olsam gitmem:))

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Didemciğim güzel iltifatın için çok teşekkür ederim :)