31 Mayıs 2011

Saint Edwards Park

Washington bol yagisli bir eyalet oldugundan etrafta yesil alan, park bahce bol. Cocuklarla sik sik parklardayiz. Bu park son kesfimiz olan Saint Edwards Park. Bizim evden yarim saat kadar suruyor. Oldum olasi araba kullanmayi sevdim, hele hele gidis yolu boyle agaclarla kapli, yemyesil olunca iki kat keyifli... Asagidaki fotografi gidis yolunda cektim.




Parki girdiginiz gibi bu bina karsiniza bu bina cikiyor. Eskiden Katolik okulu imis. Parkin icinde bir de universite var.



Park  Washington Golu kiyisinda. Bu bolge eski tarihlerde Amerikan yerlilerinin balikcilik yaptilari bolge imis. Daha sonra burasi Katolik okulu olarak kullanilmis. Parkin dortte ucunde bircok hayvani gorebilirsiniz. Bir tane kapali yuzme havuzu ve jimlastik salonu mecvut ayrica. Park dugun ve ozel gunler icin de son derece uygun. Yuzme havuzunu 1969'da katolik okulundaki ogrencilerden birinin babasi bagislamis. Ismi Carole Ann Wald Memorial Pool.

Parkin tarihcesi soyle, yukarida gordugunuz bina 1920'lerin sonlarinda Katolik rahiplerin okulu olarak Seattle baspiskoposu tarafindan bagislanmis. 1931'de restore edilmis. 1977'de okulun egitim sisteminin degismesi ve kayitlarin durdurulmasi ile bu binanin oldugu ve tum parki kapsayan alan eyalete devlet parki olarak kullanilmak uzere satilmis. 1978'de park simdiki ismini almis.



Beyzbol, baskaetbol, voleybol sahalari mevcut.

Burasi ormanlik yuruyus alani. Patikayi takip ederseniz gole kadar inebiliyorsunuz. Onu henuz denemedik. Gittigimizde onu da fotograflayacagim bilahare.




Piknik masalari. Mangal da yapabiliyorsunuz.





Cocuk parki...



 




Haziran 17,18,19 da bira festivali olacakmis. Parktaki panoda gordum ilanini. Kacirmamak lazim.







Didem

30 yorum:

AskinAy dedi ki...

Ne güzeldir dogayla basbasa olmak,harika bir görüntü huzur dolu!!

Nehir İda dedi ki...

Çocuk parkı ahşaptan burada ise metalden kaza yapan çocuk kesin sakat kalsın diye tasarlanmış ayrıca piknik alanında çöp yok ne ayıp:) Yerlerde kola şişeleri bira şişeleri ve naylon poşetler olmalıydı.

Zeugma dedi ki...

Leyleği havada görmüşsünüz mü desem ne desem didemcim :) İyi ki görmüşsünüz. Sayenizde biz de geziyoruz durmadan.
Sen blog yazmasan kesinlikle olmazdı. Paylaşacak ne çok şeyin var!
Brewers Festival görüntülerini de bekleyeceğim 4 gözle :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Gözüm gönlüm açıldı.Ağaçlıklı yola bayıldım...o yola giresim ama çıkmayasım geldi...keşke hayat boyu öyle huzurlu bir yolda gidiyor olsaydık :)))

didem dedi ki...

-AskinAy sessiz sakin parklari seviyorum:)

-Ebru'cum copsuz parka park denir mi? Burada park ne demek hic bilmiyorlar:)) Senin kizdigin kadar kizdim!

-Zeugma'cim ben sizin icin geziyorum zaten:)) Siz olmasaniz paylasamadan neye yaradi bu parklar bahceler? Bira festivalini ben de merak ettim. 200 den fazla cesit olacakmis. Bira sever misin?
Atla gel beraber gidelim...

-Icimizdeki karnaval o yoldan benim de cikmayasim geldi. Kenara biryere park edip gizlice kalmayi dusundum orada:))

hypo dedi ki...

bizde böyle yerler olsa, 99 yıllığına bazı hükümet adamlarına kiraya veririler. Ondan sonra giriş para, mangal para, ete para verirsin.
ah ne kadar şanslısın biliyor musun?
insan gibi yaşıyorsunuz.
bira festivalini merak ediyorum ama sanırım bizim üç aylara denk gelecek.:)

Nalan dedi ki...

didem ya ben size gelebilirmiyim ? :) hep piknik alanlarına falan gideriz...

Canım ya o yolda ne güzel de araç kullanılır hep sakin hemde gözüne huzur veren bir manzara var..


SEvgiler öptüm...

MAVİANNE dedi ki...

ne hoş oralarda çocuklarınla ve sevdiğinle olmak
insana yaşama sevinci verir
keyifli günlerinin çok olmasını diliyorum
karadeniz gibi yemyeşil oralar desene ne güzel
sevgiler

Syhn dedi ki...

şimdi orda olmak vardı

Gezi/yorum... dedi ki...

Görüntüler çok güzel huzur verici ve tam mangallık bir piknik alanı :))

Sıradan bir balık dedi ki...

Didemmmm,

Colorado/Boulder ı özledim ben, hem de çok:(
Resimleri görünce duygularım depreşti, dellendim.

isoon dedi ki...

bayıldım, prens ve prenses te çok şeker çıkmışlar...

didem dedi ki...

-Baba vallahi haklisin. Giris parasi cikis parasi derken otoparki bile parali yaparlar, sonra dogadaki hayvanlari toplayip onlari da kafese koyup al sana hayvanat bahcesi!!! Bira festivalie gidersem yazicam mutlaka.

didem dedi ki...

Nalan atla gel...Beraber gidelim:)
Yaslandim mi ne sakin yerleri sevmeye basladim

didem dedi ki...

-Mavi anne cocuklar kucuk olunca surekli disardayiz. Her an paklardayiz. Cok tesekkur dedigin gibi yagmuru yesilligi bizim Karadeniz...Haklisin

didem dedi ki...

Gezi/yorum bir dahakine hazirlikli gitmek lazim kofteler sisler falan...Turk arkadaslarla dusunuyoruz zaten:)

didem dedi ki...

Syhn hosgeldin! Kesfettigimiz haftadan beri oradayiz mudavimi olduk:)

didem dedi ki...

Siradan bir balik ozledikce bakarsin iste:)) Colorado ozlenmez mi?

didem dedi ki...

Isoon cok tesekkur. Onlar parkin maskotu zaten:)

viva : ) dedi ki...

Ne iyi etmissiniz, resimlerde bile süper gözüküyor doga, park, heryer yemyesil cok begendim : )
Cocuklarinda cok tatli masallah!

didem dedi ki...

Viva cok tesekkurler... Acikhavada olmak benim de cocuklarin da cok hosuna gidiyor. Bu park bize iyi oldu:)Mudavimi olduk:)

Deli Anne dedi ki...

Bakınız bu bağ, bahçe, orman gezintileri çok canımı çektirtiyor söylemedi demeyin:

atlayup geleceğüm ha:)

Taze Anne dedi ki...

Ayy ne guzel yerler birgun gorurmuyuz acaba :)

didem dedi ki...

-Deli anne atla gel beklemen kabahat:)

-Taze anne Canada'da alalari vardir:) Eve ne zaman donuyorsunuz?

Esmir dedi ki...

Didemciğim vallahi benim için de gez dolaş:))yeşilliğe ve toprağa hasretim bu yıl!.parka bayıldım..şöyle püfür püfür:))yer var mı bana da! börekler benden...:)

didem dedi ki...

Esin'cim borek getir ben seni bas koseye alirim:)) Yer olmaz mi sana.
Acikhavaya atiyoruz kendimizi henuz hava isinmadi cok ama yagmur yagmadigi surece disardayiz.

Zeugma dedi ki...

Bira sevmem maalesef didemcim :)

Sadece görüntüleri merak ettim, bekliyorum ;)

red riding hood dedi ki...

her geldiğimde oğlanı daha farklı ve büyümüş ,kızıda daha cimcime ve güzelleşmiş görüyorum.Çok tatlı kardeş bunlar.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
"Haziran 17,18,19 da bira festivali olacakmis. Parktaki panoda gordum ilanini. Kacirmamak lazım."
17 haziran tarihinin altındaki açıklama önemli göründü. Rica etsem açıklar mısınız?

didem dedi ki...

Adsiz-
Merhaba, 17 Haziran'da 21 yas ve ustu diye bir uyari var. 18 ve
19'dakiler ailelere acikmis. Buarada gitmek istedigim halde bu festivalleri kacirdigimi farkettim bu yorumu yazarken. Kotu oldu.
Sevgiler