6 Mayıs 2011

Manti gunu

>

Washington'da yasamanin en guzel yani, yurtdisinda yasadigini unutturacak kadar cok Turk olmasi. Belki de o yuzden cok fazla ozlem cekmiyoruz. Sevinerek soyluyorum birbirinden misafirperver, birbirinden hamarat arkadaslarim var.

Hele iclerinde bir Pinar var ki, onu daha once de yazip unlendirmistim o bir baska. Hem icten hem samimi hem dort dortluk bir evsahibi.



Ne zaman gittiysem kral sofrasi gibi cesit cesit yemeklerle agirladi bizi. Zaten Pinar'la tanistiktan sonra kosuyu arttirmam gerekti. Pinar'da yiyip arkasindan kosuya cikiyorum.



Gectigimiz hafta Pinar bizi birkac arkadas mantiya davet etti. Hamuru bir gece onceden acip yogurup sonra jelatine sarip buzdolabinda bekletme isini ondan ogrendim. Cok daha guzel oluyor diyor.

Onden corba, ustune sarimsakli yogurtlu, domates soslu leziz bir manti, ustune yine Pinar'in elemegi paskalya ve dondurmali pastasini tattik cayla. Her zamanki gibi harika! Sanirim birkac kilo aldik o gun ama manti sevinci ile o anda hissetmedik eve gelince gercek tokat gibi carpti yuzumuze.



Manti benim hayatta en cok sevdigim sey, bir de boylesi guzel arkadaslarla, sohbet esliginde yendi mi iki kat guzel. Ellerine saglik Pinar...

Didem

13 yorum:

nalan dedi ki...

Afiyet olsun.
Gurbette dostlar insana anne-kardeş gibi gelir .
Yurt dışındaki sizleri izlemeyi seviyorum.
Gezmiş gibi oluyorum.
Bir de Nihalce nin blogu vardı severek izlediğim,artık giremiyorum.

didem dedi ki...

Nalan tesekkurler:) Hakikaten uzakta olunca insan daha bir yakinlasiyor etrafindakilerle. Nihalce'yi ben taniyor muyum acaba???

Müge dedi ki...

ohh afiyetler olsun Didemcim!! Ne güzel anlatmışsın.. fotolar da şahane! sevgiler benden hepinize :)

иαℓαи dedi ki...

didemcim sabah sabah oldumu bu şimdi ya :) bende bayılırım mantıya...

Gurbet'de birbirinize tutunmmanız ne güzel...

K.C.S. dedi ki...

Afiyet olsun. Arkadaşlığın baki olmasını dilerim (:

Gul/İnn dedi ki...

ne güzel..afiyet şeker olsun sizlere..bizim buarada yapamadıklarımızı siz yapıyorsunuz..sevgiler..

nihalce'de amerika'da yaşıyordu sanırım blogunu kapadı yada bayağıdır yazmıyor,blog listemden bi bakayim bakayim :) sanırım tanımıyorsun ama tanısan gruba biri daha eklenebilir belki :)

mamila dedi ki...

Offf çok severim mantıyı afiyet olsun.Pınarın ellerine sağlık.Nihayet İstanbul'a bahar geldi,çook sevgiler.

Deli Anne dedi ki...

Ohhh yarasın Didem'im ama öyle yağ bal değil vitamin olsun sadece:)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Türkiye'ye yollamak yok mu? :)

Pınar bize mantı yapsanaaaa, yapsanaaaa, yapsanaaaa!

didem dedi ki...

-Muge manti dedin mi dunya durur benim icin:)) Benden de sana ve butun Frenklere selam...

-Nalan yapilir mi bu simdi:)))
Cok kotuyum di mi? Haklisin burada arkadasliklar daha bir baska.

-Gul/inn yok tanimiyorum sanirim o arkadasi. Bulalim niye kayboldu ki?
Blogu kapatti veya yazmiyorsa artik o baska.

didem dedi ki...

Mamila sende mantici misin? Manti sevmeyen var mi acaba bu dunyada merak ediyorum. Baharin tadini cikar burasi bugun bayagi serin ve yagmurluydu.

-Deli anne vitamin oldu da butun vitaminler karnima doldu:)) Sislik vitaminin sisligi yanlis anlasma olmasin

-Beni guney kore'ye ucur talebini Pinar'a ileticem. Gozun bundan sonra postacida olsun!

ezgilimelodi dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsuuuuuuuuuuuuuuuun:)
Mantıya bayılırımmmm:)

Nehir İda dedi ki...

Afiyet olsun:)
Anneler günün de kutlu olsun çok öpüyorum.