8 Mayıs 2011

Anneler gunu


Bu sabah cocuklarimin "Anneler gunun kutlu olsuuuuun" diyen sesleri ile uyandim. Ellerinde tepsi yatagima kahvalti getirdiler.




Dun hummali bir calisma yaptiklarini anlamistim, fisiltilar, ben gelince kapiyi kapatmalar falan. Sebebi anlasildi bana kocaman bir kagida siirler yazilmis, resimler cizilmis, renkli renkli susler cikartmalar konmus. Bayildim tabi.

Pembe guller, hediyeler...Daha ne isterim. Yaptiklari kagidi basucuma astim, hediyelerimi taktim takistirdim, opustuk koklastik ve kahvalti sonrasi Seattle'a gittik.



Anne olmak dunyanin en guzel duygusu herhalde. Sokaklar elleri cicek colu annelerle dolu idi, cok hostu. Herkes colugunu cocugunu almis geziyor. Biz de o gezenler kervanina katildik.

Benim gunum cok cok guzel gecti umarim sizinki de oyle.

Butun annelerin ANNELER GUNU KUTLU OLSUN!

Didem

22 yorum:

baba dedi ki...

biz öğlen kalktık.
sadece bir çiçekle günü kurtarmaya çalıştık:(

Nedret dedi ki...

Ne güzel. Evet annelik gibisi yok:))

Meyra dedi ki...

ne kadar şanslı olduğunu biliyormusun? güzel günün kutlu olsun çocuklarınla hep mutlu ol canım:)

bilge dedi ki...

AİLENLE VE SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE DAHA NİCE ANNELER GÜNÜNÜ KUTLAMANI DİLERİM SEVGİLİ DİDEM..ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN SEVGİLER...

rebeltakipte dedi ki...

çok şanslısınız harika bir hediye

didem dedi ki...

-Baba onemli olan dusunmek. Eminim anneniz cicege bayildi:))

-Nedret hosgeldiniz! Butun annelerin gununuz kutlarim. Sizde anne misiniz? Sorsam ayip olmaz umarim...

-Meyra'cim cok sagol. Cocuklarin yaptigi panoyu basucuma astim okudukca gulumsuyorum:))) Neler yazmis gorsen

didem dedi ki...

-Sevgili Bilge cok tesekkurler. Ben de senin Anneler Gunu'nu kutlarim. Umarim guzel birgun gecirdin...

-Rebeltakipte hosgeldin! Ben de seni takibe alicam simdi:)))
Cok tesekkurler...

Deli Anne dedi ki...

Ne güzel olmuş Didem'im.. hiçbir gün bu kadar tatlı gelmiyor bana lakin bu sene de çer çöp oldu günüm.. neyse.. öperim canım

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

1. resimde çok iyi çalışılmış :)

MAVİANNE dedi ki...

bence süper herşey
anneler günün kutlu olsun canım
kahvaltın ne güzel öyle

didem dedi ki...

-Deli anne niye oyle dedin merak ettim simdi. Geliyorum bloguna!

-Beni Guney Kore'ye ucur neler yazmislar gorsen hala okudukca guluyorum.

-Mavi anne cok tesekkur. Senin de ANNELER GUNU'n kutlu olsun. Umarim cok guzel birgun gecirdin.

Çileksuyu Sibel dedi ki...

Nice anneler gunune Didem'cim..

içimizdeki karnaval dedi ki...

Ne güzel düşünmüş çocukların , onların elinden gelen herşey pırlantadan daha değerlidir ...Anneler günün kutlu olsun arkadaşım

isoon dedi ki...

güllerin ne güzelmiş, resimlerde tabi... çok şanslısın annesiiii...

Nihan Sarı dedi ki...

Didemcim anneler günün kutlu olsun.

Defne Soysal dedi ki...

Yazından sevinç fışlkırıyor. Her günün böyle geçsin

didem dedi ki...

-Sibel cok tesekkur...Senin de..

-Icimizdeki karnaval gercekten oyle. Senin de Anneler gunu'n kutlu olsun arkadasim

-Isoon sagol canim. Hamilelik nasil gidiyor?

-Nihan'cim tesekkur. Senin de:))

-Defne coook tesekkur. Duygularimiz karsilikli

didem dedi ki...

-Cileksuyu Sibel nice anneler gunune...Cok sagol

-Icimizdeki karnaval anne olmak gibisi var mi? Senin de Anneler Gunu'n kutlu olsun arkadasim

-Isoon gullere bayiliyorum, cok sagol. Bulantilarin nasil oldu? Daha iyisin insallah

-Nihan'cim coook tesekkur. Senin de:))

Zeugma dedi ki...

Şirin çocuklarının düşündüğü hediyeler ve yaptıkları kahvaltı jesti dünyalara bedel. Kutlarım onları :)

Her günün anneler günü tadında geçsin sevgili didem..

didem dedi ki...

Cok sagol Zeugma. Duygusal, guzel birgundu. Onlarin elinden hersey guzel. opuldun!

hasret senfonileri dedi ki...

Geciktim yazılarını okumakta biliyorum...Ama önce torunun hastalığı ..sonra tam iyileşti diye sevinirken boynuma atlayıp sarılması sonucu boynumda meydana gelen arıza nedeniyle korkunç acılar içinde oluşum.. ve doktorum pc başında durmamı kesin yasaklaması en büyük etken..
Yine de senin bana huzur veren sayfalarından uzak kalamadım sevili Didem.. Güzel ANNE!
Nice Anneler gününe..

AskinAy dedi ki...

Ne sirin bir düsünce:)
allah bagislasin,mutlulugunuz hic eksik olmasin!!
Hediyeleriniz muhtesem görünüyor,ciceklerin rengi ise Harika!!