19 Nisan 2011

Dogadan renkler

2008 yilindan beri Washington'da yasiyoruz. Daha gelmeden buranin yagisli, her daim kasvetli, bulutlu ve karanlik oldugu ile ilgili bolca uyari aldik. Depresyona girersiniz, bunalirsiniz, iciniz kararir, olur mahvolursunuz dediler daha gelmeden. Yine de geldik.



Evet dogru yilin buyuk bir kismi yagisli gercekten ama cogunlukla ciseleme seklinde.
Isterse saganak olsun bana farketmez, ben yagmur insaniyim. Hayatta en cok sevdigim sey... Arabamizdaki en buyuk olmazsa olmaz'imiz semsiyelerimiz. Bunca karanlik gecen kistan sonra bahar geldi mi Nisan ayindan itibaren etraf piril piril oluyor.



Cimenler daha bir yeseriyor, cicekler aciyor, agaclar deseniz rengarenk oluyor, kirmizi, turuncu, mor, beyaz, sari...Renk cumbusu. Iste o zaman beklemeye degiyor mu degiyor.

Agaclarda sincaplar, gollerde ordekler, cimenlerde kazlar doga tum guzelligi ile tablo gibi onunuzde.










Washington'un en guzel mevsimi ne derseniz "bahar" derim.

Didem

17 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

çok güzel gerçekten.hafif yağmurlar sanki baharı daha da güzelleştiriyor,sonra arkasından güneş açması harika.ben de seviyorum bu tip havaları aslında.

Selma Er dedi ki...

Didem'ciğim,hepsi çok güzel.Bahar,en sevdiğim mevsim.Nisan ayında doğanın canlanmasını,rengarenk çiçekleri ve ağaçları çok seviyorum.sevgiler.

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Bir gün ben de Washingyon havasını soluyabilecek miyim? :)

1. resim de ki yer çok güzelmiş. -Ne güzel yürüyüş yapılır orada.

yaruze... dedi ki...

resimler şahane,içim açıldı...

Esmir dedi ki...

Sevgili Didemciğim, Fotoğraflar daki renkler ve bahar kokusu gerçekten hissediliyor!..4 mevsimi ülkemizdeki kadar belki dengeli yaşayamıyorsunuz! cografi konum gereği yağışlı havaları daha çokça yaşıyorsunuz ama az da olsa baharı yakalıyor olmanız da güzel:)) ama en güzeli insanın içindeki baharların varlığı bence...

Her nerede olursan ol içindeki baharlar hiç bitmesin canım...Sevdiklerinle birlikte, eşin ve çocuklarınla daha nice güzel renkli günlerin olması dileklerimle...

Bu arada miniklerin 23 Nisan Bayramlarını da kutlarım...Sevgilerimle

neselihaller dedi ki...

Merhaba, çektiğiniz resimler çok güzel, insanın içini açıyor. Sanırım bahar her yerde ayrı güzel...sevgiler

our twins of N.Y. dedi ki...

gercektende her foto bir tablo gibi. Cok guzel...
Sevgiler
Seyhan

Deli Anne dedi ki...

Bahar güzel ama gören güzel gözler lazım bir de.. ki o sende çokça var Didem'im.. seviyorum bakış açını vesselam.. sevgiler:)

Nehir İda dedi ki...

Kasvetli masvetli ama çok güzel görünüyor. Sevmem ben çok fazla şıkıdım yerleri:) Yapıma uyan nedense tam da dediğin gibi yerler bu yüzden belki de ankarayı çok sevmem:)

didem dedi ki...

-Nihan ben de seviyorum hafif yagmuru, kesinlikle sana katiliyorum.

-Halacigim eee 1 Nisan dogumlu olunca otomatikman bahari seviyorsun. opuyorum seni

-Beni Guney Kore'ye ucur'u Beni Washington'a ucur olarak degistirelim o zaman:)Uc gel buralara. Haklisin ilk resim gercekten de yuruyus yolu.

didem dedi ki...

-Yaruze hakikaten bahar, cicekler, mis gibi hava masmavi bulut benim de icimi aciyor. Bu hafta yine yagmurlu olucak burasi, gunes yok maalesef.

-Esin'cigim uzun uzun yazdigin yorumlarina bayiliyorum. Siir gibi yaziyorsun. Senin de icindeki bahar hic bitmesin. Haklisin biz oldukca kuzeydeyiz dolayisi ile iklim biraz daha sert ve yagisli. Ama yagmurlu olusundan dolayi yemyesil. Yesilin her tonu var.
23 Nisan kutlamasini demin yayinladim, okursun. Cok tesekkurler guzel soylerine.

-Neseli haller hosgeldin! Senin de blogunun ismi benim icimi acti. Cok tesekurler.

didem dedi ki...

-Seyhan selam Newyork'a da bahar geldi mi? Hala kar var deme bana:)

-Deli anne'cim sagol. Ben de senin esprili bakisacini cok seviyorum.
Uzuntulu seye bile mutlaka kucuk de olsa bir espri katiyorsun.

-Ebru aynen ben de doga olayini cok seviyorum. Yesilligi biraz kasvetini aliyor:)) Huzunlu bir havasi var buranin.

Taze Anne dedi ki...

Allahim o ne guzel renkler oylee :))

didem dedi ki...

Taze anne ben de vuruldum bu bahar renklerine:)

Meyra dedi ki...

ben bir sonraki postta sincap görmek istiyorum bayılırım bu sevimli hayvana:))

Zeugma dedi ki...

Washington'da bahar gerçekten güzel..
Paylaşım ve görseller de öyle...

Eline sağlık didem..

didem dedi ki...

Zeugma cok tesekkur. Fotograflari cektigim hafta inanilmaz guzeldi simdi yeniden buz gibi oldu:))