12 Mart 2011

Buca Di Beppo



Bu kucuk Italya restaurantini eve gelen indirim kuponlarindan kesfettik. Iyiki de kesfetmisiz hem yemekleri damak tadimiza uydu hem de ortam oyle sicak ve servis oyle kaliteli ki bu restaurantin mudavimi olduk.



Buca Di Beppo'nun uc ayri yerde subesi var. Tipik bir Italyan restauranti. Burasi girisi.



Buca Di Beppo otantik italyan yemeklerini yine geleneksel italyan sunumu ile yani ailenin paylasabilecegi servislerle sunuyor.

Masaniz hazir oldugunda yer gosteren hostes sizi mutfaktan geciriyor, mutfakta calisanlar sizi selamliyor hep beraber "merhaba, hosgeldiniz" diyorlar. Mutfagin acikta yiyeceklerin gorebileceginiz sekilde hazirlanmasi psikolojik olarak guven yaratiyor. Dahasi mutfagin hemen karsisinda bir masa var isterseniz orada oturup yapilanlari izleyebilirsiniz.





Duvarlar araliksiz yanyana asilmis Italya ve unlu Italyanlarin fotograflari ile dolu. Pavarotti, Sofia Loren, Pappa orneklerden birkaci.



Daha da ilginci bazi masalarda "Papa"nin bustu var tam masanin ortasinda. Ozellikle isterseniz o masalarda oturabiliyorsunuz. "PAPALI" masalar hakikaten orijinal.

Porsiyonlari aile boyu. Uc veya dort kisilik kocaman servis tabaklarinda geliyor.
Ortaya koyup paylasiyorsunuz. Tek tek almak yerine hem hesapli hem mantikli.





Sevgiler
Didem

16 yorum:

Selma Er dedi ki...

Ben de çok beğendim.Afiyet olsun.Papa'lı masada hesap aynı mı geliyor?Papa'nın gözlerinin içine bakarak yemek nasıl bir duygu acaba??

Taze Anne dedi ki...

Cok guzel gorunuyor. Ben tam bir italyan yemekleri delisiyim.

ezgilimelodi dedi ki...

En çok tablolar dikkatimi çekti...
Ama büste bakıp yiyemezdim herhalde:)))

our twins of N.Y. dedi ki...

Italyan mutfaginda en sevdigim deniz mahsullu makarna:) siz ne yediniz?

MAVİANNE dedi ki...

italyan mutfağı bizim de damak tadımıza uygun gerçekten de
çok da sıcak bir ortamı varmış
afiyet şeker olsun :)))
iyi haftalar diliyorum

Zeugma dedi ki...

İnsanın kendini İtalya'da zannetmesi için her şey yapılmış...Çok çok güzel, bayıldım...
Yemeklerde de makarna ve spagetti ağırlıktadır mutlaka...
Bir de; mutfağı açık restoranlar sonsuz güven vericidir.
Yerinizde olsam ben de sık sık giderdim...
Teşekkürler Didem...

Nehir İda dedi ki...

Bak yine gezmiş:))

Şaka bir yana ne güzel fırsat yaratmak ailece dışarıda olmak. İtalyan yemekleri bilmem de resimler pek güzel.

didem dedi ki...

-Halacim gozumden yaslar getirdin. Hala yorumunu okudukca guluyorum. Ekstra Papa ucreti oldugunu sanmiyorum.

-Taze anne ben de Italyan yemekleri severim. Hamurisi fanatigiyim.

-Ezgi tuvalette dahi tablolar yanyana asili halde idi.

içimizdeki karnaval dedi ki...

sıcacık bir ortammış...çok hoş doğrusu...

Esmir dedi ki...

A..harika bir İtalyan Rest. bu!
akıllıca düşünülmüş...aslında bizim çok öncelerine dayanan geleneksel sofra kültürümüze yakın!ortada tek tabak, çalakaşık paylaşılan...kırsal yerlerdeki geleneklerimizden..şimdi kalmadı tabi!samimi ve sıcak bir atmosfer yaratılmak istenilmiş..papalı-iman duygusu "şükürler" olsun ritüeli...açık mutfak içinden geçerek..."ellerine sağlık":)

farklı bir ambiyansla yenilen İtalyan yemeklerin kokusu buralara kadar geldi sevgili Didemcim..

Teşekkür ederim paylaşım için...

Bu arada yakında bloglarımız özgürleşecekmiş..şimdi hala zorlanıyoruz mesaj göndermekte!ara ara kapanıyor!..bu yüzden mesajdaki aksaklıklar için sorry:)

Sevgilerimle...

didem dedi ki...

-Seyhan bzi de makarna yedik, kiymali soslu kocaman bir tabak makarna ve sarimsakli ekmek.

-Mavi anne evet ortami cok samimi idi.

-Zeugma dedigin gibi kucuk Italya havasinda bir yer. Tabi bolca hamurisi vardi menude. Eve surekli kupon geliyor zaten, indirim de var gitmesek olmaz.

-Ebru yok cok gezmedik, hemen yiyip eve donduk valla:)) Ebru kizar simdi dedim.:)

didem dedi ki...

-Icimizdeki karnaval gercekten cok samimi bir ortani var, restaurant gibi degil.

-Esin'cigim haklisin Italyanlar bize benzer zaten. Evlerindeki ortami restaurantlarina tasimislar.
Tek kisilik servisler yok. Coguluk aile boyu, paylasilarak yeniyor. Mutfakta calisanlarin yukses sesle hosgeldiniz demeleri cok hosuma gitti.

Nihan SARI dedi ki...

bloglarımız açıldı.:)))
sana gelememiştim. zevkle okuyorum her postunu. kesinlikle kaybetmeyelim birbirimizi. afiyet olsun. çocuklara öpücükler.

didem dedi ki...

Nihan evet bloglar kurtuldu!
Cok tesekkur guzel sozlerine ben de senin blogunu ayni sekilde yakindan takip ediyorum! Takipcinim

Cigdem dedi ki...

harika bir anlatis,bizim de cok sevdigimiz bir mekan ,ozellikle tramisu na bayiliyoruz.ve de orada bitiremedigimiz yemekler ve tatlilar buzdolabinda bize iki gun gidiyor:))

Deli Anne dedi ki...

Çok sıcak görünüyor yer.. tam sevdiğim renkler.. zaten İtalyan sinemasını da çok severim..
tam benlikmiş:)

öperim Didem'im..