2 Nisan 2011

Haftasonu



Haftasonu yagisli idi burasi. Aliskin olmadigimiz birsey degil burasi Seattle ve her daim yagmurlu. Benim icin urkutucu bir durum degil cunku yagmuru seviyorum. Cogunlukla ciseleme halinde yagiyor. Zaten cok saganak halinde ise cogu dukkanin onunde semsiyeler oluyor, hazirliksiz yakalandiginizda hemen birini odunc alip sonra geri birakabilirsiniz.




Bizim Ece semsiyesiz cikmaz, o ayri!





Bu haftasonu Cumartesi gunu atladik arabaya Seattle'a gittik. Madrona ve Greenlake'i gezdik, rengarenk agaclari gorduk, gol kenarindan gecerken manzaraya baktik. Ben tabi buarada bolca fotograf cektim. Lakabim Foto Didem ve hakkini da gayet guzel veriyorum lakabimin.



Madrona Seattle'da dogaseverlerin bayilacagi, kucuk bir semt. Parklari, yuruyus alanlari ile Washington golunun muthis manzarasi esliginde keyifli vakit gecireceginiz biryer. Adini Madrona agacindan almis.

Madrona bolgesinin diger adi Leschi. 5000 kusur kisilik bir nufusu olan bir semt. Ev fiyatlari degisiyor ama gol manzarasina bakanlar 1 milyon Dolar ve ustu.

Yagmura karsin etraf bisiklete binen yada kosan insanlarla dolu idi.



Mis gibi cimen kokusunu icimize cektik, yagmurda biraz yuruduk. Gole bakan evlere imrendik. O sahane manzaraya karsi terasda kahve icmek kimbilir ne zevklidir.



Greenlake daha cok kosu ve yuruyus yapanlarin mekani. Golun etrafini oldugu gibi turlayabilirsiniz. Parki, cocuk bahcesi ve huzur veren bir havasi var. Etraf cafe, restaurant ve kucuk dukkanlarla dolu. Daha once orada bir 5K kosusuna katilmistim.

Pazar gunumuz ise 23 Nisan hazirliklari ile gecti. Kizim Ece Turk korosunda, Berk folklor grubunda. Ikisi de birer saat pratik yapti. Cocuklari gonullu Turk arkadaslar calistiriyor. Haftalarca vakit ayirip caba sarfediyorlar. Umuyorum cok guzel bir gosteri olsun, emeklerine degsin.





Gunu manti ile bitirdik. Ece hamur yaparken bana yardim etti minicik elleri ile. Boylece mutlu son ile bitirdik haftasonunu hamur isinin verdigi rehavet ile.



Didem

20 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Selam mantılar süper görünüyor :)) afiyet olsun...
Canım mesaj bırakmışsın hangi bloğumu kullandığım hakkında...
http://icimizdekikarnaval.com adresime yazıyorum blogger a kopyalıyorum.Com adresimi henüz oturtamadım izleyici butonunu ayarlayamadık.ayarladığımda tamamen oradan takip edebileceksiniz.Ama blogger a da güvenmediğim için sadece kopyalayıp yapıştır yazpıyorum.İstediğin adresime yorum bırakabilirsin ,ikisinide açık tutuyorum...Düzeltmeleri yapabildiğim zaman ( inşallah) tek adresim olacak...
Bu arada fotoğraflar çok güzel , keşke Türkiye'de de böyle alanlar olsa...

Nihan SARI dedi ki...

atıştıran yağmuru ben de çok seviyorum. renkler daha net görünüyor.göl kenerı ve kahve,harika gerçekten.sevgiler.

Esmir dedi ki...

Madrona'da göl manzaralı ve yağmur eşliğinde yapılan harika gezi fotoğrafları...ardından miniklerin 23 Nisan hazırlıkları (aferin miniklere ve elbette Türk kültürünü ve Atatürk'ün 23 Nisan Çocuk Bayramını onlara dünyanın bir ucunda da olsa unutturmadan yaşatma gayreti içinde olan ebeveynlerine:)..
birde üzerine, kendi maharifetli elleriyle mantı hamuru açan didemciğime...:)

bayıldım didemciğim bu güzel haftasonu şenliğinize...

Sağlık, sevgi ve mutluluk dolu günlerinizin hep daim olsun canım...

Sevgilerimle...

Nehir İda dedi ki...

Sondan başlayayım mantı harika görünüyor.
23 nisan etkinliğinin güzel geçeceğine eminim çocuklar hem çabuk kavrıyor hem de çok yetenekli.
göl evler manzara ise süper. sen terasta kahve diyorsun bize durduğun mesafeden göremiyoruz:)) hayat bu be güzelim sağlıktan gerisi yalan bugün var yarın yok:)

Selma Er dedi ki...

Didem'ciğim,eminim çok harika bir hafta sonu tatili olmuş.fotolar da çok güzel.göl manzarasına karşı o güzelim evlerden birinde oturmak kısmet olur inşallah size de..Mantıları görünce benim de canım istedi.afiyet olsun.Çocuklara da 23 Nisan törenlerinde başarılar.hepinizi öperim.

hasret senfonileri dedi ki...

Bizlerle paylaşman ne güzel... yaşamını yaşadıklarını.. her bir satırında nedendir bilmem bana sanki hasret kokusu getiriyor satırların. Dolu dolu yaşamanın son derece dürüst sade ve mükemmel örneğini veriyorsun sevgili Didem.. Sana hayranım..

didem dedi ki...

-Icimizdeki karnaval cok tesekkurler begenmene sevindim.
Buarada blogunu yedeklemekle cok iyi yapiyorsun. Baksana durumlar belli olmuyor.

-Nihan buranin yagmuru cok nadir sakir sakir yagiyor. Onun disinda etraf mis gibi cimen kokuyor, romantik oluyor yagmur. Seviyorum o yuzden.

-Esin'cigim buradaki Turk toplulugu sagolsun cok guzel orgazanizasyonlar yapiyorlar. Hem Cumhuriyet bayrami, hem 23 Nisan hem Turk festivali olsun bircok yerde ulke tanitimimiz yapiliyor sayelerinde, hem de burada dogup buyuyen Turk cocuklari kendi adetlerini ve onemli gunlerini unutmamis oluyor. Cok tesekkurler

didem dedi ki...

-Ebru'cum cok tesekkur. Sen de manti seviyor musun? Biz ailecek manticiyiz. Terasta kahveyi hayal edeceksin. Ben o manzaraya bakan evlerde yasayan insanlarin yerine koydum kendimi. Manzaraya karsi bak bak ic. Oh! Dedigin gibi sagliktan gerisi yalan. Tadina varacaksin her anin.

-Halacigim senin canin manti cekti benimki de senin menemeninden cekti! Orada olsam yapsan bana. Insallah zengin olalim Remax Selma Er farki ile senden alicaz evi.
opucukler

didem dedi ki...

Gulsen hocam elimden geldigince buradaki aile maceralarimizi sizlere, guzel arkadaslarima, aileme aktarmaya calisiyorum. Umarim mesafeler kapaniyordur yazdiklarimi okudukca.
Ben de size hayranim. Cok tesekkurler. Begenmeniz cok mutlu ediyor beni. Yorumlarinizi gulumseyerek okuyorum.

Sezen dedi ki...

aktivite, gezme ve leziz bir ziyafetle sonlandirilmis haftasonu. :) Harikasiniz. Biz de butun haftasonu evden cikmadik, biryandan iyi oldu dinlendik. Ammavelakin, bende isterim Ece'nin yaptigi mantidan bilesin.

MAVİANNE dedi ki...

öncelikle o muhteşem mantıyı yapan ellere hayran kaldığımı söylemeliyim
ne beceriklisiniz siz ana kız öyle
maşallah
ecenin şemsiyesine bayıldım
burada da şakır şakır yağıyor sabahtan beri
güzel bir hafta diliyorum sana canım

mamila dedi ki...

Sizi keyifle okuyorum, prensesin şemsiyesi çok sevimli.Yorumunuza teşekkürler,sevgiler.

didem dedi ki...

-Sezen'cim tamamdir manti talebiniz alindi, ustaya ileticem:)
Yapalim yiyelim gercekten birgun.

-Mavi annecim cok tesekkur. Ana kiz hamurislerine agirlik verdik, cok fena:( Orasi da mi yagmurlu? Nerde kaldi bu bahar???

didem dedi ki...

Mamila ben de senin blogunu zevkle okuyorum. Cok sagol

isoon dedi ki...

ne güzel bi günmüş, hep derim, gezmek gibisi varmı diye :) bu arada faaliyetlerinize bayılıyoruım, 23 nisan hazırlıklarınıza özellikle,
bir de ben yağmuru hiç sevmiyorum, saçlarım elektrik çarpmış gibi oluyor :)

Deli Anne dedi ki...

Seviyorum senin postlarını, seviyorum:) Foto Didem sahiden de hakkını veriyor isminin görüldüğü üzre.. İçim gidiyor böyle güzel manzaralar görünce.. Bir Amerikan Rüyası içine çekiyor beni.. her yer yeşil, evler nefis , ferahlık, genişlik hakim ev ortamlara..

Seattle deyince de Greys Anatomy geliyor aklıma hep, orda çekilmiş değil mi..

ve hanım ne kada marifetlisiniz; spor, gezi, eğlence, faaliyet, yemek hem de mantı.. tebrikler.

didem dedi ki...

-Isoon sorma benim saclarim da elektrikleniyor yagmurda. 23 Nisan'a az kaldi heyecanlaniyoruz.

-Deli anne evet burada cekilmis dolu film, dizi var. Haklisin Greys Anatomy onlardan biri. Ben aslinda onca kosulara bu mantiyi gonul rahatligi ile yiyebilme ugruna katiliyorum:)))

Zeugma dedi ki...

Göl manzaralı böyle bir ev ömre bedel olur herhalde. Fotoğrafı bile masal gibi...
Mantı şahane görünüyor. Ece çok marifetli belli. Pişince dayanamayıp hemen bitirmişe benziyorsunuz ki resmi yok :))

Meyra dedi ki...

ahh mantı süper birde o minik eller yapmışsa daha lezizdir eminim:))

didem dedi ki...

-Zeugma'cim Ece'yi yetistiriyorum, su anda dolma sarmayi, sigara boregini ve tavuk sinitzeli ogrendi. Yakinda pisirmeyi de ogrense super olucak!
Evet manti hop diye bitti, kalir mi hic:)

-Meyra hosgeldin!
Evet Ece zaten sofrada yerken hep yuzumuze bakiyordu, biz mantiya dalinca bana "eline saglik" demediniz dedi, cok kizdi:)