26 Ocak 2011

Kizimla kahve kacamagi


Kizim Ece dort yasinda. Simdiden bana cok guzel bir arkadas. Onunla alisverislere cikmaya, evde beraber yemekler yapmaya, misafirliklere gitmeye bayiliyorum. Evin kucuk hanimi, susune cok duskun, bicir bicir birsey... Ojeler suruyoruz, bazen bir ornek kot eteklerimizi giyiyoruz. Bebekliklerinden beri oglum Berk'in de Ece'nin de soyledigi komik laflari bir deftere yaziyorum. Ara ara okuyup guluyoruz.

Gecen gun kizimla bir kahve kacamagi yaptik. Evimize yakin kucuk guzel bir cafe var.
Ben kahvemi, o sicak cikolatasini icti. Beraber keyif yaptik.

Bakip bakip doyamadigim, evin nesesi, geceleri gidigini kokladigim, kurabiye kokulu kizimi cok seviyorum. Buyumus de benimle kafelere gelirmis.

Didem

16 yorum:

Selma Er dedi ki...

Afiyet olsun,keyfiniz bol olsun.Kız çocuğu ile keyif yapmak,bazen gülmek,bazen dertleşmek,birşeyleri paylaşmak çok güzel.Tabii erkek çocuğunun da çok başka özellikleri var.Ece'nin tatlı, ballı,dondurmalı,kaymaklı,çikolatalı,gofretli yanaklarından öp bizim için.Berk'i de öperiz.Size birşey yoook..sevgiler.

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

:) Benim gibi 17 olunca yapacak şeyleriniz daha çok olacak. O günleride görmeniz dileğimle :)KOcaman öpücükler.

Nehir İda dedi ki...

Kızlar annelere yoldaş oluyor değil mi? erkekler de jandarma:))
Gıdılarına hastayım her yaşta.
Benim için de gıdıyı koklayıp öper misin?

Müge dedi ki...

Didemcim öyle güzel ifade etmişsin ki.. Ama içerik de muhteşem tabii.. İnan ben de bugün kızımla böyle bir gün geçirelim diye plan yapıyorum. Benim kızım 15 yaşında ve onunla arada çıkar aynen sıcak çikolata keyfi yaparız, sohbet, kahkaha... Hatta teklifin ondan gelmesi beni mutluluktan delirtir.
Hatta bugün araya bir de birlikte fön çektirmeyi sıkıştırmak isteyeceğini düşünüyorum :)))

Kızını mıncıkla ve corrk diye öp benim için de :)

Zeugma dedi ki...

:)
Bayıldım bu keyfinize, kurabiye kokulu kızına, onunla el ele verişine..
Sağlık ve mutluluk içinde nice yılların olsun minik arkadaşınla :)

Nihal Maya dedi ki...

çok özendim ben şimdi :((
ne güzelll...

Deli Anne dedi ki...

Bir kızı olmalı insanın.. ne mutlu Didem'cim ve maşallah kızına da, sana da:) afiyet olsun.

didem dedi ki...

-Halacim tesekkurler. Tabi kizin yerin ayri ayri erkegin ayri. Berk bizim ilk gozagrimiz. Opucuk siparislerin alindi. Sen de Gizem'i op benim icin.

-Ashley eveeet o gunleri merakla bekliyorum. Sizin ana-kiz bloglariniza bayiliyorum.

-Ebru alemsin cok dogru. Oyleler.
Tamadir gidi +2 oldu. Senin de icin de opucem.

-Muge'cim imrendim size. Fonler, kikirdesmeler..Kocaman kizin var, inanamiyorum. Senin gibi sicacik annesi var tabi teklifler getirir.
Ece'yi corkliycam senin icin:)

didem dedi ki...

-Zeugma'cim cok tesekkurler. Amin ve bilmukamele diyorum cok sagol.
Bilmukamele'yi dogru yazdigimi umut ediyorum:)

-Deli anne, kiz erkek hepsi tatli... Hele geceleri uyurken melekler di mi? Micikla op dur.
Opulmek icin yaratilmislar sanki:)

ezgilimelodi dedi ki...

Anne kız süper bir kaçamak olmuuuş:)
Anneler kızlarını çok seveeermiiiiş:)

seval dedi ki...

Masallah size, allah muhabbetinizi arttirsin. ne keyif, ne keyif :)))

our twins of N.Y. dedi ki...

bende bayiliriyorum kizimla vakit gecirmeye:)

hasret senfonileri dedi ki...

Eyvah... bak bu olmadı işte... bunu görünce benim sarışın, "demek ki kızlar da kahve içebilir... hani benim ocelerim diye tutturdu :)))))
harikasınız Didem....

didem dedi ki...

-Ezgi'cim evet buyudukce bizimki bana arkadas oldu.

-Seval'cim cok tesekkur. Bir baska kacamaga sen de gel. Beraber icelim birer kahve.

-Seyhan seninki kac yasinda? Kizlar sevilmez mi?

-Gulsen hocam eyvah. Yok sarisina soyleyin minikler sadece sicak cikolata iciyor. Kahve buyuklere!
Opun onu benim icin:)

MAVİANNE dedi ki...

harikaa bayıldım ben bu fotoğrafa ve yazıya
Allah mutluluğunuzu bozmasın
çok tatlı maşallah diyorum
nazar değmesin

Süt Dilimi dedi ki...

Didem merhaba! Uzun zamandır gezinememiştim bloğunda... Sadece bloğunda değil ama; bir süre uzak kaldım netten. Hepsini topluca önümde buluvermek de iyi oldu ama; ne yoğun yaşamışsın bu süreyi... Ne güzel! Keyifle okudum yazılarını. Kızınla zenginleşerek sürsün dostluğun...