13 Ocak 2011

Blog dostlugu ne guzelmis!



Blog camiasindan tanidigim ve tanidigima cok memnun oldugum guzel ogretmen, yazar, sair, her konuda yazdigi guzel yazilarini okumaktan cok zevk aldigim blog arkadasim sevgili GULSEN VAROL bana cok guzel bir jest yapip, yilbasi hediyesi olarak uc tane kitabini gonderdi.

Yaptigimiz araba yolculugundan donuste, posta kutusunda buldugum kitaplar beni nasil sevindirdi anlatamam. Ozellile yurtdisinda yasadigim icin Turkce roman okumak, daha dogrusu bulmak benim icin herseyden kiymetli. Bu kitaplar sayesinde hem hasret giderecegim hem de Turkce okumanin keyfine varacagim.

Sevgili Gulsen Varol ( Yapraklar )'un

"Bende kalanlar" ve "Hasret Senfonileri" siir kitaplari, "Albumdekiler" ise ilk romani.

Gulsen Varol emekli muzik ve Ingilizce ogretmeni. Siirleri hem Kultur bakanligi hem TDK tarafindan odullendirirlmis. Gurur verici calismalar yapmis. Onu tanidikca kendisine olan hayranligim ve takdirim artti.

En guzeli de ALBUMDEKILER adli romaninin tum gelirleri TEV (Turk egitim vakfi)'na
bagislaniyormus.

Sevgili Gulsen hocam bu degerli hediyeniz icin sonsuz tesekkurler, zevkle okuyacagim.

Sevgilerimle,

Didem

12 yorum:

Müge dedi ki...

Didemcim, oh ne güzel tadını çıkar :)
Gülsen Hanımı da çok tebrik ederim. Ben de onu bir ziyaret edeyim hemen :)

Zeugma dedi ki...

Blog dostluğu güzeldir...
Blog arkadaşını göremesen de kimi zaman gerçek hayatta tanıdığın birinden daha fazla tanıyıp sevebiliyorsun...
Ya da sevemiyorsun :)

Deli Anne dedi ki...

ne harika posta kutusunda fatura dışında şeyler bulmak.. hele ki kitap.. hele ki yazarından.. güle güle oku Didem'im:)

hasret senfonileri dedi ki...

BEN DE JESTİN KARŞISINDA ÇOK DUYGULANDIM SEVGİLİ DİDEM..
DİLERİM,
"ALBÜMDEKİLER"ine 'hasret senfonileri' besteleme..
ve sende kalanlar, 'Bende Kalanlar' dan daha güzel olsun..
Teşekkürlerim ve sevgilerimle..

didem dedi ki...

Zeugma haklisin gormedigimiz halde ne kadar sicak bir bag kurabiliyoruz. Iyiki varsiniz...
Bildigim kadari ile bazilari bulusup tanisip gundelik yasamda da arkadas olabiliyor. Senin gorup tanidigin biri oldu mu hic?

didem dedi ki...

Deli anne espri anlayisina hayranim:) Senden de boyle bir yorum beklerdim. Evet turkce olmasi baska guzel, degerli birinden olmasi baska guzel oldu.
Cok sagol

didem dedi ki...

Gulsen hocam sizin gibi degerli biri ile tanistigima cok memnunum.
Iyiki sizi tanimisim. Kitaplarinizi zevkle okuyacagim.
Ayrica blogunuzu okumaktan inanilmaz zevk aliyorum. Sevgilerimle...

Esmir dedi ki...

Sevgili Didem,
Bak bende Değerli Gülsen Hocam vesilesi ile bloğunuzu keşfettim..Gerçekten blog arkadaşlığı çoğu zaman reelde sürekli bildiğinizi zannettiğiniz arkadaşlarınızdan dahi daha yakın gelebilir size!.. sürekli yazan ve yorumlayan insanların ortalama kişisel yapısını, yaşama karşı duruşunu anlayabiliyorsun çünkü!verilen etki-tepki...hani bazen kelimeler yeterli olamasa da yürektekileri anlatmaya yada yanlış anlaşılma durumları dahi olsa!bir süre sonra gerçeği algılayabiliyorsun!..

bence teknolojinin güzelliği burada...paylaştıkça hem çoğalıyor hemde bilgi ve düşünsel anlamda zenginleşiyor insan...

Gülsen Hocam'ın Albumdekiler romanı gerçekten çok güzeldi...Şimdilerde de yazılım aşamasında olan "Yanlış Ritm" romanını bölüm bölüm bizlerle paylaşıyor...Çokkk güzel her bölümü ve Cuma günlerini merakla ve iple çekiyoruz...

Sevgilerimle...

didem dedi ki...

Esmir hosgeldin! Ne kadar guzel anlatmissin. Sonuna kadar katiliyorum. Ben de bu blog olayina halam sayesinde girdim.
(Selma Er, takip ettiklerimde var)
Iyiki de girmisim birsuru insan tanidim dunyanin heryerinden.
Demek Albumdekiler'i okudun. Tamam en kisa zamanda okuyacagim, simdi daha cok merak ettim.

hasret senfonileri dedi ki...

Sayfamda sena açık bir mektup var sevgili Didem..
Blog dostlarımın pek çoğu ile tanıştım onları evimde ağarlamanın, onlarla sohbetin ve çalınan söylenen müziğin zevkini hiç unutamam..
Belki bir gün seninle de..
why not? :))

didem dedi ki...

Gulsen hocam mektubumu okudum.
Beni cok mutlu ettiniz. Yorum yazdim. Kesinlikle sahsen tanismayi, karsilikli sohbet etmeyi cok isterdim.
Ayni sekilde yolunuz buralara duserse ben de sizi evimde agirlamak isterim. Haber verin yeter. Why not?:))

Zeugma dedi ki...

Çok isterdim ama olmadı didem.
Ankara, İstanbul, İzmir ve bir de Bursa'da yaşayanlar arada bloglardan haberleşerek tarih ve yer ayarlayıp birbirleriyle buluşuyorlar. Biz de sadece okuyabiliyoruz :)