12 Aralık 2010

MIM

Sevgili Bekdik beni mimlemis.
Hayatimda onem verdigim esyalari yazmami istemis. Ben de birkacini fotografladim ve niye onemli olduklarini yazdim.

Evlilik yuzugum: Tabiki herseyden degerli. Iyiki esimi tanimisim. Yoksa nasil bu kadar guzel iki cocugum olurdu?



Annemle babamin evlilik cuzdanlari: Cooook uzun seneler once bosanmis olmalarina ragmen bir sekilde sakladigim annem ile babamin evlilik cuzdanlari belki de bir sekilde hala onlari birarada hayal etmemi sagliyor.



Dua kolyesi : Sevgili Guner teyzemin hediyesi. Ustunde Ayetel kursi yazan kolye. Ucaga binerken, zor zamanlarimda hep ustumde tasiyorum. Manevi guc veriyor.



Bebeklik ortum: Otuz kusur senedir saklamis annem. Evlenip dogum yapinca bana gecmis bir hatira. Dusunun kendi cocugum benim bebeklik ortume sarildi.



Mavi yelek : Canim anneannemin ben hamile iken oglum Berk'e ordugu seylerden biri bu mavi yelek. Baktikca anneannemi hatirliyorum. Onu oyle ozledim ki...



Kilden biblolar: Oglumun bana ilkokula basladigi zaman anneler gunu icin kilden yaptigi biblolar. O minicik elleri ile yaptigi en degerli seyler.



Ben de bu Mim'i Zeugma'ya, Coban yildizi'na, Yapraklar'a, Haste Not, Rest Not'a, Ezgimelodi'ye ve Acartolga'ya iletiyorum.

Sevgilerimle

Didem

12 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ne güzel derlemişsiniz.. hepsi pek manidar eşyalar.

MAVİANNE dedi ki...

selam
bebeklik örtünü çocuğuna sarman ne kadar güzel
annen iyiki saklamış
evlilik cüzdanı ise duygulu ve anlamlı
iyi haftalar

bilge dedi ki...

Sevgili Didem çok duygulandım bende kızımın ilk örülen battaniyesini inşallah evlenir ve çocuğu olursa ona sakladım..hele oğlunun yaptığı kilden heykellere bayıldım o küçüçk ellerini öpüyorum canım ..
türkiyeden kucak dolusu sevgi ve selamlar..

didem dedi ki...

-Deli anne oyle cok kiymetli kucuk kucuk seyler var ki insanin hayatinda...Yanindan ayirmiyorsun...Tesekkurler
-Mavi anne bakalim benim bebeklik ortum cocuklarin cocuklarini da gorecek mi? O zaman antika bir ortu olucak:))
-Sevgili Bilge senin Mim'in beni eski anilarima goturdu. Tr'de daha bircok sakladigim esya var hatirasi olan. Bunlar sadece buraya yanimda getirdiklerim. Izmir'e sevgiler

ezgilimelodi dedi ki...

Aaaa çok güzel bir mim olmuş:)
Teşekkür ederim:)
Kısa sürede cevaplamaya çalışacağım:)
Sevgiler...

didem dedi ki...

Ezgi yazini merakla bekliyorum. Rica ederim.

acartolga dedi ki...

Altı aydan uzun bir süredir yazmıyorum, bu içten yazını yanıtlayarak suskunluğumu sonlandırmak istiyorum.-arkası da gelir- Bugüne taşıyabildiğim eşya ve belgelerim çok az, akşam eve gidince bakayım, bakalım neler kalmış eskiden...
İnsan geçmişinden kopmamalı ama geçmişte de yaşamamalı.

esen dedi ki...

Didemcim, cok guzelmis,cok duygulandim esyalari gorunce; ellerine saglik...

didem dedi ki...

Esen'cim cok tesekkurler...Daha birsuru anisi olan kucuk kucuk seyler var, bunlar sadece buraya getirebildiklerim...

Zeugma dedi ki...

Hmm..Bunu şimdi gördüm..Mimlendiğimi :)
didem, blogumda dikkat etmedin belki. Yorumlarda bile konusu çok geçti. Ben mimlere uzun bir süredir kapalıyım canım..
Ancak her insan gibi benim de önem verdiğim eşyalarım var tabii ki...
Örneğin çok küçük yaştan beri özenle koruduğum zenci bir Fatoş bebeğim var, uğur getirdiğine de inanırım...
Sevgilerimle...

didem dedi ki...

Zeugma tabi anliyorum. Pardon... Ben onu gormedim herhalde. Kesinlikle sana saygi duyarim bu konuda. Sevgilerimle

seval dedi ki...

Didemcim,
Bu mimlenme konseptini ingilizceye cevirip dusunmem lazim once :)