27 Aralık 2010

Kis tatiline ciktik, California'ya gidiyoruz



Yasasin araba yolculuguna cikiyoruz! Oglum Berk'in okulu kis tatilinde, firsattan istifade ne zamandir yapmak istedigimiz araba yolculuguna ciktik bugun. Haftalardir planliyoruz, hangi sehirde nerede kalinacak, nereleri gorulecek, ne aktiviteler yapilacak. Plan soyle, California'da Monterey, Los Angeles ve San Fransisco ve San Diego'yu gezecegiz.

Berk Monterey CALIFORNIA'da dogdu, bu gezide ona dogdugu yerleri gosterecegiz. Dogum yaptigim hastane, hatta bulabilirsek dogumu yaptiran doktorumuzu ziyaret edecegiz.
Paylasmadan edemeyecegim bunu 4 yasindaki kizima soyledigimde bak abinin dogdugu hasteneye gidecegiz dedim, karsilik olarak "Anne Berk senin karninda miydi babanin karninda mi dedi?"

Bu sabah yedide ciktik yola.

Isin komigi kendi arabamizla gittigimiz icin onu da alalim bunu da alalim, hadi biz iki cocukluyuz falan derken bir koca bavul, uc canta, icecekler, cekirdek, biskuvi, su, meyvesuyu vs sanki geri donmeyecek gibi ayrildik evden. Araba oyle doldu ki mazallah kaza yapsak hava yastigi acilmayacak.



Soyle yanlarinda bir iki birseyleri ile kucucuk cantalarla seyahat eden insanlara bayiliyorum. Ne guzel az oz. Biz plaja giderken de boyleyiz, insanlar ellerinde sadece tek bir havlu ya da sadece bir sorf tahtasi ile salina salina gezerken bizim genelde sirtimizda canta, elimizde cocuklarin oyuncaklari, ekstra yiyecekler v.s. ile elimiz kolumuz dolu halde oluyoruz.

Christmas oldugu icin cogu yerler kapali idi. Starbucks'in acik olusu harika oldu, kahvaltimizi orada yaptik.

Araba yolculugunun en sevdigim yani kitap okumak. Sunay Akin'in bir kitabini okuyorum su an.



Esimle donusumlu olarak uc dort mola vererek 1o saatte vardik California'ya. Daglik yerlerden gecerken lapa lapa kara yakalandik. Arabada oldugumuz icin sevincten ziyade stres yaratti kar biraz bizde. Neyse kazasiz belasiz vardik otelimize.

Isin esas komik yani bunca canta bavul adik yanimiza ama bu 10 gun boyunca her gun ayri bir sehirde olacagiz. Yani gittigimiz otelde bir gece veya en fazla iki gece kalacagiz. Bu geceki otelde bir gece kalacagiz ama giysiler yedekler terlikler hepsi farkli cantada oldugu icin bir gecelik odamiza deve yuku ile giris yaptik. Durumumuz utanc verici idi. Koridordaki kameralara bile ciktik, insallah resepsiyondaki gorevli gulmemistir halimize dedik.

Ve 10 saat sonra CALIFORNIA'dayiz.

Didem

15 yorum:

Selma Er dedi ki...

kızıım.iyi tatiller.bol bol gezin,eğlenin,fotoğraf çekin,tadını çıkarın.gittiğin yerlerden bana kitap ayracı almayı unutma.biz de gizem küçükken arabayla seyahat ederken,bütün evi taşırdık adeta..daha asansörde gülmeye başlardık.arabaya eşyaları yerleştirmek tam bir komedi idi.,çanta-çanta,valiz,poşet,tekrar çanta..rezil olurduk otele girerken..mutlu yıllar..dönüşte maceralarınızı anlatırsın artık.çocukların yeniyıl hediyelerini unutma..tabii sizinkileri de..benim hesaba yazarsın artık.

didem dedi ki...

Sevgili halacim
demek genler agir basmis ben de kime cekmisim ben boyle diye dusunuyordum. Yeni yil hediyelerimizi bekleyemedik, yola cikmadan verdik birbirimize.
Bunca esya yaninda Berk'in terliklerini unutmusum o daha da komik oldu.

hasret senfonileri dedi ki...

SATIRLARINI OKUYAN HERKES KENDİSİNİ ANLATTIĞINI ZANNEDER SEVGİLİ DİDEM.. YOLLARINIZ AÇIK OLSUN.. İÇİNİZE SİNE SİNE GEZİN EĞLENİN.. VE BİZLERİ DE ORALARI GEZİP GÖRMÜŞ GİBİ SEVİNDİRİN..

BU ARADA PAKET ELİNE ULAŞSA HABERİM OLURDU DİYE DÜŞÜNÜYORUM :))

MAVİANNE dedi ki...

canımmm süper
Allah içinize sindirsin
kazasız belasız güzel bir gezi diliyorum
manzaralar da karlı
ne güzel
olsun ben 2 günlük kalacağım yere bile bi sürü eşyayla giderim
hiç şaşırmadım :))))

Red Riding Hood dedi ki...

Ya Didiem'cim ne tatlı bir ailesiniz Allah huzurnuzu bozmasın hiç. Ne güzel aktiviteler .Ttaile çıkmak bile mutluluk veriyor insana.Hele ki uzun yollar oy oyo yyyy. Berk'in doktorunu umarım bulursunuz hatta fotoğraflar anılar arasına kaldırırsınız :)
Yeni yılda mutluluk ve sağlık dolu günler sizinle olsun.
Merry *. • ˚ ˚ •. ★ ★ Christmas. *. °. ° * * ★ ★ Joyeux. • ˚ ˚ ★ ★ ˛ ˚ ˛ •
•. Noël ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ *| 田田 | 门

narcicegirengi dedi ki...

Ne guzelll, oyle cok sevmistim ki Californiayi. Iyi gezmeler.. :)

didem dedi ki...

-Gulsen hoca cok tesekkurler. Maceralarimizi anlatmaya devam edecegim. Ilk gunumuz yolda gecti, California'ya kadar on saat araba surduk. Esas bundan sonra basliyor gezme gorme fasli.
Biz evde olmadigimiz icin sizin paketin eve dondugumuzde posta kutumuzda bekler halde umut ediyorum. Mutlaka haber vericem gelip gelmedigini.

didem dedi ki...

-Mavi anne durumumuz icler acisi. Otele resmen eve yerlesir gibi yerlestik. Resmen cekmeceler doldu.
Daha da komigi bu kadar esya icinde Berk'in terligini unutmusum:) Cok tesekkurler guzel dileklerine

-Red Riding Hood cooook tesekkurler. O senin tatliligin. Allahtan bizim ailede herkes gezmeyi seviyor da yoruculugu ikinci planda kaliyor. Yoksa on saat araba yolculugu iki cocukla cok zor olurdu. Berk'in doktoru ile bulusumasi guzel bir ani olucak dedigin gibi. Sana ve ailene de mutlu seneler!

didem dedi ki...

-Narcicegi rengi hosgeldin!
Sen ne zaman gitmistin California'ya? Oyle cok gezecek gorecek sey var ki kac kere gittik hala ilk kez gidiyormus gibi hosumuza gidiyor. Tesekkurler

bilge dedi ki...

iyi tatiller Didemciğim ..çektiğin gezi resimlerini merakla bekliyorum..)))))
Yeni yılını en iyi dileklerimle kutluyorum..
sevgiler..

Zeugma dedi ki...

İyi tatiller, mutlu yıllar ailecek hepinize...Gezdiğiniz yerleri iyi bloglamalar :)
İzlenimlerini ve görsellerini merakla bekleyeceğim didem..

Sevgiler...

seval dedi ki...

Didemcim,
Biz de kari koca araba yolculuguna bayiliyoruz. Ayni yolculugu 2 kere yaptik biz de. 2. seferinde california kiyisindan donduk. kucuk kucuk kasabalari cok sevmistim ben. Sizin de donus yolculugnuzu merak ediyorum. onu da yazarsin herhalde.
iyi yolculuklar hepinize...

didem dedi ki...

Seval'cim sadece ilk gunu yazabildim devam edecegim. Biz bu sefer otobandan gittik, yol uzerindeki kasabalarda durmadik direk California yaptik.
Biliyorum siz kamp, araba yolculugu
hepsini yapiyorsunuz. Aktif bir ciftsiniz. Cok tesekkurler.

Deli Anne dedi ki...

İyi tatiller ve iyi gezmeler.. valizler,çantalar kısmına çok güldüm ve çok tanıdık geldi.. .biz de koca koca valizler yetmezmiş gibi bir de son anda iliştirilmiş ççantalarla salkım saçak oluruz genellikle..

didem dedi ki...

-Sevgili Bilge cok tesekkurler. Sizlere de iyi seneler. Hersey gonlunuzce olsun

-Zeugma cok tesekkurler. Sana ve ailene de iyi seneler!
Yaziyorum tatili... Surekli yolda oldugumuz icin birsure yazamadim.
Ancak firsat bulabildim.

-Deli anne demek bavul canta torba meselesinde yalniz degiliz:)) Sacaklari birak ustune gittigimiz yerlerden aldigimiz incik cincik da eklenince arka cam komple kapandi. Nasil geldik allah bilir.