6 Kasım 2010

Washington'da sonbahar

Sonbahardan kisa gectigimiz bu zamanlar etrafimiz rengarenk kirmizi, mor, turuncu, sari agaclarla cevrilmis halde. Bunca zamandir burada yasiyorum ama hala bu agaclarin renkleri beni hipnotize ediyor. Gozumu alamiyorum bazen bakarken dalip gidiyorum.





Washington'da sonbahar bir baska guzel. Burasi bol yagisli, o yuzden heryer agac dolu.



Hemen her sokak, caddeler bu rengarenk agaclarla dolu. Hatta bazen bir sokakta araba surerken kendimi bir masal kitabinda yada tablodayim saniyorum



Bir arkadasim bana " Ya Didem sizin orada agaclari sprey boya ile boyuyorlar galiba" demisti. Hakikaten boyanmis gibiler. Resimlere bakin ve karari siz verin.




Didem

14 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

Seni sevdim sevgili didem... gönlüm sevdi üstelik.. İlk yorumunu okuduğum pek çok okura yaptığım gibi senin de bloğuna geldim hemen.. Ve sımsıcak... sevgi dolu.... biraz özlem yüklü ama çok güzel bir blog buldum.
Bir yengeç'in yengeç olanla muhabbeti derin olur.. Ayrıca o ağaçların her birinin dalına sana buralardan selamlar sevgiler bıraktım.. son olarak, "didem"
2. en sevdiğim isimdir.. birincisi ise Nihandır..Çocuk yaşta çıktığım gurbette "nihansın dideden" şarkısını çok seviyor oluşumdan olabilir.
Hoşgeldin Dide'm..

Süt Dilimi dedi ki...

Özellikle bulutların pamuksu yoğunluğunun arkaplanı oluşturduğu fotoğraflara bayıldım.Kırmızı- bordo rengi olarak algıladığım yapraklar süs elması veya kırmızı erik ağaçlarının yaprakları mı acaba?

Selma Er dedi ki...

fotolar çok güzel..sonbahar,bir başka güzel..sevgiler...

Zeugma dedi ki...

Bak yine bir şey daha öğrendim sayende Didem..Washington'ın böyle ağaçlık olduğu dünyada aklıma gelmezdi.
Hakikaten spreyle boyanmış gibiler üstelik...Sonbaharın güzelliğini kaçırmıyorsunuz orada..Şanslısınız...
Sevgilerimle...

didem dedi ki...

Hasret senfonileri, yorumlarinizi mutluluktan gulumseyerek okudum. Ne kadar guzel sozler..Cok tesekkur ederim. Begenmenize cok sevindim. Blogumun ana sayfasinda da degidim gibi icimden geldigi gibi konusur gibi yaziyorum burada olup bitenleri. Yengec yengece bayagi duygu yuklu yorumlar birakacagiz birbirimize. Anlasildi:)) Ben de sizi simdiden cok sevdim. Bloglar arasinda dolasirken sizi bulduguma cok memnunum. Sevgiler

didem dedi ki...

Halacigim begenmene sevindim. Bu rengarenk agaclari cekmesem olmazdi!

didem dedi ki...

Zeugma burasi hemen hergun yagisli, yazlar kisa, yazin bile hemen her ogleden sonra yagmur ciseliyor. Disarida dukkanlarda hep semsiyeler hazir bekliyor. Yagmurun iyiligi etraf yemyesil ve agac dolu. Sevgiler

didem dedi ki...

Sut dilimi, mor-bordo renkli agacin ismine baktim. Thundercloud Plum diye geciyor. Turkcesinden emin degilim. Bizde de var mi bu agaclardan Tr de acaba???
Bahsettiginiz foto benim de favorim! Sevgilerimle

neduk dedi ki...

Bloguma hoşgeldiniz Didem.
Değişik, hoş ve genç hayatınızı uzaktan izlemekten çok zevk aldım. Aileniz sağlıklı, mutluluğunuz daim olsun. Sevgiler.

didem dedi ki...

Neduk size nasil hitap etmemi istersiniz oncelikle onu sorayim.
Hosbulduk! Marmaris'de yasiyormussunuz, kiskandim. Guzel sozlerinize cok tesekkur. Ayni dilekler benden size. Ben de artik sizin takipcinizim. Cok iyi oldu bulusmamiz. Boyle guzel bloglara rastlayinca mutlu oluyorum. Sevgiler

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

fotoğraflar çok güzel ve yazılarınızın insanı hemen içine alıveren bir havası var yeni paylaşımlarla tekrar görüşmek dileğiyle bebegimincicileri.blogspot.com

didem dedi ki...

Emine hanim merhaba, blogunuzla tanistim. Bebisin ilk yas gununu tekrar kutlarim.
Nice saglikli mutlu seneler!
Yazimi begenmenize cok sevindim.
Sevgiler

Cigdem dedi ki...

Biz de bu renklere asik olduk yine bu sonbahar! sanki yagli boya calismasi yapilmis bu agaclar ustunde..morlar kirmizilar sarilar:) insani aliyor goturuyor gercekten...

didem dedi ki...

Cigdem'cim burada yasayan biri olarak ne anlatmak istedigimi cok iyi anliyorsun, eminim...
Ruya gibi degil mi?